Tussen duim en middelvinger.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Ongepelde garnalen dan Inso?
Dan ziet bijna iedereen er als een beest uit als je die dingen moet pellen
heb nog nooit gehad dat er alleen maar soep als voorgerecht wasquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas heb je niet altijd keuze.
Bij 3 gangen ook nog nooit, bij meerdere komt er vroeg of laat wel iets van soep.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog nooit gehad dat er alleen maar soep als voorgerecht was
lucky me
Jammer, Inso geeft ons prima theorie lesje etiquettequote:
Mede mogelijk gemaakt door mijn vriendin.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer, Inso geeft ons prima theorie lesje etiquette
Jort Kelder is er niks bij
Ik geef daar weinig om. Alsof ik me ooit in dat soort kringen ga bevinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh ja wij hebben altijd maar 3 gangenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij 3 gangen ook nog nooit, bij meerdere komt er vroeg of laat wel iets van soep.
Als het moment daar is zal je nog aan me denkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef daar weinig om. Alsof ik me ooit in dat soort kringen ga bevinden.
Goede vriend van mij ontmoette Jort Kelder laatst bij een beurs over de hoge school Amsterdam. Die kerel kon alleen maar zeiken over het personeel daarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan volgende keer gewoon heel posh onze Mckroket snijden tochquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef daar weinig om. Alsof ik me ooit in dat soort kringen ga bevinden.
Ik heb nog wel eens familiediners die meer gangen zijn, zeker als er thuis gegeten wordt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja wij hebben altijd maar 3 gangen
en dan tafelen we al gewoon uurtje of 2/3
Jort Kelder is een machtig mooie man.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vriend van mij ontmoette Jort Kelder laatst bij een beurs over de hoge school Amsterdam. Die kerel kon alleen maar zeiken over het personeel daar
Het is ook echt een walgelijke balquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vriend van mij ontmoette Jort Kelder laatst bij een beurs over de hoge school Amsterdam. Die kerel kon alleen maar zeiken over het personeel daar
familiediners zijn bij ons ook altijd max 3 gangenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens familiediners die meer gangen zijn, zeker als er thuis gegeten wordt.
Wel eentje die er in is gerold en daarom enorm de vinger op de pijnlijke plek kan leggen.quote:
Ik zou nu 1,2,3 niet eens weten waar hij zo vermogend door geworden is. Slechtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel eentje die er in is gerold en daarom enorm de vinger op de pijnlijke plek kan leggen.
Heerlijke man.
Verder gewoon zo middle class als maar kan.
Quote500 o.a.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou nu 1,2,3 niet eens weten waar hij zo vermogend door geworden is. Slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |