WHITE POWERquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
opperkleurder approvestwitter:RHB_17 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 22:13:04Lazio - Napoli is GESTAAKT vanwege racistische spreekkoren van de thuissupporters aan het adres van Koulibaly. reageer retweet
Dan zal er zo wel iemand komen die het bewust doet om jou te irriteren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ik word moe van al die 'dan zal er zo wel (insert gebeurtenis)'--posts.
Ze moeten niet zeuren. Het zijn tenminste geen opblaasbananen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
opperkleurder approvestwitter:RHB_17 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 22:13:04Lazio - Napoli is GESTAAKT vanwege racistische spreekkoren van de thuissupporters aan het adres van Koulibaly. reageer retweet
Gayyyyyquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boerrigter is bij nader inzien aantrekkelijker dan zijn vriendin.
Klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij doet idd nooit rare uitspraken.
Nu gaat vast iemand die gif posten waar een paard struikelt over een skippybalquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou maar zo op de foto gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Unaniem!!!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
GGMM heeft ook gestemd in mijn dm.
Met twee stemmen voor wordt het.....
JA
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Maakt niet uit. Geo1,2,3,4kant zijn spam vernageld mijn mobiele internet toch al.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nu gaat vast iemand die gif posten waar een paard struikelt over een skippybal
*vernageltquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Geo1,2,3,4kant zijn spam vernageld mijn mobiele internet toch al.
Valt me van hem tegen ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dat is beter.
Bedankt, vriend.
Jammer dat Davy altijd met b-materiaal aan komt zetten.
Ach jij vond Siem de Jong een goede middenvelder.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je het feit dat Ajax Maher niet heeft gehaald inmiddels al verwerkt?
vernaggelt.quote:
Oke man.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon hoor, in betere kwaliteit
Kom je nog online ff morgenochtendquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet overigens maar wel stoppen met posten
Bruikbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach jij vond Siem de Jong een goede middenvelder.
Nou dat wordt wat zondag. Wedstrijd zonder schoten op doel. Van beide teams.quote:
Zwak is relatief.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bruikbaar.
Zwak dat je meteen weer naar anderen gaat wijzen zeg.
0-0 zou ik best mee kunnen leven.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dat wordt wat zondag. Wedstrijd zonder schoten op doel. Van beide teams.
Zal de bal de middencirkel uitkomen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dat wordt wat zondag. Wedstrijd zonder schoten op doel. Van beide teams.
Hoe laat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kom je nog online ff morgenochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |