quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:58 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Slacht iedereen in de eredivisie af.
Nee, dit is onzin. Was speler van het jaar in Frankrijk geloof ik, bij Lille. Dit is eigenlijk zijn eerste echt slechte seizoen juist.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De Robben van BelgiëHeeft 1 leuk seizoen gedraaid tot nu toe, en dan ook alleen nog in de PL.
PSV en Ajax afgeslacht met gelijkspelletjes.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:58 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Slacht iedereen in de eredivisie af.
Lachen schijnt goed te zijn voor je buikspieren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik ben inmiddels klaar met lachen om de post van ForzaMilan
Oh ik dacht een driehoekquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef Typisch het volgende:
Als we gaan verlengen neem ik een blok brie uit de koelkast jongens.
Dat jullie het weten.
Heb ik dadelijk nog meer blokjes.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lachen schijnt goed te zijn voor je buikspieren.
Fijn dat ik je avond heb kunnen opvrolijken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk puur voor het zure hoofd van Neville.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar als je ook RJC FEY kunt kijken.
Stijn is het met mij eens.
Bedanktquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:02 schreef ForzaMilan het volgende:
Zou toch mooi zijn als
[..]
Fijn dat ik je avond heb kunnen opvrolijken.
een volzin zonder spelfouten. Nice.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:58 schreef Brammess het volgende:
Ik zie net pas die 2-3 bij FCDB-VVSB![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |