SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik doe altijd de laatste paar meter zo met twee benen op één trapper afrijdenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rem jij af voordat je afstapt?
Want ik stap er gewoon af en als ik op de grond sta stopt de fiets vanzelf, maar mensen schijnen dat raar te vinden.
Niet vaak, gebeurd wel eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
In een echt chique restaurant worden soiweso niet snel patatjes geserveerd toch?
Dit jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Bij pizza ligt het een beetje aan hoe breed de randen zijn vind ik.
Als die breed zijn kun je het meer zoals brood eten, met de handen. Anders beter met mes en vork.
word vaak gevraagd of je het erbij wilquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
In een echt chique restaurant worden soiweso niet snel patatjes geserveerd toch?Tenminste, leek mij nooit echt iets wat op de kaart zou staan als bijgerecht
Mwaoh, zie dat niet zo heel vaak hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
word vaak gevraagd of je het erbij wil
aardappelkroketje zie je wel weer vaker ja, grappig is dat. ik vind dat ook altijd beetje op zelfde niveau als patatquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
word vaak gevraagd of je het erbij wil
dus als je bijvoorbeeld hert besteld kun je daar patatjes en/of aardappelen bij krijgen
soms ook aardappelkroketjes
nja ik eet niet zo vaak in een chique restaurantquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwaoh, zie dat niet zo heel vaak hoor.
Maar het komt wel eens voor.
Nee, dat dacht ik alquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Aardappelkroketjes zie ik echt nooit bij posh restaurants.
Zie dat eigenlijk sowieso zelden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Aardappelkroketjes zie ik echt nooit bij posh restaurants.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik keek een filmpje over transvrouwen die manieren deelden om periods te simuleren.![]()
Eerder aardappelen, of niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al![]()
Wat wel dan eigenlijk?
Niks dan of?
heel vroeger (15 jaar terug) aten wij dat altijd bij de oppas met doperwtjesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aardappelkroketje zie je wel weer vaker ja, grappig is dat. ik vind dat ook altijd beetje op zelfde niveau als patatWel lekker though
Zou opzich weleens bij een Michelin-restaurant willen eten, maar ja. Misschien toch maar cursusje bestekquote:
Van gewoon aardappels gepureerd met een beetje melk, uitstekend.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:48 schreef wietparkiet het volgende:
vind aardappelpuree echt niet lekker
Dat en geen ellebogen op tafel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou opzich weleens bij een Michelin-restaurant willen eten, maar ja. Misschien toch maar cursusje bestek
heheh kreeg vroeger nog net geen slaag als ik mijn vork niet goed vasthieldquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou opzich weleens bij een Michelin-restaurant willen eten, maar ja. Misschien toch maar cursusje bestek
Ik vind dat ook zoiets wat je echt wat oplevert in het leven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheh kreeg vroeger nog net geen slaag als ik mijn vork niet goed vasthield
Bij m`n ex, die ook nogal van de etiquette waren deed ik het altijd uit gewoonte gewoonquote:
ja ik eet het tegenwoordig gewoon met mes en vork maar vroeger als kind was het natuurlijk fantastisch dat je van een man met je handen mocht eten terwijl je ouders zeiden van nietquote:
ja mijn moeder maakt het altijd via zo'n zakjequote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van gewoon aardappels gepureerd met een beetje melk, uitstekend.
Die prut uit een zakje is wel echt walgelijk.
Volgens de Italiaanse etiquetten mag het ook gewoon verder.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik eet het tegenwoordig gewoon met mes en vork maar vroeger als kind was het natuurlijk fantastisch dat je van een man met je handen mocht eten terwijl je ouders zeiden van niet
not sure if sarcasmquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zoiets wat je echt wat oplevert in het leven.
Oh min ouders waren opzich wel makkelijk daarin.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheh kreeg vroeger nog net geen slaag als ik mijn vork niet goed vasthield
hoe doen ze dat dan hahahquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik keek een filmpje over transvrouwen die manieren deelden om periods te simuleren.![]()
Ik ben serieus hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
not sure if sarcasm
maar ben er aan de ene kant wel blij om
zie ik er niet uit als een complete mongool als ik uit eten ga
Dat wordt zelfs hier gedoogd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Patat ook gewoon met handen eten, je blijft een kind toch :
als ik thuis patat eet dan gaat dat ook met de hand hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh min ouders waren opzich wel makkelijk daarin.
Patat ook gewoon met handen eten, je blijft een kind toch :
Goede opvoeding.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
maar als we iets aten waarvoor ik iets op mijn vork moest scheppen hoefde ik niet te proberen om mijn vork met mijn hele hand te pakken
Met bot hoeft dan ook niet met mes en vork.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:55 schreef Trollscience het volgende:
ik eet alles met mes en vork behalve sommige vlezen met bot
Spareribsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:55 schreef Trollscience het volgende:
ik eet alles met mes en vork behalve sommige vlezen met bot
weet ikquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met bot hoeft dan ook niet met mes en vork.
Ook niet in chique restaurants?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met bot hoeft dan ook niet met mes en vork.
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet in chique restaurants?
Al zal je daar niet veel vlees met bot hebben
de laatste paar keer dat ik dat heb gepakt was het echt vet lekker het eerste rek, en daarna had ik bijna geen zin in spareribs meerquote:
Als een beestquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Hoe eten jullie een hele of halve kip?
thuis met handenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Hoe eten jullie een hele of halve kip?
Jaquote:
Hoe vaak? Weinig zeker.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar alleen kipfilet, runderblokjes en gehakt gegeten
Laatst weer eens lekker kogelbiefstukje opquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar alleen kipfilet, runderblokjes en gehakt gegeten
Dat mag ook met je handen neem ik aanquote:
NOOIT SNIJDEN, altijd breken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag ook met je handen neem ik aan
Elke twee weken ofzo? Sowieso regelmatig bij mijn ouders of kaneel. Zelf eigenlijk bijna nooit.quote:
Hoezo niet snijden dan?quote:
Is tegen de etiquette, het broodmesje is niet om te snijden.quote:
#linzendieetquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke twee weken ofzo? Sowieso regelmatig bij mijn ouders of kaneel. Zelf eigenlijk bijna nooit.
Dat wordt een kruimelige smeerboel en het eten doe je toch al met je handen dus kun je net zo goed afscheuren.quote:
is het vaak ook te bot voorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is tegen de etiquette, het broodmesje is niet om te snijden.
En bepaalde wijn bij bepaalde gerechten?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is tegen de etiquette, het broodmesje is niet om te snijden.
rood vlees rode wijnquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bepaalde wijn bij bepaalde gerechten?
Om je vork heen draaienquote:
I know, maar vroeg me af of dat ook bij etiqette hoordequote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rood vlees rode wijn
vis witte wijn
Daar heb ik te weinig wijnkennis voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bepaalde wijn bij bepaalde gerechten?
Eet ik met vork en lepel. Draai ik het op mijn vork met een lepel.quote:
zou iemand wel raar aankijken als hij/zij een glas witte wijn heeft bij een biefstukje hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know, maar vroeg me af of dat ook bij etiqette hoorde
En wit bij gevogelte.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rood vlees rode wijn
vis witte wijn
Ook niet om het op je vork te schuiven?quote:
Lepel en vork.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet om het op je vork te schuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |