Van buiten naar binnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:15 schreef wietparkiet het volgende:
en als er meerdere setjes bestek op de tafel ligt
hoe pak je dat?
Dat wist ik ook nog wle jaquote:
vodka redbullquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Zijn er ook drankjes/gerechtjes/sausjes enzo die `echt' not-done zijn?
Ze zullen er vast zijn. Ik heb er niet echt mee te maken omdat ik zulke dingen nog niet dien te organiseren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Zijn er ook drankjes/gerechtjes/sausjes enzo die `echt' not-done zijn?
Dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vodka redbull
als je dat probeert te bestellen in een restaurant mogen ze je wat mij betreft direct de zaak uitflikkeren
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vodka redbull
als je dat probeert te bestellen in een restaurant mogen ze je wat mij betreft direct de zaak uitflikkeren
en in de keuken (bij ons althans) zit er op de meeste gerechten al gewoon peper en/of zoutquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zullen er vast zijn. Ik heb er niet echt mee te maken omdat ik zulke dingen nog niet dien te organiseren.
Peper/zout op je eten doen voor het te proeven is echt heel erg verder.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zullen er vast zijn. Ik heb er niet echt mee te maken omdat ik zulke dingen nog niet dien te organiseren.
Peper/zout op je eten doen voor het te proeven is echt heel erg verder.
Ik zie het niet gebeuren, maar anders kan ik het altijd nog leren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het moment daar is zal je nog aan me denken
komt gewoon voorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik vind chocomel of appelsap ook wel pijnlijk
McKroket is zo overrated.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan volgende keer gewoon heel posh onze Mckroket snijden toch
Ook bij kinderen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik vind chocomel of appelsap ook wel pijnlijk
Nee tuurlijk niet.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink meestal gewoon cola light bij het eten.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink meestal gewoon cola light bij het eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |