Hoezo niet snijden dan?quote:
Is tegen de etiquette, het broodmesje is niet om te snijden.quote:
#linzendieetquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke twee weken ofzo? Sowieso regelmatig bij mijn ouders of kaneel. Zelf eigenlijk bijna nooit.
Dat wordt een kruimelige smeerboel en het eten doe je toch al met je handen dus kun je net zo goed afscheuren.quote:
is het vaak ook te bot voorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is tegen de etiquette, het broodmesje is niet om te snijden.
En bepaalde wijn bij bepaalde gerechten?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is tegen de etiquette, het broodmesje is niet om te snijden.
rood vlees rode wijnquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bepaalde wijn bij bepaalde gerechten?
Om je vork heen draaienquote:
I know, maar vroeg me af of dat ook bij etiqette hoordequote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rood vlees rode wijn
vis witte wijn
Daar heb ik te weinig wijnkennis voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bepaalde wijn bij bepaalde gerechten?
Eet ik met vork en lepel. Draai ik het op mijn vork met een lepel.quote:
zou iemand wel raar aankijken als hij/zij een glas witte wijn heeft bij een biefstukje hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know, maar vroeg me af of dat ook bij etiqette hoorde
En wit bij gevogelte.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rood vlees rode wijn
vis witte wijn
Ook niet om het op je vork te schuiven?quote:
Lepel en vork.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet om het op je vork te schuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |