dat scheelt dan welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, is voor mij allemaal in dezelfde ruimte.
Dat vind ik dan weer teringsmerig, maar ja, dat komt omadt ik sowieso niet rook denk ikquote:
Rook kan niet in je bed kruimelenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer teringsmerig, maar ja, dat komt omadt ik sowieso niet rook denk ik
As wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rook kan niet in je bed kruimelen
Maar wel p.o as in bed vallen enz.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel in je beddengoed gaan zitten. Moet je daaran onder slapenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
houjebekquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je echt smerig motorisch gestoord.
Goed van jequote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik rook al bijna anderhalf maand niet meer.
Nou ja, 2 keer gezondigd met mn broertje stiekum.
Voelde als 2 13 jarigen
Ik heb het elk jaar een keer of twee, drie denk ik. Vaak in vrije tijd na een drukke periode.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb toen ik gedeprimeerd was eigenlijk nooit gehad dat ik alleen maar in bed wilde liggen.
Ik ga mezelf op de een of andere manier afmatten in die perioden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het elk jaar een keer of twee, drie denk ik. Vaak in vrije tijd na een drukke periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |