quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:28 schreef Tjacka het volgende:
als we weekendje weg zijn met de boys eet ik altijd alleen aan tafel
nouja op dinsdag eet ik vaak alleen met mijn zusje en dat is dan vaak of macaroni of pizza omdat we erg botsen met smaakquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maakt het sowieso geen hoer uit.
Maar als je samen eet. Vind het ook anders als je wat eten haalt of bestelt of iemand heeft gekookt trouwens
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Heel soms vouw ik nog wel eens mijn handen voor het eten uit gewoonte. En dan ben ik even in de war.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Heel soms vouw ik nog wel eens mijn handen voor het eten uit gewoonte. En dan ben ik even in de war.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
training man
Ben beste kopper van West-Friesland denk ik
Ook gewoon als ik alleen ben he, of bij andere mensen. Dat ze me echt aan zitten te kijken van, wat doe jij nu weer?quote:
Ik doe het ook heel onbewust, maakt niet uit waar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook gewoon als ik alleen ben he, of bij andere mensen. Dat ze me echt aan zitten te kijken van, wat doe jij nu weer?
Zo diep is het ingesleten.
lunchen ook altijd aan tafelquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Ben ik het zeker toen ik kind was mijn ouders wel dankbaar voor dat er ondanks nachtdiensten en weet ik veel wat, ALTIJD aan tafel werd gegeten.
in bed eten?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik me goed voel eet ik aan tafel. Als ik me gedeprimeerd voel op de bank/in bed
Jawel man.quote:
vlammen zaterdagquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begin zenuwachtig te worden voor zaterdag, middenmoter 6punten duel pff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |