komt hij niet fokkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijne gaat toch niet alles terug zitten lezen, en zo wel, moet hij weten.
Niet expliciet, maar heb ook niet met van die extreme gevallen te maken gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je er weleens eentje aangesproken op dat gedrag?
ooh miss als jij mijn docent was, was er wel wat van mij geworden danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee srs heb altijd heel goede beoordelingen gehad en altijd heel leuke leerlingevaluaties. Ben wel streng soms maar ik neem mezelf niet zo srs, dat vinden die kindjes leuk. En ik heb heus wel didactische vaardigheden, al doe ik hier alsof ik monster ben.
Kom je ook Chai?quote:
Dacht al, want omdat 'ze niks verkeerd doen' krijg je er wsl ook gauw gezeik mee met ouders of zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet expliciet, maar heb ook niet met van die extreme gevallen te maken gehad.
wat is het verschil tussen een gewone nerd en een plaknerd? #durftevragenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij werd vast veel gepest op school. Ik heb zulke leerlingen ook. Van die vieze plaknerds. Bah. Zou ze knuppelen als het toegestaan was.
rollerskatesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een gewone nerd en een plaknerd? #durftevragen
Nou nee, niet echt mijn ding. Maar bedankt voor de uitnodiging!quote:
Denk het nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooh miss als jij mijn docent was, was er wel wat van mij geworden dan
Gvdquote:
Preutse loser.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt mijn ding. Maar bedankt voor de uitnodiging!
Post op marokko.nl zoals je hier post en dan praten we verder. In de tussentijd mag je lekker doen alsof je een voorbeeldig meisje met hoofddoek bent en er niets tegenstrijdig aan je is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |