Zou opzich weleens bij een Michelin-restaurant willen eten, maar ja. Misschien toch maar cursusje bestekquote:
Van gewoon aardappels gepureerd met een beetje melk, uitstekend.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:48 schreef wietparkiet het volgende:
vind aardappelpuree echt niet lekker
Dat en geen ellebogen op tafel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou opzich weleens bij een Michelin-restaurant willen eten, maar ja. Misschien toch maar cursusje bestek
heheh kreeg vroeger nog net geen slaag als ik mijn vork niet goed vasthieldquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou opzich weleens bij een Michelin-restaurant willen eten, maar ja. Misschien toch maar cursusje bestek
Ik vind dat ook zoiets wat je echt wat oplevert in het leven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheh kreeg vroeger nog net geen slaag als ik mijn vork niet goed vasthield
Bij m`n ex, die ook nogal van de etiquette waren deed ik het altijd uit gewoonte gewoonquote:
ja ik eet het tegenwoordig gewoon met mes en vork maar vroeger als kind was het natuurlijk fantastisch dat je van een man met je handen mocht eten terwijl je ouders zeiden van nietquote:
ja mijn moeder maakt het altijd via zo'n zakjequote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van gewoon aardappels gepureerd met een beetje melk, uitstekend.
Die prut uit een zakje is wel echt walgelijk.
Volgens de Italiaanse etiquetten mag het ook gewoon verder.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik eet het tegenwoordig gewoon met mes en vork maar vroeger als kind was het natuurlijk fantastisch dat je van een man met je handen mocht eten terwijl je ouders zeiden van niet
not sure if sarcasmquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zoiets wat je echt wat oplevert in het leven.
Oh min ouders waren opzich wel makkelijk daarin.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheh kreeg vroeger nog net geen slaag als ik mijn vork niet goed vasthield
hoe doen ze dat dan hahahquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik keek een filmpje over transvrouwen die manieren deelden om periods te simuleren.![]()
Ik ben serieus hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
not sure if sarcasm
maar ben er aan de ene kant wel blij om
zie ik er niet uit als een complete mongool als ik uit eten ga
Dat wordt zelfs hier gedoogd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Patat ook gewoon met handen eten, je blijft een kind toch :
als ik thuis patat eet dan gaat dat ook met de hand hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh min ouders waren opzich wel makkelijk daarin.
Patat ook gewoon met handen eten, je blijft een kind toch :
Goede opvoeding.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
maar als we iets aten waarvoor ik iets op mijn vork moest scheppen hoefde ik niet te proberen om mijn vork met mijn hele hand te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |