Paar mooie uitspraken van Gullit zeker? Die weet het niveau altijd nog wel aardig omhoog te krikken.quote:
Dan is het goed. Ik woon niet voor niets in de Bommelerwaard.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mijn complimenten zijn anders bijzonder veel waard.
Dit meen je toch niet mag ik hopen?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Paar mooie uitspraken van Gullit zeker? Die weet het niveau altijd nog wel aardig omhoog te krikken.
Dan moet het wel extreem slecht geweest zijn. Heb nog geen goede uitzending met Tom gezien.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me geen slechtere uitzending voor de geest halen
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 7 februari 2016 23:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet mag ik hopen?
Ik vraag me echt af wat er omgaat in dat hoofd van jou hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik woon niet voor niets in de Bommelerwaard.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ard-In-De-Gang.dhtml
Vraag ik me ook regelmatig af.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat er omgaat in dat hoofd van jou hoor
Poels gaat choken tegen Arsenal?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
Leicester gaat choken tegen Arsenal.
Net zoals Poels.
Kenner.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
Leicester gaat choken tegen Arsenal.
Net zoals Poels.
Net die trailer gekeken, Leo is speelt daar echt Don Leo.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:19 schreef Karina het volgende:
Er kwam een item over zlatan zag ik dus ik kijk natuurlijk.
Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef showtimer het volgende:
Ah tofquote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Net die trailer gekeken, Leo is speelt daar echt Don Leo.
Wij genieten gewoon van het leven, itt de haters.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Gelijk heel dat topic vol met Barcelona fappers ook. Echt vreselijk.
Toen heb ik me nog het meest geërgerd. De eerste helft was leuk, Celta was heer en meester.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste twintig minuten dan, meneer Keurmeester
Dan doe je Willems Vissers toch teveel eer aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |