bediequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Aanvallend brengen ze bedie echt helemaal niks.
Een vijfmansdefensie tegen een club die praktisch altijd defensief kutvoetbal speelt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Aanvallend brengen ze bedie echt helemaal niks.
Je kan er nog aardig aan verdienen hoor, vraag maar aan de Don.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Werk waarbij je de halve dag gewoon op Fok! kan zitten. Dat zal vast een hele hoge functie zijn.
Als je vuilniszakken ophaalt wordt dat wat lastig inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Werk waarbij je de halve dag gewoon op Fok! kan zitten. Dat zal vast een hele hoge functie zijn.
Deze post komt een beetje over alsof jij neerkijkt op vuilnismannen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je vuilniszakken ophaalt wordt dat wat lastig inderdaad.
De antwoorden van JC op dit forum beperken zich steeds frequenter tot directe counters, niet langer dan 5 woorden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor 00:00 slapen doe ik wel rond mijn 30ste
[..]
@jancees pak hem. Ik ben er even te emotioneel gebroken voor.
Beetje niveau Davy. Dus ik zou niet teveel rekenen op JC.quote:Gaat jou niks aan
Wat jij wilt
Dat denk jij
Zwakke counter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je vuilniszakken ophaalt wordt dat wat lastig inderdaad.
Absoluut niet. Ik kijk op niemand neer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze post komt een beetje over alsof jij neerkijkt op vuilnismannen.
Hoe lang mag jij tegenwoordig internet gebruiken daar in de inrichting???quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een tijd. De sociale werkplaats gaat ook steeds vroeger open.
Ja en een scorende middenvelder. Zou Immers iets voor ons zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:08 schreef ForzaMilan het volgende:
Feyenoord mist een spits. Een type Kazim.
Bedankt vriendquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe lang mag jij tegenwoordig internet gebruiken daar in de inrichting???
Mij te lang
Soms sluit ik mijn begeleider opquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe lang mag jij tegenwoordig internet gebruiken daar in de inrichting???
Mij te lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |