Dank makkerquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord wint, zodat mijn grote vriend Onlogisch met een goed gevoel naar bed gaat.
Je kan ook foto's van je piemel dmen als je wil dat je vriend Onlogisch met een goed gevoel naar bed gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord wint, zodat mijn grote vriend Onlogisch met een goed gevoel naar bed gaat.
Wel heel vaak in winst voor ajaxquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De klassieker eindigt zelden in 0-0. Slechts 2 keer eerder geloof ik.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Neuh, de foto's van je moeder waren voldoendequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook foto's van je piemel dmen als je wil dat je vriend Onlogisch met een goed gevoel naar bed gaat.
Waarom zou iemand daar blij van worden? :Squote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, de foto's van je moeder waren voldoende
OK is goedquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we er 6:30 van maken. Dan ben ik op de zaak en moet ik toch even wachten.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, de foto's van je moeder waren voldoende
Geen idee, maar Onlogisch heeft een moeder fetishquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand daar blij van worden? :S
Nee hoor, kan er geen reet van.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Vilhena was toch ineens een supertalent ofzo
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar Onlogisch heeft een moeder fetish
Vindt je dat zelf een eerlijke weddenschap?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het geen 0-0- wordt zondag.
Zucht..quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Speelde 2 wedstrijden boven zijn reguliere niveau.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
HAHA LAFquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vindt je dat zelf een eerlijke weddenschap?
Is dat de school waar GGMM op heeft gezeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |