zonder suiker en melk soort van zwart. Maar niet zozeer zwarte theequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:15 schreef madeliefff het volgende:
Nou t was weer gezellig guys. Ik ga uitloggen HAHA xoxo
Ik ga zo ook naar de Chinees, denk ik...quote:
Je bedoelt 'de Chinees'?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga zo ook naar de Chinees, denk ik...
Babi PANGANG...
Vertel anderen niet hoe ze zich moeten gedragen, pest ze er wel hier mee. Als mcnulty gaat janken omdat ik zeg dat hij geen game heeft moet ie maar geen jankbal wezen. Tis FOK! maar jeetje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar wel hypocriet om anderen te vertellen hoe ze zich moeten gedragen
en je weer in zo'n bui?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hypocrisie is hypocrisie en daarmee basta
begrijp die jongen ook niet zo ;squote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:20 schreef Che_ het volgende:
Die frustratie van nulty door die genegeerde dms is heerlijke entertainment---------------
Nou, doe eens lief ;squote:Opdinsdag 2 februari 2016 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt weer zo'n allochtoonse... stem geert PVV holadijee
Ja natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat hij het wat srser neemt dan de bedoeling is. Doe het toch ook bij jouquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is wel heen en weer gespeel, he? Jij doet het immers ook.
ik heb laatste keer wel pvv gestemd naar lang twijfelen maar nu doe ik het sowiesoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt weer zo'n allochtoonse... stem geert PVV holadijee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |