Ben jij opgevoed door wolven?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zou wel leuke televisie zijn.
Ja, die dus.quote:
Ligt er aan of je uit leiden of onderDelft komt. Ik weet wel wie hier de loser is.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je je uit je eigen leiden kunt verlossen, that's all.
Maar kennelijk hang je nogal graag de jankbal uit.
Niet gelezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt er aan of je uit leiden of onderDelft komt. Ik weet wel wie hier de loser is.
Leidse cursus Nederlands-LOI nooit afgemaakt ?
Ik kijk lijdzaam toe hoe je grote woorden bezigt. Heb van groter grut gewonnen in discussies. Je bent klein vlees. Schreeuw lekker door.
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt er aan of je uit leiden of onderDelft komt. Ik weet wel wie hier de loser is.
Ik kijk lijdzaam toe hoe je grote woorden bezigt. Heb van groter grut gewonnen in discussies. Je bent klein vlees. Schreeuw lekker door.
Heerlijk Ha ha ha ha.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wij zijn vier handen op een buik.
Davy's buik dan wel he, anders past het niet.
Wat een lol!quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk Ha ha ha ha.Ik zit echt te schateren.
![]()
Ben blij dat je zelf ook kunt lachen om je eigen kansloosheid.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk Ha ha ha ha.Ik zit echt te schateren.
![]()
Waarom kun jij nooit een keer gewoon normaal doen joh? Wat is dit voor rare tekst?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woooow.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wij zijn vier handen op een buik.
Davy's buik dan wel he, anders past het niet.
Carnaval is een mensonterend feest.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carnaval, verkleed als stoeltje, ditdat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |