Zwakkeling!!111!11!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet morgen gewoon weer werken.
Jij zou toch de 2e helft niet meer kijken?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom fluit het publiek zo. Ik was even afgeleid?
Dit is al van vorig jaarquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frans Duits verkoopt zijn ziel. Desalniettemin wel genieten hoor.
Waarom fluit het publiek zo. Ik was even afgeleid?
Kuytquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik verheug me al op de pingels, wie zou er gaan missen?
Hij is geen pussy als jijquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou toch de 2e helft niet meer kijken?
Je moet morgen om 05:45 op joh.
Wel een aantal quasi-lollige antwoorden zag ik.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vraag werd eerder vandaag gesteld wat voor werk je deed. Daar is nog geen antwoord op gekomen.
Werkt ons konijntje weer?????quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een tijd. De sociale werkplaats gaat ook steeds vroeger open.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor 00:00 slapen doe ik wel rond mijn 30stequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
@jancees pak hem. Ik ben er even te emotioneel gebroken voor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een tijd. De sociale werkplaats gaat ook steeds vroeger open.
bediequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Aanvallend brengen ze bedie echt helemaal niks.
Een vijfmansdefensie tegen een club die praktisch altijd defensief kutvoetbal speelt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Aanvallend brengen ze bedie echt helemaal niks.
Je kan er nog aardig aan verdienen hoor, vraag maar aan de Don.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Werk waarbij je de halve dag gewoon op Fok! kan zitten. Dat zal vast een hele hoge functie zijn.
Als je vuilniszakken ophaalt wordt dat wat lastig inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Werk waarbij je de halve dag gewoon op Fok! kan zitten. Dat zal vast een hele hoge functie zijn.
Deze post komt een beetje over alsof jij neerkijkt op vuilnismannen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je vuilniszakken ophaalt wordt dat wat lastig inderdaad.
De antwoorden van JC op dit forum beperken zich steeds frequenter tot directe counters, niet langer dan 5 woorden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor 00:00 slapen doe ik wel rond mijn 30ste
[..]
@jancees pak hem. Ik ben er even te emotioneel gebroken voor.
Beetje niveau Davy. Dus ik zou niet teveel rekenen op JC.quote:Gaat jou niks aan
Wat jij wilt
Dat denk jij
Zwakke counter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je vuilniszakken ophaalt wordt dat wat lastig inderdaad.
Absoluut niet. Ik kijk op niemand neer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze post komt een beetje over alsof jij neerkijkt op vuilnismannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |