Jij gelooft dat dit Feyenoord een kans heeft om de 0 te houden in Amsterdam?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
0-0 zou ik best mee kunnen leven.
Wie gaat bij Ajax de doelpunten maken dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij gelooft dat dit Feyenoord een kans heeft om de 0 te houden in Amsterdam?
Klaassenquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie gaat bij Ajax de doelpunten maken dan?
Nog meer leuke anekdotes?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb 1-1 voorspeld op mijn werk vandaag.
Ajax knalt de ene na de andere mooie bal erin idd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb jij toch vreemde redenaties af en toe.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax knalt de ene na de andere mooie bal erin idd.
Jank danquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het taalniveau is om te janken dezerdagen.
Ja hoor, alleen is dat dat wel omdat ajax gewoon zo beroerd speelt dat ze geen kans krijgen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Het is wel grappig dat Drizzt zich aangesproken voelde omtrent "dat gerucht". Hij wist exact waar het over ging.
Het is beter voor alle partijen als hij niet langer modereert.
Hij is vooral incapabel en subjectief.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand met ene 'Drizzt'?
We starten vroeg in de haven.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoord-topic is bijzonder stil.
Terwijl je niet zou denken dat er een hoop mensen morgen moeten werken.
Treffende samenvatting.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij is voor incapabel en subjectief.
dat voorspel ikquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Valse tussenstand.
Overmars haalt hem in de zomer voor 20 miljoen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen scoort Suk. Voor FC Porto. Hadden ze bij Ajax noooooit weg moeten doen.
De klassieker eindigt zelden in 0-0. Slechts 2 keer eerder geloof ik.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax knalt de ene na de andere mooie bal erin idd.
Vorig jaar nog.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De klassieker eindigt zelden in 0-0. Slechts 2 keer eerder geloof ik.
Dat zegt vrij weinig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden zeggen vrijwel niets.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zondag is de lamme vs de blinde. 22 mongolen die niet kunnen voetballen aangevoerd door 2 kuttrainers. Pure oogaids, dat valt te verwachten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie gaat bij Ajax de doelpunten maken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |