dat haal jij eruit? idd hopen op een rijke vent jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus een man moet welvarend genoeg zijn om zijn vrouw de keuze te laten wat ze doet? :s
Niets over mij, jammer weerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
begint wel beetje oud/routine te worden, stimo en ik die als ongestelde wijven op elkaar afreageren
montelly en nulty die om aandacht vragen en dan opeens doen alsof ze standards hebben
cc die elke week even moet benoemen dat ze stalkers in klb heeft en een a4tje schrijft over hoe ze van dr scooter is geflikkerd.
ik die over de ranzigste dingen praat maar ondertussen nooit jongen kusje heeft gegeven
niels zegt dat hij eisen heeft omdat hij hoeren neukt die duur zijn.
en op een of andere manier wil ik dit ook niet missen, jeetje toch.
/dagboek
Ish toerkisquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
mensen die ramazan zeggen ipv ramadan maken me misselijk
moest hard lachen om CC ahhahahahahahahahhquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
begint wel beetje oud/routine te worden, stimo en ik die als ongestelde wijven op elkaar afreageren
montelly en nulty die om aandacht vragen en dan opeens doen alsof ze standards hebben
cc die elke week even moet benoemen dat ze stalkers in klb heeft en een a4tje schrijft over hoe ze van dr scooter is geflikkerd.
ik die over de ranzigste dingen praat maar ondertussen nooit jongen kusje heeft gegeven
/dagboek
etto die zeurt over het niveauquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
/dagboek
Ja, omdat ik dat een vreemde redenering vond.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat haal jij eruit? idd hopen op een rijke vent ja
er zitten dan ook fok!kers eropquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jodel in groningen is net fok..
TR, dit kan echt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ja weet ik no offense maar turken verkrachten vaak
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat haal jij eruit? idd hopen op een rijke vent ja
Buk maar ff dan zal ik je even laten zien wat ik bedoel met rammedan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
mensen die ramazan zeggen ipv ramadan maken me misselijk
che komt opeens uit het niets opdeuken om over zn huis te praten die hij al een jaar aan het renoveren is en deelt shots uit aan iedereen. en gaat dan gwn heel rustig weg like a bossquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
moest hard lachen om CC ahhahahahahahahahh
Ik mis Che_ in jouw verhaal
de laatste die ik zag was; waarom haten mannen beffenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
er zitten dan ook fok!kers erophoe zijn de laatste roddels
Die zag ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de laatste die ik zag was; waarom haten mannen beffen
heb weggeklikt niet meer naar kijken
leuk dat je grapjes jat van theo maassenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Buk maar ff dan zal ik je even laten zien wat ik bedoel met rammedan.
Ik heb een buurvrouw die thee komt brengen, dus weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar daarna jezelf aanbieden in het plaatselijke theehuis he
mag ik ook =$quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
che komt opeens uit het niets opdeuken om over zn huis te praten die hij al een jaar aan het renoveren is en deelt shots uit aan iedereen. en gaat dan gwn heel rustig weg like a boss
Zorotreisme is de originele staatsreligie van Iran totdat de Islam zijn intrede deed. Anders dan in veel Arabische landen kwam het christendom in Iran onder de inheemse bevolking dus niet voor. Er zijn wel veel christelijke Iraniers in Nederland maar dat zijn stuk voor stuk bekeerlingen of Armeense Iraniers.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het Christendom komt van origine niet voor in Iran? waar heb je het over.
jij komt heel af en toe hier om ons up to date te houden over je tinder fling met lichte ogen voor de rest ben je gwn schattigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sta hier niet tussen.
Fuck routine.
massage erbij?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een buurvrouw die thee komt brengen, dus weet niet waar je het over hebt
Die zeggen danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ja weet ik no offense maar turken verkrachten vaak arabische woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |