Zie hier de kampioenen van de toekomst. (eigenlijk is het helemaal niet zo'n wereldelftal als ik alles weer doorkijk)quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
1 Simon Mignolet 17 0 Vlag van Engeland Liverpool
12 Matz Sels 0 0 Vlag van België AA Gent
13 Jean-François Gillet 9 0 Vlag van België KV Mechelen
Verdediging
2 Toby Alderweireld 52 1 Vlag van Engeland Tottenham Hotspur
3 Nicolas Lombaerts 37 3 Vlag van Rusland Zenit Sint-Petersburg
5 Jan Vertonghen Blessure 76 6 Vlag van Engeland Tottenham Hotspur
8 Thomas Meunier 5 0 Vlag van België Club Brugge
15 Jason Denayer 4 0 Vlag van Turkije Galatasaray
16 Luis Pedro Cavanda 2 0 Vlag van Turkije Trabzonspor
23 Thomas Vermaelen 50 1 Vlag van Spanje Barcelona
Middenveld
4 Steven Defour 47 2 Vlag van België Anderlecht
6 Axel Witsel 64 6 Vlag van Rusland Zenit Sint-Petersburg
7 Kevin De Bruyne Blessure 37 11 Vlag van Engeland Manchester City
14 Sven Kums 0 0 Vlag van België AA Gent
18 Radja Nainggolan 17 4 Vlag van Italië Roma
19 Moussa Dembélé 62 5 Vlag van Engeland Tottenham Hotspur
Aanval
9 Romelu Lukaku 41 8 Vlag van Engeland Everton
10 Eden Hazard Aanvoerder 62 12 Vlag van Engeland Chelsea
11 Kevin Mirallas 50 9 Vlag van Engeland Everton
17 Yannick Carrasco 4 0 Vlag van Spanje Atlético Madrid
20 Christian Benteke 25 7 Vlag van Engeland Liverpool
21 Laurent Depoitre 1 1 Vlag van België AA Gent
22 Michy Batshuayi 2 2 Vlag van Frankrijk Olympique Marseille
Zit meer exotisch dan Belgisch tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossoneri siamo noi.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:56 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat moet dat hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slacht iedereen in de eredivisie af.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien denkt hij nog dat Milan een grote club is.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik ga weer barca kijken.
Aanvallend net niet genoeg om het niveau van een ploeg als Duitsland te benaderen. Zeker niet nu Hazard veranderd is in een soort Guus Hupperts.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zie hier de kampioenen van de toekomst. (eigenlijk is het helemaal niet zo'n wereldelftal als ik alles weer doorkijk)
Dit ben ik met je eens. Plus ook allemaal net-niet spitsen. Benteke en Lukaku is nou ook niet echt wereldtop. Af en toe eens een mooie goal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Aanvallend net niet genoeg om het niveau van een ploeg als Duitsland te benaderen. Zeker niet nu Hazard veranderd is in een soort Guus Hupperts.
Hazard is de "Robben van Belgie"en voorderest valt het wel mee idd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Aanvallend net niet genoeg om het niveau van een ploeg als Duitsland te benaderen. Zeker niet nu Hazard veranderd is in een soort Guus Hupperts.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:58 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Slacht iedereen in de eredivisie af.
Nou.. wat klasjes minder dan Robben. Misschien in potentie.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hazard is de "Robben van Belgie"en voorderest valt het wel mee idd.
De Robben van Belgiëquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hazard is de "Robben van Belgie"en voorderest valt het wel mee idd.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:58 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nee, dit is onzin. Was speler van het jaar in Frankrijk geloof ik, bij Lille. Dit is eigenlijk zijn eerste echt slechte seizoen juist.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De Robben van BelgiëHeeft 1 leuk seizoen gedraaid tot nu toe, en dan ook alleen nog in de PL.
PSV en Ajax afgeslacht met gelijkspelletjes.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:58 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Lachen schijnt goed te zijn voor je buikspieren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik ben inmiddels klaar met lachen om de post van ForzaMilan
Oh ik dacht een driehoekquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef Typisch het volgende:
Als we gaan verlengen neem ik een blok brie uit de koelkast jongens.
Dat jullie het weten.
Heb ik dadelijk nog meer blokjes.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lachen schijnt goed te zijn voor je buikspieren.
Fijn dat ik je avond heb kunnen opvrolijken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk puur voor het zure hoofd van Neville.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar als je ook RJC FEY kunt kijken.
Stijn is het met mij eens.
Bedanktquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:02 schreef ForzaMilan het volgende:
Zou toch mooi zijn als
[..]
Fijn dat ik je avond heb kunnen opvrolijken.
een volzin zonder spelfouten. Nice.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:58 schreef Brammess het volgende:
Ik zie net pas die 2-3 bij FCDB-VVSB![]()
Neville Longbottom?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk puur voor het zure hoofd van Neville.
Ik zat net te checken, zijn stats zijn inderdaad beter dan ik dacht. Neemt niet weg dat hij op Europees niveau nog nooit beslissend is geweest en dus moeilijk te vergelijken is met Robben.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, dit is onzin. Was speler van het jaar in Frankrijk geloof ik, bij Lille. Dit is eigenlijk zijn eerste echt slechte seizoen juist.
quote:
Werk jij?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet morgen gewoon weer werken.
De vraag werd eerder vandaag gesteld wat voor werk je deed. Daar is nog geen antwoord op gekomen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwakkeling!!111!11!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou toch de 2e helft niet meer kijken?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom fluit het publiek zo. Ik was even afgeleid?
Dit is al van vorig jaarquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frans Duits verkoopt zijn ziel. Desalniettemin wel genieten hoor.
Waarom fluit het publiek zo. Ik was even afgeleid?
Kuytquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik verheug me al op de pingels, wie zou er gaan missen?
Hij is geen pussy als jijquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou toch de 2e helft niet meer kijken?
Je moet morgen om 05:45 op joh.
Wel een aantal quasi-lollige antwoorden zag ik.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vraag werd eerder vandaag gesteld wat voor werk je deed. Daar is nog geen antwoord op gekomen.
Werkt ons konijntje weer?????quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een tijd. De sociale werkplaats gaat ook steeds vroeger open.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor 00:00 slapen doe ik wel rond mijn 30stequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
@jancees pak hem. Ik ben er even te emotioneel gebroken voor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een tijd. De sociale werkplaats gaat ook steeds vroeger open.
bediequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Aanvallend brengen ze bedie echt helemaal niks.
Een vijfmansdefensie tegen een club die praktisch altijd defensief kutvoetbal speelt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Aanvallend brengen ze bedie echt helemaal niks.
Je kan er nog aardig aan verdienen hoor, vraag maar aan de Don.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Werk waarbij je de halve dag gewoon op Fok! kan zitten. Dat zal vast een hele hoge functie zijn.
Als je vuilniszakken ophaalt wordt dat wat lastig inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Werk waarbij je de halve dag gewoon op Fok! kan zitten. Dat zal vast een hele hoge functie zijn.
Deze post komt een beetje over alsof jij neerkijkt op vuilnismannen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je vuilniszakken ophaalt wordt dat wat lastig inderdaad.
De antwoorden van JC op dit forum beperken zich steeds frequenter tot directe counters, niet langer dan 5 woorden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor 00:00 slapen doe ik wel rond mijn 30ste
[..]
@jancees pak hem. Ik ben er even te emotioneel gebroken voor.
Beetje niveau Davy. Dus ik zou niet teveel rekenen op JC.quote:Gaat jou niks aan
Wat jij wilt
Dat denk jij
Zwakke counter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je vuilniszakken ophaalt wordt dat wat lastig inderdaad.
Absoluut niet. Ik kijk op niemand neer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze post komt een beetje over alsof jij neerkijkt op vuilnismannen.
Hoe lang mag jij tegenwoordig internet gebruiken daar in de inrichting???quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een tijd. De sociale werkplaats gaat ook steeds vroeger open.
Ja en een scorende middenvelder. Zou Immers iets voor ons zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:08 schreef ForzaMilan het volgende:
Feyenoord mist een spits. Een type Kazim.
Bedankt vriendquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe lang mag jij tegenwoordig internet gebruiken daar in de inrichting???
Mij te lang
Soms sluit ik mijn begeleider opquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe lang mag jij tegenwoordig internet gebruiken daar in de inrichting???
Mij te lang
Uitstekende moderator vind ik dat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik kijk op niemand neer.
Behalve op Drizzt.
Net als de rest van Feyenoord.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nelom doet niet mee in de halve finale
lol xDquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... nou in dat geval. Davy, ook jij zal spoedig worden ingelicht over de aanpassing in werktijden LOL
Wil je geen onwaarheden meer verkondigen omtrent mijn persoonquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De antwoorden van JC op dit forum beperken zich steeds frequenter tot directe counters, niet langer dan 5 woorden.
Enkele simplistische voorbeelden :
[..]
Beetje niveau Davy. Dus ik zou niet teveel rekenen op JC.
Scherpe counter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ze komen er niet uit inderdaad.
Schrijnend, tegen Roda.
Dat mag.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uitstekende moderator vind ik dat.
Iemand die zich niet gek laat maken door een paar blagen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uitstekende moderator vind ik dat.
Daar bestaat geen twijfel over. Van Ginkel is namelijk niet verstandelijk gehandicapt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
Best treurig hoe slecht Elia speelt.. in de ED...
Hopelijk doet v Ginkel het beter
Heb een wedje met een fokker voor 100 eu. Dat Elia er niet meer maakt dan 9 dit seizoen in de ED.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
Best treurig hoe slecht Elia speelt.. in de ED...
Hopelijk doet v Ginkel het beter
Denk ook niet dat ze je willen spreken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:10 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis. Mijn god Den Bosch![]()
Vrienden van me gaan iedere wedstrijd, zoals ik vroeger. Zal ze maar even niet bellen.
8 meen ik?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heb een wedje met een fokker voor 100 eu. Dat Elia er niet meer maakt dan 9 dit seizoen in de ED.
Echte vrienden houden ook contact buiten de goede momenten om. Profiteur.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:10 schreef tong80 het volgende:
Vrienden van me gaan iedere wedstrijd, zoals ik vroeger. Zal ze maar even niet bellen.
En dan moet je opeens naar Rotterdam gaan reizen om het op te halen, doen fokkers hier wel vaker als ze verliezen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heb een wedje met een fokker voor 100 eu. Dat Elia er niet meer maakt dan 9 dit seizoen in de ED.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:10 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echte vrienden houden ook contact buiten de goede momenten om. Profiteur.
En dan niet oop komen dagen, kkbrabos.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan moet je opeens naar Rotterdam gaan reizen om het op te halen, doen fokkers hier wel vaker als ze verliezen.
Nah, is een goeie maat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan moet je opeens naar Rotterdam gaan reizen om het op te halen, doen fokkers hier wel vaker als ze verliezen.
Klopt, toen liep iedereen te klagen dat ze hem misliepen omdat ze niet nog meer boden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax had ooit zes miljoen over voor Elia toch?
Geniet van je ranja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga even een glas drinken halen. Dan zal er vast een golaso vallen.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen liep iedereen te klagen dat ze hem misliepen omdat ze niet nog meer boden.
Overigens heeft LitmanenAFCA ooit eens flink lopen klagen omdat AZ Hupperts kocht en wij zaten te slapen.
Niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar ik hou er toch van het dagelijks even te benoemen.
opperkleurder approvestwitter:RHB_17 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 22:13:04Lazio - Napoli is GESTAAKT vanwege racistische spreekkoren van de thuissupporters aan het adres van Koulibaly. reageer retweet
Boerrigter heeft wel een knappe vriendin daarentegen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen liep iedereen te klagen dat ze hem misliepen omdat ze niet nog meer boden.
Overigens heeft LitmanenAFCA ooit eens flink lopen klagen omdat AZ Hupperts kocht en wij zaten te slapen.
Niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar ik hou er toch van het dagelijks even te benoemen.
[..]
Deze post is niks zonder pics.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boerrigter heeft wel een knappe vriendin daarentegen.
Wat een verrassing van Lazioquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
opperkleurder approvestwitter:RHB_17 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 22:13:04Lazio - Napoli is GESTAAKT vanwege racistische spreekkoren van de thuissupporters aan het adres van Koulibaly. reageer retweet
Jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef Typisch het volgende:
Zal ik voor nog een Duvel gaan?
Ja
Nee
Als ze verlengen
Stemmen mag ook via dm
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze post is niks zonder pics.
[..]
Nou jij ook niet hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij doet idd nooit rare uitspraken.
Dat is niet strafbaarquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ik word moe van al die 'dan zal er zo wel (insert gebeurtenis)'--posts.
WHITE POWERquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
Dan zal er zo wel iemand komen die het bewust doet om jou te irriteren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ik word moe van al die 'dan zal er zo wel (insert gebeurtenis)'--posts.
Ze moeten niet zeuren. Het zijn tenminste geen opblaasbananen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
Gayyyyyquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boerrigter is bij nader inzien aantrekkelijker dan zijn vriendin.
Klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij doet idd nooit rare uitspraken.
Nu gaat vast iemand die gif posten waar een paard struikelt over een skippybalquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou maar zo op de foto gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Unaniem!!!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
GGMM heeft ook gestemd in mijn dm.
Met twee stemmen voor wordt het.....
JA
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Maakt niet uit. Geo1,2,3,4kant zijn spam vernageld mijn mobiele internet toch al.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nu gaat vast iemand die gif posten waar een paard struikelt over een skippybal
*vernageltquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Geo1,2,3,4kant zijn spam vernageld mijn mobiele internet toch al.
Valt me van hem tegen ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dat is beter.
Bedankt, vriend.
Jammer dat Davy altijd met b-materiaal aan komt zetten.
Ach jij vond Siem de Jong een goede middenvelder.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je het feit dat Ajax Maher niet heeft gehaald inmiddels al verwerkt?
vernaggelt.quote:
Oke man.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon hoor, in betere kwaliteit
Kom je nog online ff morgenochtendquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet overigens maar wel stoppen met posten
Bruikbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach jij vond Siem de Jong een goede middenvelder.
Nou dat wordt wat zondag. Wedstrijd zonder schoten op doel. Van beide teams.quote:
Zwak is relatief.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bruikbaar.
Zwak dat je meteen weer naar anderen gaat wijzen zeg.
0-0 zou ik best mee kunnen leven.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dat wordt wat zondag. Wedstrijd zonder schoten op doel. Van beide teams.
Zal de bal de middencirkel uitkomen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dat wordt wat zondag. Wedstrijd zonder schoten op doel. Van beide teams.
Hoe laat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kom je nog online ff morgenochtend
Jij gelooft dat dit Feyenoord een kans heeft om de 0 te houden in Amsterdam?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
0-0 zou ik best mee kunnen leven.
Wie gaat bij Ajax de doelpunten maken dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij gelooft dat dit Feyenoord een kans heeft om de 0 te houden in Amsterdam?
Klaassenquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie gaat bij Ajax de doelpunten maken dan?
Nog meer leuke anekdotes?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb 1-1 voorspeld op mijn werk vandaag.
Ajax knalt de ene na de andere mooie bal erin idd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb jij toch vreemde redenaties af en toe.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax knalt de ene na de andere mooie bal erin idd.
Jank danquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het taalniveau is om te janken dezerdagen.
Ja hoor, alleen is dat dat wel omdat ajax gewoon zo beroerd speelt dat ze geen kans krijgen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Het is wel grappig dat Drizzt zich aangesproken voelde omtrent "dat gerucht". Hij wist exact waar het over ging.
Het is beter voor alle partijen als hij niet langer modereert.
Hij is vooral incapabel en subjectief.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand met ene 'Drizzt'?
We starten vroeg in de haven.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoord-topic is bijzonder stil.
Terwijl je niet zou denken dat er een hoop mensen morgen moeten werken.
Treffende samenvatting.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij is voor incapabel en subjectief.
dat voorspel ikquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Valse tussenstand.
Overmars haalt hem in de zomer voor 20 miljoen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen scoort Suk. Voor FC Porto. Hadden ze bij Ajax noooooit weg moeten doen.
De klassieker eindigt zelden in 0-0. Slechts 2 keer eerder geloof ik.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax knalt de ene na de andere mooie bal erin idd.
Vorig jaar nog.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De klassieker eindigt zelden in 0-0. Slechts 2 keer eerder geloof ik.
Dat zegt vrij weinig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden zeggen vrijwel niets.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zondag is de lamme vs de blinde. 22 mongolen die niet kunnen voetballen aangevoerd door 2 kuttrainers. Pure oogaids, dat valt te verwachten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie gaat bij Ajax de doelpunten maken dan?
Dank makkerquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord wint, zodat mijn grote vriend Onlogisch met een goed gevoel naar bed gaat.
Je kan ook foto's van je piemel dmen als je wil dat je vriend Onlogisch met een goed gevoel naar bed gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord wint, zodat mijn grote vriend Onlogisch met een goed gevoel naar bed gaat.
Wel heel vaak in winst voor ajaxquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Neuh, de foto's van je moeder waren voldoendequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook foto's van je piemel dmen als je wil dat je vriend Onlogisch met een goed gevoel naar bed gaat.
Waarom zou iemand daar blij van worden? :Squote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, de foto's van je moeder waren voldoende
OK is goedquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we er 6:30 van maken. Dan ben ik op de zaak en moet ik toch even wachten.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, de foto's van je moeder waren voldoende
Geen idee, maar Onlogisch heeft een moeder fetishquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand daar blij van worden? :S
Nee hoor, kan er geen reet van.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Vilhena was toch ineens een supertalent ofzo
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar Onlogisch heeft een moeder fetish
Vindt je dat zelf een eerlijke weddenschap?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het geen 0-0- wordt zondag.
Zucht..quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Speelde 2 wedstrijden boven zijn reguliere niveau.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
HAHA LAFquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vindt je dat zelf een eerlijke weddenschap?
Is dat de school waar GGMM op heeft gezeten?quote:
Die heeft...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dat de school waar GGMM op heeft gezeten?
Vindquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jongens zal ik door blijven happen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nu proberen de weddenschap over te schuiven naar mij.
Kleuter.
Haha.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
vind. En nee. Maar dat doet toch niets af aan de mogelijkheid tot een weddenschap, vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vindt jequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
dit snap ik nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Het is wel grappig dat Drizzt zich aangesproken voelde omtrent "dat gerucht". Hij wist exact waar het over ging.
Het is beter voor alle partijen als hij niet langer modereert.
Wat zijn we toch fijna collega's op de sociale werkplaatsquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |