Ben geen moslim, wel Iraansequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut ben jij ookal moslim dacht dat jij Iraanse was.
Maar ik denk dat hij echt geraakt wordt door wat jij zegt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat hij het wat srser neemt dan de bedoeling is. Doe het toch ook bij jou
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut ben jij ookal moslim dacht dat jij Iraanse was.
ja daarom vond de combinatie al wat merkwaardig maar ik heb je quote dan waarschijnlijk verkeerd opgevat.quote:
Pas je eens aan aan de straattaal van tegenwoordig, oudjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee jij bent gewoon een pudding
Ok chill man, was gewoon fa2quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pas je eens aan aan de straattaal van tegenwoordig, oudje
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ok chill man, was gewoon fa2
Wat schattig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij echt geraakt wordt door wat jij zegt.
Net als Montelly snap je
dacht even dat che dit had gepost.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ok chill man, was gewoon fa2
Precies, het is mooi geweestquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb laatste keer wel pvv gestemd naar lang twijfelen maar nu doe ik het sowieso
het is tijd voor verandering
Je noemde mij pudding. Moest toch een comeback makenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geef toe, is toch geen gezicht als ik zo praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |