SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik doe altijd de laatste paar meter zo met twee benen op één trapper afrijdenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rem jij af voordat je afstapt?
Want ik stap er gewoon af en als ik op de grond sta stopt de fiets vanzelf, maar mensen schijnen dat raar te vinden.
Niet vaak, gebeurd wel eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
In een echt chique restaurant worden soiweso niet snel patatjes geserveerd toch?
Dit jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Bij pizza ligt het een beetje aan hoe breed de randen zijn vind ik.
Als die breed zijn kun je het meer zoals brood eten, met de handen. Anders beter met mes en vork.
word vaak gevraagd of je het erbij wilquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
In een echt chique restaurant worden soiweso niet snel patatjes geserveerd toch?Tenminste, leek mij nooit echt iets wat op de kaart zou staan als bijgerecht
Mwaoh, zie dat niet zo heel vaak hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
word vaak gevraagd of je het erbij wil
aardappelkroketje zie je wel weer vaker ja, grappig is dat. ik vind dat ook altijd beetje op zelfde niveau als patatquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
word vaak gevraagd of je het erbij wil
dus als je bijvoorbeeld hert besteld kun je daar patatjes en/of aardappelen bij krijgen
soms ook aardappelkroketjes
nja ik eet niet zo vaak in een chique restaurantquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwaoh, zie dat niet zo heel vaak hoor.
Maar het komt wel eens voor.
Nee, dat dacht ik alquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Aardappelkroketjes zie ik echt nooit bij posh restaurants.
Zie dat eigenlijk sowieso zelden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Aardappelkroketjes zie ik echt nooit bij posh restaurants.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik keek een filmpje over transvrouwen die manieren deelden om periods te simuleren.![]()
Eerder aardappelen, of niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al![]()
Wat wel dan eigenlijk?
Niks dan of?
heel vroeger (15 jaar terug) aten wij dat altijd bij de oppas met doperwtjesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aardappelkroketje zie je wel weer vaker ja, grappig is dat. ik vind dat ook altijd beetje op zelfde niveau als patatWel lekker though
Zou opzich weleens bij een Michelin-restaurant willen eten, maar ja. Misschien toch maar cursusje bestekquote:
Van gewoon aardappels gepureerd met een beetje melk, uitstekend.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:48 schreef wietparkiet het volgende:
vind aardappelpuree echt niet lekker
Dat en geen ellebogen op tafel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou opzich weleens bij een Michelin-restaurant willen eten, maar ja. Misschien toch maar cursusje bestek
heheh kreeg vroeger nog net geen slaag als ik mijn vork niet goed vasthieldquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou opzich weleens bij een Michelin-restaurant willen eten, maar ja. Misschien toch maar cursusje bestek
Ik vind dat ook zoiets wat je echt wat oplevert in het leven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheh kreeg vroeger nog net geen slaag als ik mijn vork niet goed vasthield
Bij m`n ex, die ook nogal van de etiquette waren deed ik het altijd uit gewoonte gewoonquote:
ja ik eet het tegenwoordig gewoon met mes en vork maar vroeger als kind was het natuurlijk fantastisch dat je van een man met je handen mocht eten terwijl je ouders zeiden van nietquote:
ja mijn moeder maakt het altijd via zo'n zakjequote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van gewoon aardappels gepureerd met een beetje melk, uitstekend.
Die prut uit een zakje is wel echt walgelijk.
Volgens de Italiaanse etiquetten mag het ook gewoon verder.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik eet het tegenwoordig gewoon met mes en vork maar vroeger als kind was het natuurlijk fantastisch dat je van een man met je handen mocht eten terwijl je ouders zeiden van niet
not sure if sarcasmquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zoiets wat je echt wat oplevert in het leven.
Oh min ouders waren opzich wel makkelijk daarin.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheh kreeg vroeger nog net geen slaag als ik mijn vork niet goed vasthield
hoe doen ze dat dan hahahquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik keek een filmpje over transvrouwen die manieren deelden om periods te simuleren.![]()
Ik ben serieus hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
not sure if sarcasm
maar ben er aan de ene kant wel blij om
zie ik er niet uit als een complete mongool als ik uit eten ga
Dat wordt zelfs hier gedoogd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Patat ook gewoon met handen eten, je blijft een kind toch :
als ik thuis patat eet dan gaat dat ook met de hand hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh min ouders waren opzich wel makkelijk daarin.
Patat ook gewoon met handen eten, je blijft een kind toch :
Goede opvoeding.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
maar als we iets aten waarvoor ik iets op mijn vork moest scheppen hoefde ik niet te proberen om mijn vork met mijn hele hand te pakken
Met bot hoeft dan ook niet met mes en vork.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:55 schreef Trollscience het volgende:
ik eet alles met mes en vork behalve sommige vlezen met bot
Spareribsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:55 schreef Trollscience het volgende:
ik eet alles met mes en vork behalve sommige vlezen met bot
weet ikquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met bot hoeft dan ook niet met mes en vork.
Ook niet in chique restaurants?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met bot hoeft dan ook niet met mes en vork.
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet in chique restaurants?
Al zal je daar niet veel vlees met bot hebben
de laatste paar keer dat ik dat heb gepakt was het echt vet lekker het eerste rek, en daarna had ik bijna geen zin in spareribs meerquote:
Als een beestquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Hoe eten jullie een hele of halve kip?
thuis met handenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Hoe eten jullie een hele of halve kip?
Jaquote:
Hoe vaak? Weinig zeker.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar alleen kipfilet, runderblokjes en gehakt gegeten
Laatst weer eens lekker kogelbiefstukje opquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar alleen kipfilet, runderblokjes en gehakt gegeten
Dat mag ook met je handen neem ik aanquote:
NOOIT SNIJDEN, altijd breken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag ook met je handen neem ik aan
Elke twee weken ofzo? Sowieso regelmatig bij mijn ouders of kaneel. Zelf eigenlijk bijna nooit.quote:
Hoezo niet snijden dan?quote:
Is tegen de etiquette, het broodmesje is niet om te snijden.quote:
#linzendieetquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke twee weken ofzo? Sowieso regelmatig bij mijn ouders of kaneel. Zelf eigenlijk bijna nooit.
Dat wordt een kruimelige smeerboel en het eten doe je toch al met je handen dus kun je net zo goed afscheuren.quote:
is het vaak ook te bot voorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is tegen de etiquette, het broodmesje is niet om te snijden.
En bepaalde wijn bij bepaalde gerechten?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is tegen de etiquette, het broodmesje is niet om te snijden.
rood vlees rode wijnquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bepaalde wijn bij bepaalde gerechten?
Om je vork heen draaienquote:
I know, maar vroeg me af of dat ook bij etiqette hoordequote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rood vlees rode wijn
vis witte wijn
Daar heb ik te weinig wijnkennis voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bepaalde wijn bij bepaalde gerechten?
Eet ik met vork en lepel. Draai ik het op mijn vork met een lepel.quote:
zou iemand wel raar aankijken als hij/zij een glas witte wijn heeft bij een biefstukje hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know, maar vroeg me af of dat ook bij etiqette hoorde
En wit bij gevogelte.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rood vlees rode wijn
vis witte wijn
Ook niet om het op je vork te schuiven?quote:
Lepel en vork.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet om het op je vork te schuiven?
Ja daar heb ik echt een lepramotoriek voorquote:
Dan geen pasta bestellen bij het michelinrestaurant.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar heb ik echt een lepramotoriek voor
Nee dat gaat hem niet worden
Is echt super makkelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de italiaan vind ik spaghetti vaak zeer karig dus daar hoef je je niet druk om te makenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
note to self niet met fokkie naar de italiaan
heheh was ook maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de italiaan vind ik spaghetti vaak zeer karig dus daar hoef je je niet druk om te maken
je kunt geen spaghetti draaien? dan heb je wel intense motoriek jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.quote:
Ik kan wel spaghetti draaien, maar niet met lepel en vork etenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt geen spaghetti draaien? dan heb je wel intense motoriek ja
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Niet tegen een deur aan lopen terwijl je weet dat hij gesloten ook
Thuis uitslurpen. Buiten de deur met lepel eruit halen zover dat lukt.quote:
Nee, de noodles.quote:
Behalve als het boullion is en het in een kop met oren wordt aangeboden.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Oh never mind![]()
Je was nog bezig met je etiquette
nouja ik heb verder altijd vis als voorgerechtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve als het boullion is en het in een kop met oren wordt aangeboden.
En nooit blazen.
En altijd de zijkant van de lepel gebruiken
Helaas heb je niet altijd keuze.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nouja ik heb verder altijd vis als voorgerecht
Tussen duim en middelvinger.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Ongepelde garnalen dan Inso?
Dan ziet bijna iedereen er als een beest uit als je die dingen moet pellen
heb nog nooit gehad dat er alleen maar soep als voorgerecht wasquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas heb je niet altijd keuze.
Bij 3 gangen ook nog nooit, bij meerdere komt er vroeg of laat wel iets van soep.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog nooit gehad dat er alleen maar soep als voorgerecht was
lucky me
Jammer, Inso geeft ons prima theorie lesje etiquettequote:
Mede mogelijk gemaakt door mijn vriendin.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer, Inso geeft ons prima theorie lesje etiquette
Jort Kelder is er niks bij
Ik geef daar weinig om. Alsof ik me ooit in dat soort kringen ga bevinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh ja wij hebben altijd maar 3 gangenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij 3 gangen ook nog nooit, bij meerdere komt er vroeg of laat wel iets van soep.
Als het moment daar is zal je nog aan me denkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef daar weinig om. Alsof ik me ooit in dat soort kringen ga bevinden.
Goede vriend van mij ontmoette Jort Kelder laatst bij een beurs over de hoge school Amsterdam. Die kerel kon alleen maar zeiken over het personeel daarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan volgende keer gewoon heel posh onze Mckroket snijden tochquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef daar weinig om. Alsof ik me ooit in dat soort kringen ga bevinden.
Ik heb nog wel eens familiediners die meer gangen zijn, zeker als er thuis gegeten wordt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja wij hebben altijd maar 3 gangen
en dan tafelen we al gewoon uurtje of 2/3
Jort Kelder is een machtig mooie man.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vriend van mij ontmoette Jort Kelder laatst bij een beurs over de hoge school Amsterdam. Die kerel kon alleen maar zeiken over het personeel daar
Het is ook echt een walgelijke balquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vriend van mij ontmoette Jort Kelder laatst bij een beurs over de hoge school Amsterdam. Die kerel kon alleen maar zeiken over het personeel daar
familiediners zijn bij ons ook altijd max 3 gangenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens familiediners die meer gangen zijn, zeker als er thuis gegeten wordt.
Wel eentje die er in is gerold en daarom enorm de vinger op de pijnlijke plek kan leggen.quote:
Ik zou nu 1,2,3 niet eens weten waar hij zo vermogend door geworden is. Slechtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel eentje die er in is gerold en daarom enorm de vinger op de pijnlijke plek kan leggen.
Heerlijke man.
Verder gewoon zo middle class als maar kan.
Quote500 o.a.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou nu 1,2,3 niet eens weten waar hij zo vermogend door geworden is. Slecht
Van buiten naar binnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:15 schreef wietparkiet het volgende:
en als er meerdere setjes bestek op de tafel ligt
hoe pak je dat?
Dat wist ik ook nog wle jaquote:
vodka redbullquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Zijn er ook drankjes/gerechtjes/sausjes enzo die `echt' not-done zijn?
Ze zullen er vast zijn. Ik heb er niet echt mee te maken omdat ik zulke dingen nog niet dien te organiseren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Zijn er ook drankjes/gerechtjes/sausjes enzo die `echt' not-done zijn?
Dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vodka redbull
als je dat probeert te bestellen in een restaurant mogen ze je wat mij betreft direct de zaak uitflikkeren
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vodka redbull
als je dat probeert te bestellen in een restaurant mogen ze je wat mij betreft direct de zaak uitflikkeren
en in de keuken (bij ons althans) zit er op de meeste gerechten al gewoon peper en/of zoutquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zullen er vast zijn. Ik heb er niet echt mee te maken omdat ik zulke dingen nog niet dien te organiseren.
Peper/zout op je eten doen voor het te proeven is echt heel erg verder.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zullen er vast zijn. Ik heb er niet echt mee te maken omdat ik zulke dingen nog niet dien te organiseren.
Peper/zout op je eten doen voor het te proeven is echt heel erg verder.
Ik zie het niet gebeuren, maar anders kan ik het altijd nog leren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het moment daar is zal je nog aan me denken
komt gewoon voorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik vind chocomel of appelsap ook wel pijnlijk
McKroket is zo overrated.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan volgende keer gewoon heel posh onze Mckroket snijden toch
Ook bij kinderen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik vind chocomel of appelsap ook wel pijnlijk
Nee tuurlijk niet.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink meestal gewoon cola light bij het eten.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink meestal gewoon cola light bij het eten.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
ehalve schreeuwen en rennen door een zaak heen
Qua eten en drinken eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat kinderen sowieso wel enigszins vrij van etiquette mogen zijn![]()
wedstrijd of trainingquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:21 schreef JanCees het volgende:
Jongens ik had toch een kopbal zo koekoek in de kruising ging ie
Werd ie eruit gekoptv![]()
![]()
Je moet ook bij Kramergod in de leer gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:21 schreef JanCees het volgende:
![]()
Als ze het gewend horen te zijn regelamtig in die tenten te eten misschien wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Qua eten en drinken eens.
Maar met bestek om gaan vind ik ze niet vrij van mogen staan.
Ik vind ook als je thuis eet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze het gewend horen te zijn regelamtig in die tenten te eten misschien wel ja
kan jij een beetje ballenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:21 schreef JanCees het volgende:
![]()
Hehe jij bent ook fel tegen bord op schoot denk ik ofniet?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind ook als je thuis eet.
Want slecht bestekgebruik is moeilijk af te leren.
Dat vind ik zo verschrikkelijk pauper.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe jij bent ook fel tegen bord op schoot denk ik ofniet?
Kinderen kunnen dat ook helemaal niet, die moeten gewoon op een vast oppervlak eten. Anders wordt het een slagveld.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Maar als ze wat ouder zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kinderen kunnen dat ook helemaal niet, die moeten gewoon op een vast oppervlak eten. Anders wordt het een slagveld.
vind dat dat nog wel moet kunnenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er dient tijd, dankbaarheid en aandacht aan het eten worden besteed.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Maar als ze wat ouder zijn
Alleen maakt het sowieso geen hoer uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind dat dat nog wel moet kunnen
thuis dan wanneer je gewoon pizza'tje eet ofzo
ook niks voor mij hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook niks voor mij hoor
aan tafel eten is een rustmoment
En sociale bezigheidquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook niks voor mij hoor
aan tafel eten is een rustmoment
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:28 schreef Tjacka het volgende:
als we weekendje weg zijn met de boys eet ik altijd alleen aan tafel
nouja op dinsdag eet ik vaak alleen met mijn zusje en dat is dan vaak of macaroni of pizza omdat we erg botsen met smaakquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maakt het sowieso geen hoer uit.
Maar als je samen eet. Vind het ook anders als je wat eten haalt of bestelt of iemand heeft gekookt trouwens
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Heel soms vouw ik nog wel eens mijn handen voor het eten uit gewoonte. En dan ben ik even in de war.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Heel soms vouw ik nog wel eens mijn handen voor het eten uit gewoonte. En dan ben ik even in de war.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
training man
Ben beste kopper van West-Friesland denk ik
Ook gewoon als ik alleen ben he, of bij andere mensen. Dat ze me echt aan zitten te kijken van, wat doe jij nu weer?quote:
Ik doe het ook heel onbewust, maakt niet uit waar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook gewoon als ik alleen ben he, of bij andere mensen. Dat ze me echt aan zitten te kijken van, wat doe jij nu weer?
Zo diep is het ingesleten.
lunchen ook altijd aan tafelquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Ben ik het zeker toen ik kind was mijn ouders wel dankbaar voor dat er ondanks nachtdiensten en weet ik veel wat, ALTIJD aan tafel werd gegeten.
in bed eten?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik me goed voel eet ik aan tafel. Als ik me gedeprimeerd voel op de bank/in bed
Jawel man.quote:
vlammen zaterdagquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begin zenuwachtig te worden voor zaterdag, middenmoter 6punten duel pff.
Training kan ik nooit 100% geven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
vlammen zaterdag
Sowieso vind ik wedstrijd altijd anders dan training
spirit?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je hebt ooit tegen mijn bradda gevoetbald toch?
Ja, niet hele maaltijden, maar als je op en zondag niks doet en toch al in bed ligt en pizzaatje eet. Prima in bed hoorquote:
Nee, dat vind ik echt heel heel vies.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, niet hele maaltijden, maar als je op en zondag niks doet en toch al in bed ligt en pizzaatje eet. Prima in bed hoor
Dat is gewoon prima.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Training kan ik nooit 100% geven.
Maar ja.
Team heeft 18 uit 12 dus niet super
Een pizzaatje is meer anderhalve maaltijd zelfsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, niet hele maaltijden, maar als je op en zondag niks doet en toch al in bed ligt en pizzaatje eet. Prima in bed hoor
nouja zelfs dan vind ik het not donequote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg toch als ik gedeprimeerd ben, dan zal het me aan mijn reet roesten waar ik eet
en nog niet tegen spiritquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
spirit?
Denk het niet want dit is pas mijn 2de seizoen bij de senioren
Niet voor mijquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een pizzaatje is meer anderhalve maaltijd zelfs
In atjes dacht ik toenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
spirit?
Denk het niet want dit is pas mijn 2de seizoen bij de senioren
Het is ook not done en treurig. Maar dat kan je toch niet zoveel schelen als je eigenlijk geen zin meer hebt om ooit nog te bewegen, toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nouja zelfs dan vind ik het not done
Ben wel toen keertje wezen kijken bij wsw tegen spiritquote:
weet nietquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook not done en treurig. Maar dat kan je toch niet zoveel schelen als je eigenlijk geen zin meer hebt om ooit nog te bewegen, toch.
oh ja zo zat hetquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben wel toen keertje wezen kijken bij wsw tegen spirit
Misschien toen
Denk dat dat Atjes waren toen
begrijp ik welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:34 schreef Tjacka het volgende:
ik heb weinig met geloof maar vind 2 of 3 keer per jaar naar een kerk mega chill
dan heb ik ook rust
Hypocriet wel
Dat is erg deprimerend jaquote:
Tja, is voor mij allemaal in dezelfde ruimte.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet
heb het nooit gedaan en als ik me depri voel ga ik liever aan tafel zitten anders is het bord naar boven nemen en dan weer bord naar beneden om in de afwasser te zetten
werkt beetje averechts met het nooit meer bewegen
dat scheelt dan welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, is voor mij allemaal in dezelfde ruimte.
Dat vind ik dan weer teringsmerig, maar ja, dat komt omadt ik sowieso niet rook denk ikquote:
Rook kan niet in je bed kruimelenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer teringsmerig, maar ja, dat komt omadt ik sowieso niet rook denk ik
As wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rook kan niet in je bed kruimelen
Maar wel p.o as in bed vallen enz.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel in je beddengoed gaan zitten. Moet je daaran onder slapenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
houjebekquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je echt smerig motorisch gestoord.
Goed van jequote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik rook al bijna anderhalf maand niet meer.
Nou ja, 2 keer gezondigd met mn broertje stiekum.
Voelde als 2 13 jarigen
Ik heb het elk jaar een keer of twee, drie denk ik. Vaak in vrije tijd na een drukke periode.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb toen ik gedeprimeerd was eigenlijk nooit gehad dat ik alleen maar in bed wilde liggen.
Ik ga mezelf op de een of andere manier afmatten in die perioden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het elk jaar een keer of twee, drie denk ik. Vaak in vrije tijd na een drukke periode.
Ik alleen als ik brak ben.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik eet nooit in bed. Vind ik vreselijk.
Si?quote:
Zo kan het ook, ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga mezelf op de een of andere manier afmatten in die perioden.
Of ik drink mezelf dagelijks bijna dood omdat ik mezelf overschat.
Of ik ga 12 keer per week trainen.
Ik DM wel even. Staat nog niet zo heel veel op hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is je Pinterest. Mag privé ook.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik DM wel even. Staat nog niet zo heel veel op hoor.
geen ideequote:
Gewoon een soort digitaal prikbord. Mooi overzichtje van foto's van dingen die je leuk vindt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee
mijn vriendin doet dat om trouwdingen te zoeken
en mijn moeder voor babydingen
Neequote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
heb je the magicians nog gekeken fokkie?
oh ik heb er ook ooit suprises op gevondenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee
mijn vriendin doet dat om trouwdingen te zoeken
en mijn moeder voor babydingen
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
maar mijn moeder stuurt mij ook fitness snapchats
dan zou ik alleen maar piemels postenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een soort digitaal prikbord. Mooi overzichtje van foto's van dingen die je leuk vindt.
Lekker naar DV's Tumblr kijken dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan zou ik alleen maar piemels posten
Heb ik niet meer.quote:
Ik geloof er verder ook niet zo in, om er wat aan te doenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het zo stom dat het zo vaak gebeurt. Maar omdat het dus eigenlijk nooit veel langer dan een paar weken of maand duurt vind ik het ook zo wat om er wat aan te proberen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |