quote:
Nee hoor, dat riep hij niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
doet me denken aan arcadia. shias zijn geen moslims riep hij altijd, en jij altijd fittie met hem
Eerste kamer, Europa, Navo-verdragen... Hij krijgt niks voor elkaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
- 140 km/u op snelweg
- Meldplicht voor moslims
- 65 = 65
- Uit Europa
Om te beginnen
we moeten sowieso uit europa stappenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eerste kamer, Europa, Navo-verdragen... Hij krijgt niks voor elkaar.
wie riep dat dan? was toch altijd iemand die dat zei. over shia.. of dat was toen che om te trollen kan ook nogquote:
hquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof een Iraanse gelijk staat aan niet moslim.
Ja toch, waarom niet. Ben wel aan vakantie toequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Is goed, gaan we volgend jaar inshallah?
dom staat je ook goedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:34 schreef xcachet het volgende:
Ik volg het nieuws helemaal niet meer. Lekker rustig.
Zou ik ook wel willen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we moeten sowieso uit europa stappen
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eerste kamer, Europa, Navo-verdragen... Hij krijgt niks voor elkaar.
Xaban geloof ik. Che riep dat ook nooit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
wie riep dat dan? was toch altijd iemand die dat zei. over shia.. of dat was toen che om te trollen kan ook nog
omdat je losser omgaat met regels betekent toch niet dat je per definitie afstand doet van geloven? ;squote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
h
niet per definitie maar in de praktijk vaak wel.
sterker, ik denk dat het de emancipatie ten goede komt als er een westerse vorm van moslimbeleidenis komt....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat je losser omgaat met regels betekent toch niet dat je per definitie afstand doet van geloven? ;s
ik dus thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit soort praat mogen alleen 7,00/10+ chicks bezigen.
wait wut een takfiri op FOK!? en riep ie dat uit het niets?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
doet me denken aan arcadia. shias zijn geen moslims riep hij altijd, en jij altijd fittie met hem
Jij moet mij ook altijd hebben he.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit soort praat mogen alleen 7,00/10+ chicks bezigen.
Dt zijn ook moslims jij onwetendequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut een takfiri op FOK!? en riep ie dat uit het niets?
overigens Iraniers=/=shia.
Nee zulke dingen kan je niet zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
wie riep dat dan? was toch altijd iemand die dat zei. over shia.. of dat was toen che om te trollen kan ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |