SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Weet nog hoe irritant ze in het begin wasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:04 schreef McNulty het volgende: [..] Je vergeet natuurlijk dat crip gelijk heeft omdat andere klb'ers geen kritiek op haar willen uiten. Zieltjes willen door de losbandige moslima uit te hangen is heel effectief.
matige comeback Cripsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
kweenie wrm je denkt dat je nieuwe info kwijt geeft over mij nulty, iedereen weet dat ik een moslima ben met vreselijk taalgebruik en humor. of ben je zo'n creep dat je zogenaamd al mijn 6 jaar op marokko.nl hebt gescreened? Niets nieuws net zoals het niets nieuws is dat je niet aan je trekken komt.
quote:
dit dusquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
Hier cared toch niemand, hoe kan er dan een discussie ontstaan?
Geen shots ditquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
kweenie wrm je denkt dat je nieuwe info kwijt geeft over mij nulty, iedereen weet dat ik een moslima ben met vreselijk taalgebruik en humor. of ben je zo'n creep dat je zogenaamd al mijn 6 jaar op marokko.nl hebt gescreened? Niets nieuws net zoals het niets nieuws is dat je niet aan je trekken komt.
Waar gaat de discussie over danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
Hier cared toch niemand, hoe kan er dan een discussie ontstaan?
Zal ermee ophoudenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus
stelletje kutusers op een kutforum
maar even serieus... die kaal grappen kunnen echt niet hoor
once u go black..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt mijn ding. Maar bedankt voor de uitnodiging!
zal je eens een shot gevenquote:
Bek houden, bowlingbalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus
Ik val alleen op blanke vrouwen...quote:
Mag ik vragen als je kaal bent?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus
Ik heb gezegd wat ik wil zeggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
quote:
ik ook niet steun je forever xquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
het was ook geen shot trouwens, ben gewoon een moslima die kaolo vies praat terwijl ze maagd is. zie het probleem niet. ;s
Goed dat je even je hartje hebt gelucht, veel plezier op de PUA meetingquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb gezegd wat ik wil zeggen.
[ afbeelding ]
Fijne avond verder.
Oeh... Ik vind je ineens coolquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb gezegd wat ik wil zeggen.
[ afbeelding ]
Fijne avond verder.
Mag het met een maatje meer zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hihi ik zoek modellen, het liefst kaal, maar geschoren mag ook
x dnkjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook niet steun je forever x
goed dat je het zelf doorhebt, meen je het though?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik val alleen op blanke vrouwen...
< SELF TR want racisme
Is het ook niet, maar wel hypocriet om anderen te vertellen hoe ze zich moeten gedragenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
het was ook geen shot trouwens, ben gewoon een moslima die kaolo vies praat terwijl ze maagd is. zie het probleem niet. ;s
ieder mens is hypocriet, onnodig om dat nog even te benoemenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar wel hypocriet om anderen te vertellen hoe ze zich moeten gedragen
Hypocriet met mate ;squote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ieder mens is hypocriet, onnodig om dat nog even te benoemen
er zijn gradaties.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ieder mens is hypocriet, onnodig om dat nog even te benoemen
Laat maar, ben meer van de bloodquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn limiet ligt bij een halve crip zeg maar
zonder suiker en melk soort van zwart. Maar niet zozeer zwarte theequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:15 schreef madeliefff het volgende:
Nou t was weer gezellig guys. Ik ga uitloggen HAHA xoxo
Ik ga zo ook naar de Chinees, denk ik...quote:
Je bedoelt 'de Chinees'?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga zo ook naar de Chinees, denk ik...
Babi PANGANG...
Vertel anderen niet hoe ze zich moeten gedragen, pest ze er wel hier mee. Als mcnulty gaat janken omdat ik zeg dat hij geen game heeft moet ie maar geen jankbal wezen. Tis FOK! maar jeetje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar wel hypocriet om anderen te vertellen hoe ze zich moeten gedragen
en je weer in zo'n bui?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hypocrisie is hypocrisie en daarmee basta
begrijp die jongen ook niet zo ;squote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:20 schreef Che_ het volgende:
Die frustratie van nulty door die genegeerde dms is heerlijke entertainment---------------
Nou, doe eens lief ;squote:Opdinsdag 2 februari 2016 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt weer zo'n allochtoonse... stem geert PVV holadijee
Ja natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat hij het wat srser neemt dan de bedoeling is. Doe het toch ook bij jouquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is wel heen en weer gespeel, he? Jij doet het immers ook.
ik heb laatste keer wel pvv gestemd naar lang twijfelen maar nu doe ik het sowiesoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt weer zo'n allochtoonse... stem geert PVV holadijee
Ben geen moslim, wel Iraansequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut ben jij ookal moslim dacht dat jij Iraanse was.
Maar ik denk dat hij echt geraakt wordt door wat jij zegt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat hij het wat srser neemt dan de bedoeling is. Doe het toch ook bij jou
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut ben jij ookal moslim dacht dat jij Iraanse was.
ja daarom vond de combinatie al wat merkwaardig maar ik heb je quote dan waarschijnlijk verkeerd opgevat.quote:
Pas je eens aan aan de straattaal van tegenwoordig, oudjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee jij bent gewoon een pudding
Ok chill man, was gewoon fa2quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pas je eens aan aan de straattaal van tegenwoordig, oudje
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ok chill man, was gewoon fa2
Wat schattig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij echt geraakt wordt door wat jij zegt.
Net als Montelly snap je
dacht even dat che dit had gepost.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ok chill man, was gewoon fa2
Precies, het is mooi geweestquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb laatste keer wel pvv gestemd naar lang twijfelen maar nu doe ik het sowieso
het is tijd voor verandering
Je noemde mij pudding. Moest toch een comeback makenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geef toe, is toch geen gezicht als ik zo praat
wel handig, je backpack heb je sowieso alquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Was tijdens stage aan het dagdromen over Maleisië, zou echt willen backpacken door Azië.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel handig, je backpack heb je sowieso al
haha maak je niet dikquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je noemde mij pudding. Moest toch een comeback maken
Wanneer come je weer back??quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je noemde mij pudding. Moest toch een comeback maken
Laten we even verder in dm de details doornemenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Was tijdens stage aan het dagdromen over Maleisië, zou echt willen backpacken door Azië.
Quasimodo>quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel handig, je backpack heb je sowieso al
Ik associeer blauwe ballen ook altijd met backpacken door Azie, weet niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja blauwe ballen --> zag niels posten --> Azie --> backpackenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik associeer blauwe ballen ook altijd met backpacken door Azie, weet niet.
Aanrader.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Alsof een Iraanse gelijk staat aan niet moslim.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo Iraniers en islam gaan nu eenmaal veelal niet goed samen.
Is goed, gaan we volgend jaar inshallah?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laten we even verder in dm de details doornemen
de kopvoddentaxquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
- 140 km/u op snelweg
- Meldplicht voor moslims
- 65 = 65
- Uit Europa
Om te beginnen
hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lah_akbar,_bruh.html
doet me denken aan arcadia. shias zijn geen moslims riep hij altijd, en jij altijd fittie met hemquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof een Iraanse gelijk staat aan niet moslim.
quote:
Nee hoor, dat riep hij niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
doet me denken aan arcadia. shias zijn geen moslims riep hij altijd, en jij altijd fittie met hem
Eerste kamer, Europa, Navo-verdragen... Hij krijgt niks voor elkaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
- 140 km/u op snelweg
- Meldplicht voor moslims
- 65 = 65
- Uit Europa
Om te beginnen
we moeten sowieso uit europa stappenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eerste kamer, Europa, Navo-verdragen... Hij krijgt niks voor elkaar.
wie riep dat dan? was toch altijd iemand die dat zei. over shia.. of dat was toen che om te trollen kan ook nogquote:
hquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof een Iraanse gelijk staat aan niet moslim.
Ja toch, waarom niet. Ben wel aan vakantie toequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Is goed, gaan we volgend jaar inshallah?
dom staat je ook goedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:34 schreef xcachet het volgende:
Ik volg het nieuws helemaal niet meer. Lekker rustig.
Zou ik ook wel willen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we moeten sowieso uit europa stappen
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eerste kamer, Europa, Navo-verdragen... Hij krijgt niks voor elkaar.
Xaban geloof ik. Che riep dat ook nooit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
wie riep dat dan? was toch altijd iemand die dat zei. over shia.. of dat was toen che om te trollen kan ook nog
omdat je losser omgaat met regels betekent toch niet dat je per definitie afstand doet van geloven? ;squote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
h
niet per definitie maar in de praktijk vaak wel.
sterker, ik denk dat het de emancipatie ten goede komt als er een westerse vorm van moslimbeleidenis komt....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat je losser omgaat met regels betekent toch niet dat je per definitie afstand doet van geloven? ;s
ik dus thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit soort praat mogen alleen 7,00/10+ chicks bezigen.
wait wut een takfiri op FOK!? en riep ie dat uit het niets?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
doet me denken aan arcadia. shias zijn geen moslims riep hij altijd, en jij altijd fittie met hem
Jij moet mij ook altijd hebben he.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit soort praat mogen alleen 7,00/10+ chicks bezigen.
Dt zijn ook moslims jij onwetendequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut een takfiri op FOK!? en riep ie dat uit het niets?
overigens Iraniers=/=shia.
Nee zulke dingen kan je niet zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
wie riep dat dan? was toch altijd iemand die dat zei. over shia.. of dat was toen che om te trollen kan ook nog
Is er een verschil tussen ibahesh en le7nesh? Laatste ken ik allang, eerste las ik voor het eerst op FOK!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat je losser omgaat met regels betekent toch niet dat je per definitie afstand doet van geloven? ;s
Wil gewoon dat je me het tegendeel bewijst.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij moet mij ook altijd hebben he.
zeer met baard staat er ook tussen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
sommige van deze mannen zijn qua uiterlijk echt mijn type.
Die helemaal rechts boven die rode " = " lijkt op Ruud van Nistelrooy. Met een mix van DeHovenier danquote:
5-0quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen ibahesh en le7nesh? Laatste ken ik allang, eerste las ik voor het eerst op FOK!.
nee zo bedoel ik het ook niet maar de Iraniers in Nederland zijn meestal of joods, zoros of bekeerd tot christendom want christendom komt niet van origine voor in Iran tenzij je Armeens Iraans bent en veel Iraniers zijn naar eigen zeggen ook atheist.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n persoon dat met de Ramadan maand ineens stil staat bij zijn geloof, maar de rest van het jaar lekker het geloof op de achtergrond houdt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee zulke dingen kan je niet zeggen
Kijk het zijn untermenschen dat wel
en jij komt uit damsco?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen ibahesh en le7nesh? Laatste ken ik allang, eerste las ik voor het eerst op FOK!.
ibahesh betekent insecten in het berbers maar word hier in nl gebruikt voor politie dacht ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
/Ik wil ook wel eens watquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wil gewoon dat je me het tegendeel bewijst.
we zijn al zo overgeëmancipeerdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sterker, ik denk dat het de emancipatie ten goede komt als er een westerse vorm van moslimbeleidenis komt....
Ja, en hoor hier alleen le7neshquote:
Ah, oke thnxquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
ibahesh betekent insecten in het arabisch maar word hier in nl gebruikt voor politie dacht ik.
Het Christendom komt van origine niet voor in Iran? waar heb je het over.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het ook niet maar de Iraniers in Nederland zijn meestal of joods, zoros of bekeerd tot christendom want christendom komt niet van origine voor in Iran tenzij je Armeens Iraans bent en veel Iraniers zijn naar eigen zeggen ook atheist.
wie is wequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we zijn al zo overgeëmancipeerd
Klopt maar veel Iraniers geloven in de praktijk niet meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dt zijn ook moslims jij onwetende
Dan zijn dat geen shia's en dus geen moslim.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Klopt maar veel Iraniers geloven in de praktijk niet meer.
Zijn die bolle wijven weer bezig?quote:
hehehehquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee zulke dingen kan je niet zeggen
Kijk het zijn untermenschen dat wel
haat aan dat soort types die dan tijdens ramazan anderen erop aanspreken dat ze niet meedoen aan ramazan maar in sommige gevallen soms zelfs drinken in de avondquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n persoon dat met de Ramadan maand ineens stil staat bij zijn geloof, maar de rest van het jaar lekker het geloof op de achtergrond houdt?
En dan bedenkt dat hij soemietjes om zich heen moet hebben om rein te blijven.
Ben jij rijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Golddigger. Wat heb jij hem te bieden dan?
Die wijven die jij constant smeekt om aandacht? Ja, die zijn weer bezig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zijn die bolle wijven weer bezig?
HA JIJ BENT EEN TURKquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
haat aan dat soort types die dan tijdens ramazan anderen erop aanspreken dat ze niet meedoen aan ramazan maar in sommige gevallen soms zelfs drinken in de avond.
Minstens 450kquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je rijk? Heb wel money als een motherfucker ja.
slim wel... ik ben niet rijk maar welvarend genoeg om mijn vrouw de keuze te laten wat ze doet. en in haar geval was dat 24/7 voor ons kind zorgen, dus geen opvang of dat soort gedoe. Voor mij is dat rijkdom... zeker als ik onze vrienden zie worstelen om alles rond te krijgen... kind brengen... kind afhalen.. toestandenquote:
Hoe dan ook #teamcripquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zijn die bolle wijven weer bezig?
Heeft Frank de inlog van WCH gekregen? Min het hebben van een kind dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
slim wel... ik ben niet rijk maar welvarend genoeg om mijn vrouw de keuze te laten wat ze doet. en in haar geval was dat 24/7 voor ons kind zorgen, dus geen opvang of dat soort gedoe. Voor mij is dat rijkdom... zeker als ik onze vrienden zie worstelen om alles rond te krijgen... kind brengen... kind afhalen.. toestanden
Geld maakt niet gelukkig, maar het is wel echt heel handig in mijn fase van leven
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
slim wel... ik ben niet rijk maar welvarend genoeg om mijn vrouw de keuze te laten wat ze doet. en in haar geval was dat 24/7 voor ons kind zorgen, dus geen opvang of dat soort gedoe. Voor mij is dat rijkdom... zeker als ik onze vrienden zie worstelen om alles rond te krijgen... kind brengen... kind afhalen.. toestanden
Geld maakt niet gelukkig, maar het is wel echt heel handig in mijn fase van leven
onder de ton is het niet noemenswaardigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je rijk? Heb wel money als een motherfucker ja.
hahahahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat een echt fantastisch-grap of een container met goederen-grap.
Wat een dombo ditquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HA JIJ BENT EEN TURK
WIE ZEGT IN GODSNAAM RAMAZAN
Dus een man moet welvarend genoeg zijn om zijn vrouw de keuze te laten wat ze doet? :squote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HA JIJ BENT EEN TURK
Ik sta hier niet tussen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
begint wel beetje oud/routine te worden, stimo en ik die als ongestelde wijven op elkaar afreageren
montelly en nulty die om aandacht vragen en dan opeens doen alsof ze standards hebben
cc die elke week even moet benoemen dat ze stalkers in klb heeft en een a4tje schrijft over hoe ze van dr scooter is geflikkerd.
ik die over de ranzigste dingen praat maar ondertussen nooit jongen kusje heeft gegeven
niels zegt dat hij eisen heeft omdat hij hoeren neukt die duur zijn.
en op een of andere manier wil ik dit ook niet missen, jeetje toch.
/dagboek
nee, andersom kan ook... maar mijn baan bracht u eenmaal meer opquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus een man moet welvarend genoeg zijn om zijn vrouw de keuze te laten wat ze doet? :s
dat haal jij eruit? idd hopen op een rijke vent jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus een man moet welvarend genoeg zijn om zijn vrouw de keuze te laten wat ze doet? :s
Niets over mij, jammer weerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
begint wel beetje oud/routine te worden, stimo en ik die als ongestelde wijven op elkaar afreageren
montelly en nulty die om aandacht vragen en dan opeens doen alsof ze standards hebben
cc die elke week even moet benoemen dat ze stalkers in klb heeft en een a4tje schrijft over hoe ze van dr scooter is geflikkerd.
ik die over de ranzigste dingen praat maar ondertussen nooit jongen kusje heeft gegeven
/dagboek
Ish toerkisquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
mensen die ramazan zeggen ipv ramadan maken me misselijk
moest hard lachen om CC ahhahahahahahahahhquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
/dagboek
etto die zeurt over het niveauquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
/dagboek
Ja, omdat ik dat een vreemde redenering vond.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat haal jij eruit? idd hopen op een rijke vent ja
er zitten dan ook fok!kers eropquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jodel in groningen is net fok..
TR, dit kan echt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ja weet ik no offense maar turken verkrachten vaak
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat haal jij eruit? idd hopen op een rijke vent ja
Buk maar ff dan zal ik je even laten zien wat ik bedoel met rammedan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
mensen die ramazan zeggen ipv ramadan maken me misselijk
che komt opeens uit het niets opdeuken om over zn huis te praten die hij al een jaar aan het renoveren is en deelt shots uit aan iedereen. en gaat dan gwn heel rustig weg like a bossquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
moest hard lachen om CC ahhahahahahahahahh
Ik mis Che_ in jouw verhaal
de laatste die ik zag was; waarom haten mannen beffenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
er zitten dan ook fok!kers erophoe zijn de laatste roddels
Die zag ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de laatste die ik zag was; waarom haten mannen beffen
heb weggeklikt niet meer naar kijken
leuk dat je grapjes jat van theo maassenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Buk maar ff dan zal ik je even laten zien wat ik bedoel met rammedan.
Ik heb een buurvrouw die thee komt brengen, dus weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar daarna jezelf aanbieden in het plaatselijke theehuis he
mag ik ook =$quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
che komt opeens uit het niets opdeuken om over zn huis te praten die hij al een jaar aan het renoveren is en deelt shots uit aan iedereen. en gaat dan gwn heel rustig weg like a boss
Zorotreisme is de originele staatsreligie van Iran totdat de Islam zijn intrede deed. Anders dan in veel Arabische landen kwam het christendom in Iran onder de inheemse bevolking dus niet voor. Er zijn wel veel christelijke Iraniers in Nederland maar dat zijn stuk voor stuk bekeerlingen of Armeense Iraniers.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het Christendom komt van origine niet voor in Iran? waar heb je het over.
jij komt heel af en toe hier om ons up to date te houden over je tinder fling met lichte ogen voor de rest ben je gwn schattigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sta hier niet tussen.
Fuck routine.
massage erbij?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een buurvrouw die thee komt brengen, dus weet niet waar je het over hebt
Die zeggen danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ja weet ik no offense maar turken verkrachten vaak arabische woorden
hij heeft bruine ogen :squote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
jij komt heel af en toe hier om ons up to date te houden over je tinder fling met lichte ogen voor de rest ben je gwn schattig
Hahahahahhahaaaaaaaaayttttquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
moet de meubels nog buiten zetten alles... ik snap hetquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee gewoon meteen van bil, heb niet de hele dag de tijd
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leuk dat je grapjes jat van theo maassen
maar is het gwn voor heel groningen?quote:
Kon ie het een beetje?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
Maar is alweer over crip
was van korte duur
JAAAquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die zeggen dan
https://translate.google.nl/#auto/tr/%C3%B6mer
ipv
ja hanzexperience zag ik ook, niet gelezenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
En die chick met date en een ander over HanzeXperience![]()
Er wordt bij mij serieus wel eens geskate in de fietskelder onder mijn huisquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet de meubels nog buiten zetten alles... ik snap het
amk birde sikini yalasaydinquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
che komt opeens uit het niets opdeuken om over zn huis te praten die hij al een jaar aan het renoveren is en deelt shots uit aan iedereen. en gaat dan gwn heel rustig weg like a boss
>40?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er wordt bij mij serieus wel eens geskate in de fietskelder onder mijn huis
Je hebt best grote range, als ik THUISTHUIS (quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar is het gwn voor heel groningen?
dus zernike zien ook CS en umcg ziet helpman?
of hoe worden die gebieden afgebakend?
Oogkleur bedoel je?quote:
wallah?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
JAAAdeze maakt mij zo mad. Omar is echt een mooie naam maar turken spreken dat zo ugly uit
jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt best grote range, als ik THUISTHUIS () ben dan zie ik berichten van 20 km verder
[..]
Oogkleur bedoel je?
weet ik nietquote:
Sws spreek ik het woord Omar nooit uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
JAAAdeze maakt mij zo mad. Omar is echt een mooie naam maar turken spreken dat zo ugly uit
picsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, rond de 12, dus zullen Hermann en Tardis wel zijn
Vind je Turken inferieur dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HA JIJ BENT EEN TURK
oja want zag assen terwijl ik in dorp verder opwasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt best grote range, als ik THUISTHUIS () ben dan zie ik berichten van 20 km verder
[..]
Oogkleur bedoel je?
jA.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind je Turken inferieur dan?
Overigen is ramazan de juiste term.
kijk als ik thuis ben wel weer even danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar HZAW je ziet dichtbij en heel dichtbij. Heel dichtbij is op 5 km afstand dacht ik
Wrm?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat groene ogen, blauwe ogenheb eerlijk gezegd niks met bruin
Ik alleen als het nat is buiten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er wordt bij mij serieus wel eens geskate in de fietskelder onder mijn huis
Jij post random aww yis neger gifjes naar de meiden in deze sc en bent heel tactisch in het pullen van de racism card voor je eigen plezier.quote:
Dan ga ik op stagequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
oeh
ik start daar misschien volgend jaar
Echt he, en ze stinken ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef IPA35 het volgende:
Miniklacht (eigen topic niet waard): Turkse vrouwen die op volstrekt willekeurige wijze twee talen door elkaar spreken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij post random aww yis neger gifjes naar de meiden in deze sc en bent heel tactisch in het pullen van de racism card voor je eigen plezier.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
oeh
van olst toren?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
oeh
SORRY OKEquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deze vraag heb ik echt al 10 keer voorbij zien komen de laatste 10 dagen
Olm, ne diyon. Drie papier.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef IPA35 het volgende:
Miniklacht (eigen topic niet waard): Turkse vrouwen die op volstrekt willekeurige wijze twee talen door elkaar spreken.
Kan 4 spreken kom at me bruurquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef IPA35 het volgende:
eens met de klachtquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef IPA35 het volgende:
heheheheheehquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan toch geen turks snol
moest wel lachen om translate: AMK de verlichting likken een lul
Het is de DJ Diabeethovenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:01 schreef Braddie het volgende:
https://soundcloud.com/user-837358935
Unicornflakes staan op SoundcloudOnze EP is uit !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou wel eens willen springen jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Die hotties in Val Olst toren omdg
Bele3 foumek a ras ta3 zeytoun.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef IPA35 het volgende:
Ah jij bent er ook nog. Maar vertel, heeft het te maken met welk woord lekkerder aansluit of zo of zit er echt een bepaalde logica in?quote:
Graag, al tijd geen rel meer gehadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet ik Fylax vragen om jullie te komen snitchen?
Er zit totaal geen logica in. Alle allochtonen doen het.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ah jij bent er ook nog. Maar vertel, heeft het te maken met welk woord lekkerder aansluit of zo of zit er echt een bepaalde logica in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |