Toen heb ik me nog het meest geėrgerd. De eerste helft was leuk, Celta was heer en meester.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste twintig minuten dan, meneer Keurmeester
Dan doe je Willems Vissers toch teveel eer aan.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toen heb ik me nog het meest geėrgerd.
Geen idee. Ik heb mijn mening, jij hebt jouw mening. Ik vond er geen reet aan, dat mag ik vinden.quote:
Maar ik weet inmiddels wel dat jij geen fan van clubs bent waarbij de tegenstander een marionet is.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb mijn mening, jij hebt jouw mening. Ik vond er geen reet aan.
Inderdaad, dat is echt heel saai.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik weet inmiddels wel dat jij geen fan van clubs bent waarbij de tegenstander een marionet is.
Zullen we dan in vrede naar Juventus - Bayern kijken volgende week?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt heel saai.
Ik moet nog maar zien of dat iets wordt met al die blessures.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we dan in vrede naar Juventus - Bayern kijken volgende week?
Heb je wel genoten van Tottenham?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt heel saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |