Ik alleen als ik brak ben.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik eet nooit in bed. Vind ik vreselijk.
Si?quote:
Zo kan het ook, ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga mezelf op de een of andere manier afmatten in die perioden.
Of ik drink mezelf dagelijks bijna dood omdat ik mezelf overschat.
Of ik ga 12 keer per week trainen.
Ik DM wel even. Staat nog niet zo heel veel op hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is je Pinterest. Mag privé ook.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik DM wel even. Staat nog niet zo heel veel op hoor.
geen ideequote:
Gewoon een soort digitaal prikbord. Mooi overzichtje van foto's van dingen die je leuk vindt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee
mijn vriendin doet dat om trouwdingen te zoeken
en mijn moeder voor babydingen
Neequote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
heb je the magicians nog gekeken fokkie?
oh ik heb er ook ooit suprises op gevondenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee
mijn vriendin doet dat om trouwdingen te zoeken
en mijn moeder voor babydingen
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
maar mijn moeder stuurt mij ook fitness snapchats
dan zou ik alleen maar piemels postenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een soort digitaal prikbord. Mooi overzichtje van foto's van dingen die je leuk vindt.
Lekker naar DV's Tumblr kijken dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan zou ik alleen maar piemels posten
Heb ik niet meer.quote:
Ik geloof er verder ook niet zo in, om er wat aan te doenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het zo stom dat het zo vaak gebeurt. Maar omdat het dus eigenlijk nooit veel langer dan een paar weken of maand duurt vind ik het ook zo wat om er wat aan te proberen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |