Is er een verschil tussen ibahesh en le7nesh? Laatste ken ik allang, eerste las ik voor het eerst op FOK!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat je losser omgaat met regels betekent toch niet dat je per definitie afstand doet van geloven? ;s
Wil gewoon dat je me het tegendeel bewijst.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij moet mij ook altijd hebben he.
zeer met baard staat er ook tussen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
sommige van deze mannen zijn qua uiterlijk echt mijn type.
Die helemaal rechts boven die rode " = " lijkt op Ruud van Nistelrooy. Met een mix van DeHovenier danquote:
5-0quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen ibahesh en le7nesh? Laatste ken ik allang, eerste las ik voor het eerst op FOK!.
nee zo bedoel ik het ook niet maar de Iraniers in Nederland zijn meestal of joods, zoros of bekeerd tot christendom want christendom komt niet van origine voor in Iran tenzij je Armeens Iraans bent en veel Iraniers zijn naar eigen zeggen ook atheist.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat je losser omgaat met regels betekent toch niet dat je per definitie afstand doet van geloven? ;s
Jij bent vast zo'n persoon dat met de Ramadan maand ineens stil staat bij zijn geloof, maar de rest van het jaar lekker het geloof op de achtergrond houdt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee zulke dingen kan je niet zeggen
Kijk het zijn untermenschen dat wel
en jij komt uit damsco?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen ibahesh en le7nesh? Laatste ken ik allang, eerste las ik voor het eerst op FOK!.
ibahesh betekent insecten in het berbers maar word hier in nl gebruikt voor politie dacht ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
/Ik wil ook wel eens watquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wil gewoon dat je me het tegendeel bewijst.
we zijn al zo overgeėmancipeerdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sterker, ik denk dat het de emancipatie ten goede komt als er een westerse vorm van moslimbeleidenis komt....
Ja, en hoor hier alleen le7neshquote:
Ah, oke thnxquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
ibahesh betekent insecten in het arabisch maar word hier in nl gebruikt voor politie dacht ik.
Het Christendom komt van origine niet voor in Iran? waar heb je het over.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het ook niet maar de Iraniers in Nederland zijn meestal of joods, zoros of bekeerd tot christendom want christendom komt niet van origine voor in Iran tenzij je Armeens Iraans bent en veel Iraniers zijn naar eigen zeggen ook atheist.
wie is wequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we zijn al zo overgeėmancipeerd
Klopt maar veel Iraniers geloven in de praktijk niet meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dt zijn ook moslims jij onwetende
Dan zijn dat geen shia's en dus geen moslim.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Klopt maar veel Iraniers geloven in de praktijk niet meer.
Zijn die bolle wijven weer bezig?quote:
hehehehquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee zulke dingen kan je niet zeggen
Kijk het zijn untermenschen dat wel
haat aan dat soort types die dan tijdens ramazan anderen erop aanspreken dat ze niet meedoen aan ramazan maar in sommige gevallen soms zelfs drinken in de avondquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n persoon dat met de Ramadan maand ineens stil staat bij zijn geloof, maar de rest van het jaar lekker het geloof op de achtergrond houdt?
En dan bedenkt dat hij soemietjes om zich heen moet hebben om rein te blijven.
Ben jij rijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Golddigger. Wat heb jij hem te bieden dan?
Die wijven die jij constant smeekt om aandacht? Ja, die zijn weer bezig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zijn die bolle wijven weer bezig?
HA JIJ BENT EEN TURKquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
haat aan dat soort types die dan tijdens ramazan anderen erop aanspreken dat ze niet meedoen aan ramazan maar in sommige gevallen soms zelfs drinken in de avond.
Minstens 450kquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je rijk? Heb wel money als een motherfucker ja.
slim wel... ik ben niet rijk maar welvarend genoeg om mijn vrouw de keuze te laten wat ze doet. en in haar geval was dat 24/7 voor ons kind zorgen, dus geen opvang of dat soort gedoe. Voor mij is dat rijkdom... zeker als ik onze vrienden zie worstelen om alles rond te krijgen... kind brengen... kind afhalen.. toestandenquote:
Hoe dan ook #teamcripquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zijn die bolle wijven weer bezig?
Heeft Frank de inlog van WCH gekregen? Min het hebben van een kind dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
slim wel... ik ben niet rijk maar welvarend genoeg om mijn vrouw de keuze te laten wat ze doet. en in haar geval was dat 24/7 voor ons kind zorgen, dus geen opvang of dat soort gedoe. Voor mij is dat rijkdom... zeker als ik onze vrienden zie worstelen om alles rond te krijgen... kind brengen... kind afhalen.. toestanden
Geld maakt niet gelukkig, maar het is wel echt heel handig in mijn fase van leven
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
slim wel... ik ben niet rijk maar welvarend genoeg om mijn vrouw de keuze te laten wat ze doet. en in haar geval was dat 24/7 voor ons kind zorgen, dus geen opvang of dat soort gedoe. Voor mij is dat rijkdom... zeker als ik onze vrienden zie worstelen om alles rond te krijgen... kind brengen... kind afhalen.. toestanden
Geld maakt niet gelukkig, maar het is wel echt heel handig in mijn fase van leven
onder de ton is het niet noemenswaardigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je rijk? Heb wel money als een motherfucker ja.
hahahahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat een echt fantastisch-grap of een container met goederen-grap.
Wat een dombo ditquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HA JIJ BENT EEN TURK
WIE ZEGT IN GODSNAAM RAMAZAN
Dus een man moet welvarend genoeg zijn om zijn vrouw de keuze te laten wat ze doet? :squote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HA JIJ BENT EEN TURK
WIE ZEGT IN GODSNAAM RAMAZAN
Ik sta hier niet tussen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
begint wel beetje oud/routine te worden, stimo en ik die als ongestelde wijven op elkaar afreageren
montelly en nulty die om aandacht vragen en dan opeens doen alsof ze standards hebben
cc die elke week even moet benoemen dat ze stalkers in klb heeft en een a4tje schrijft over hoe ze van dr scooter is geflikkerd.
ik die over de ranzigste dingen praat maar ondertussen nooit jongen kusje heeft gegeven
niels zegt dat hij eisen heeft omdat hij hoeren neukt die duur zijn.
en op een of andere manier wil ik dit ook niet missen, jeetje toch.
/dagboek
nee, andersom kan ook... maar mijn baan bracht u eenmaal meer opquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus een man moet welvarend genoeg zijn om zijn vrouw de keuze te laten wat ze doet? :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |