SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Weet nog hoe irritant ze in het begin wasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:04 schreef McNulty het volgende: [..] Je vergeet natuurlijk dat crip gelijk heeft omdat andere klb'ers geen kritiek op haar willen uiten. Zieltjes willen door de losbandige moslima uit te hangen is heel effectief.
matige comeback Cripsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
kweenie wrm je denkt dat je nieuwe info kwijt geeft over mij nulty, iedereen weet dat ik een moslima ben met vreselijk taalgebruik en humor. of ben je zo'n creep dat je zogenaamd al mijn 6 jaar op marokko.nl hebt gescreened? Niets nieuws net zoals het niets nieuws is dat je niet aan je trekken komt.
quote:
dit dusquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
Hier cared toch niemand, hoe kan er dan een discussie ontstaan?
Geen shots ditquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
kweenie wrm je denkt dat je nieuwe info kwijt geeft over mij nulty, iedereen weet dat ik een moslima ben met vreselijk taalgebruik en humor. of ben je zo'n creep dat je zogenaamd al mijn 6 jaar op marokko.nl hebt gescreened? Niets nieuws net zoals het niets nieuws is dat je niet aan je trekken komt.
Waar gaat de discussie over danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
Hier cared toch niemand, hoe kan er dan een discussie ontstaan?
Zal ermee ophoudenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus
stelletje kutusers op een kutforum
maar even serieus... die kaal grappen kunnen echt niet hoor
once u go black..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt mijn ding. Maar bedankt voor de uitnodiging!
zal je eens een shot gevenquote:
Bek houden, bowlingbalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus
stelletje kutusers op een kutforum
maar even serieus... die kaal grappen kunnen echt niet hoor
Ik val alleen op blanke vrouwen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |