Ik zal in het vervolg uit het iets op je reageren. Eigenlijk moet ik gewoon blijven regeren en jou negeren.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je reageerde uit het niets op mij, maar ok.
Ja. Zonder saus.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sjonjejongejonge ben je nou tevreden als je een grap van zo'n erbarmelijk niveau maakt?!?!?
Ha ha ha haquote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gefrustreerd joh.
Van de luer. Volgens mij de oudste debutant in Oranje.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Stevens , Atteveld en Graef
Nee dat was zijn teamgenoot Barryquote:Op zondag 7 februari 2016 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de luer. Volgens mij de oudste debutant in Oranje.
Ik zou maar uitkijken als ik jou was. Ha ha haquote:Op zondag 7 februari 2016 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Wow tong is #relentless deze avond. Niemand wordt gespaard.
Je hebt gelijk. Heeft Boschker nog een interland gespeeld ?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee dat was zijn teamgenoot Barry
Van Galen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de luer. Volgens mij de oudste debutant in Oranje.
Mijn complimenten zijn anders bijzonder veel waard.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Zonder saus.
Ben jij ooit tevreden ?
Je haalt me eerst neer en dan moet ik blij zijn met een complimentje van je.
3.2/10, dus ongeveer gemiddeld.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Was het een mooie uitzending jongens?
Kan me geen slechtere uitzending voor de geest halenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Was het een mooie uitzending jongens?
Paar mooie uitspraken van Gullit zeker? Die weet het niveau altijd nog wel aardig omhoog te krikken.quote:
Dan is het goed. Ik woon niet voor niets in de Bommelerwaard.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mijn complimenten zijn anders bijzonder veel waard.
Dit meen je toch niet mag ik hopen?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Paar mooie uitspraken van Gullit zeker? Die weet het niveau altijd nog wel aardig omhoog te krikken.
Dan moet het wel extreem slecht geweest zijn. Heb nog geen goede uitzending met Tom gezien.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me geen slechtere uitzending voor de geest halen
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 7 februari 2016 23:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet mag ik hopen?
Ik vraag me echt af wat er omgaat in dat hoofd van jou hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik woon niet voor niets in de Bommelerwaard.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ard-In-De-Gang.dhtml
Vraag ik me ook regelmatig af.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat er omgaat in dat hoofd van jou hoor
Poels gaat choken tegen Arsenal?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
Leicester gaat choken tegen Arsenal.
Net zoals Poels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |