I know, maar vroeg me af of dat ook bij etiqette hoordequote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rood vlees rode wijn
vis witte wijn
Daar heb ik te weinig wijnkennis voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bepaalde wijn bij bepaalde gerechten?
Eet ik met vork en lepel. Draai ik het op mijn vork met een lepel.quote:
zou iemand wel raar aankijken als hij/zij een glas witte wijn heeft bij een biefstukje hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know, maar vroeg me af of dat ook bij etiqette hoorde
En wit bij gevogelte.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rood vlees rode wijn
vis witte wijn
Ook niet om het op je vork te schuiven?quote:
Lepel en vork.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet om het op je vork te schuiven?
Ja daar heb ik echt een lepramotoriek voorquote:
Dan geen pasta bestellen bij het michelinrestaurant.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar heb ik echt een lepramotoriek voor
Nee dat gaat hem niet worden
Is echt super makkelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de italiaan vind ik spaghetti vaak zeer karig dus daar hoef je je niet druk om te makenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
note to self niet met fokkie naar de italiaan
heheh was ook maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de italiaan vind ik spaghetti vaak zeer karig dus daar hoef je je niet druk om te maken
je kunt geen spaghetti draaien? dan heb je wel intense motoriek jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.quote:
Ik kan wel spaghetti draaien, maar niet met lepel en vork etenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt geen spaghetti draaien? dan heb je wel intense motoriek ja
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Niet tegen een deur aan lopen terwijl je weet dat hij gesloten ook
Thuis uitslurpen. Buiten de deur met lepel eruit halen zover dat lukt.quote:
Nee, de noodles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |