Dat mag.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uitstekende moderator vind ik dat.
Iemand die zich niet gek laat maken door een paar blagen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uitstekende moderator vind ik dat.
Daar bestaat geen twijfel over. Van Ginkel is namelijk niet verstandelijk gehandicapt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
Best treurig hoe slecht Elia speelt.. in de ED...
Hopelijk doet v Ginkel het beter
Heb een wedje met een fokker voor 100 eu. Dat Elia er niet meer maakt dan 9 dit seizoen in de ED.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
Best treurig hoe slecht Elia speelt.. in de ED...
Hopelijk doet v Ginkel het beter
Denk ook niet dat ze je willen spreken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:10 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis. Mijn god Den Bosch![]()
Vrienden van me gaan iedere wedstrijd, zoals ik vroeger. Zal ze maar even niet bellen.
8 meen ik?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heb een wedje met een fokker voor 100 eu. Dat Elia er niet meer maakt dan 9 dit seizoen in de ED.
Echte vrienden houden ook contact buiten de goede momenten om. Profiteur.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:10 schreef tong80 het volgende:
Vrienden van me gaan iedere wedstrijd, zoals ik vroeger. Zal ze maar even niet bellen.
En dan moet je opeens naar Rotterdam gaan reizen om het op te halen, doen fokkers hier wel vaker als ze verliezen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heb een wedje met een fokker voor 100 eu. Dat Elia er niet meer maakt dan 9 dit seizoen in de ED.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:10 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echte vrienden houden ook contact buiten de goede momenten om. Profiteur.
En dan niet oop komen dagen, kkbrabos.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan moet je opeens naar Rotterdam gaan reizen om het op te halen, doen fokkers hier wel vaker als ze verliezen.
Nah, is een goeie maat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan moet je opeens naar Rotterdam gaan reizen om het op te halen, doen fokkers hier wel vaker als ze verliezen.
Klopt, toen liep iedereen te klagen dat ze hem misliepen omdat ze niet nog meer boden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax had ooit zes miljoen over voor Elia toch?
Geniet van je ranja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga even een glas drinken halen. Dan zal er vast een golaso vallen.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen liep iedereen te klagen dat ze hem misliepen omdat ze niet nog meer boden.
Overigens heeft LitmanenAFCA ooit eens flink lopen klagen omdat AZ Hupperts kocht en wij zaten te slapen.
Niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar ik hou er toch van het dagelijks even te benoemen.
opperkleurder approvestwitter:RHB_17 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 22:13:04Lazio - Napoli is GESTAAKT vanwege racistische spreekkoren van de thuissupporters aan het adres van Koulibaly. reageer retweet
Boerrigter heeft wel een knappe vriendin daarentegen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen liep iedereen te klagen dat ze hem misliepen omdat ze niet nog meer boden.
Overigens heeft LitmanenAFCA ooit eens flink lopen klagen omdat AZ Hupperts kocht en wij zaten te slapen.
Niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar ik hou er toch van het dagelijks even te benoemen.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze post is niks zonder pics.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boerrigter heeft wel een knappe vriendin daarentegen.
Wat een verrassing van Lazioquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
opperkleurder approvestwitter:RHB_17 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 22:13:04Lazio - Napoli is GESTAAKT vanwege racistische spreekkoren van de thuissupporters aan het adres van Koulibaly. reageer retweet
Jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef Typisch het volgende:
Zal ik voor nog een Duvel gaan?
Ja
Nee
Als ze verlengen
Stemmen mag ook via dm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |