wel handig, je backpack heb je sowieso alquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Was tijdens stage aan het dagdromen over Maleisië, zou echt willen backpacken door Azië.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel handig, je backpack heb je sowieso al
haha maak je niet dikquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je noemde mij pudding. Moest toch een comeback maken
Wanneer come je weer back??quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je noemde mij pudding. Moest toch een comeback maken
Laten we even verder in dm de details doornemenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Was tijdens stage aan het dagdromen over Maleisië, zou echt willen backpacken door Azië.
Quasimodo>quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel handig, je backpack heb je sowieso al
Ik associeer blauwe ballen ook altijd met backpacken door Azie, weet niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja blauwe ballen --> zag niels posten --> Azie --> backpackenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik associeer blauwe ballen ook altijd met backpacken door Azie, weet niet.
Aanrader.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Alsof een Iraanse gelijk staat aan niet moslim.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo Iraniers en islam gaan nu eenmaal veelal niet goed samen.
Is goed, gaan we volgend jaar inshallah?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laten we even verder in dm de details doornemen
de kopvoddentaxquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
- 140 km/u op snelweg
- Meldplicht voor moslims
- 65 = 65
- Uit Europa
Om te beginnen
hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lah_akbar,_bruh.html
doet me denken aan arcadia. shias zijn geen moslims riep hij altijd, en jij altijd fittie met hemquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof een Iraanse gelijk staat aan niet moslim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |