SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Frozen-assassin op 01-02-2016 12:43:44 ]
Caddy zal qua hoogte vergelijkbaar zijn met een Kangoo? Daar viel het inderdaad wel mee als ik het vergelijk met een Vito. En die is nog relatief laag in vergelijking met echte bestelbusjes.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bredere wielbasis helpt ook tegen het 'wiebelen'. Weinig ervaring in een bus, maar in een Caddy valt het reuze mee.
Dan is't goed!quote:Op maandag 1 februari 2016 12:33 schreef Vanillekwark het volgende:
nvm Braddie, had je antwoord gemist.
nou, dan hebben ze door de verwarring wat extra tijd gewonnen. ik denk niet dat de uitkomst zo verschillend zal zijn met een aanslag op een dinsdagmiddag.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit was een serieuze vraag gvd
De nieuwere Caddy's zijn wel wat hoger dan de Kangoo.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Caddy zal qua hoogte vergelijkbaar zijn met een Kangoo? Daar viel het inderdaad wel mee als ik het vergelijk met een Vito. En die is nog relatief laag in vergelijking met echte bestelbusjes.![]()
Caddy is 1,84 hoog en een Kangoo 1,81 Dus ontloopt elkaar echt geen drol.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Caddy zal qua hoogte vergelijkbaar zijn met een Kangoo? Daar viel het inderdaad wel mee als ik het vergelijk met een Vito. En die is nog relatief laag in vergelijking met echte bestelbusjes.![]()
Ben alweer aan het rondneuzenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:37 schreef Chai het volgende:
Alweer op zoek naar een nieuwe koeriersbaan dan Braddie?
'Mijn' Caddy is 1856 mmquote:Op maandag 1 februari 2016 12:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Caddy is 1,84 hoog en een Kangoo 1,81 Dus ontloopt elkaar echt geen drol.
Ja sowieso! Die 4,6cm zijn heeeeel belangrijkquote:Op maandag 1 februari 2016 12:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'Mijn' Caddy is 1856 mm![]()
Die 4,6 CM doen 't!
#Kattenvrouwtje dusquote:Op maandag 1 februari 2016 12:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als Stephen James mij vraagt ;$
quote:Op maandag 1 februari 2016 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Danny toegevoegd
Nie zo moeilijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom valt dat daaruit te concluderen?
Nu!quote:Op maandag 1 februari 2016 12:50 schreef Crip het volgende:
mijn sennheisers liggen klaar bij 't ophaal punt. zou ik nu gaan of straks in de avond. hm struggles
Morgenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:50 schreef Crip het volgende:
mijn sennheisers liggen klaar bij 't ophaal punt. zou ik nu gaan of straks in de avond. hm struggles
Lekker hoor, wit spul uit je oren laten uitlekkenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:53 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan geen eargasm krijgen, jij bent gek.
ik spuit uit mn oorgatenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker hoor, wit spul uit je oren laten uitlekken
moet je maar geen perv zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 12:57 schreef Faeroer het volgende:
Klikte op boobs, maar ik voel mij nu bedrogen
alleen op de snelweg?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet met je eigen boobs schudden op de snelweg
mijne stuiteren gwn als ik loopquote:Op maandag 1 februari 2016 12:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet met je eigen boobs schudden op de snelweg
quote:Op maandag 1 februari 2016 12:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ies natuur.
"MakeupWizard
December 17, 2015 "
Man, man, man...
Reclame maken voor je eigen bloggedoe mag eigenlijk al niet, maar nu geen onschuldige pervs gaan lokken hequote:
Gewoon zeggen dat je nog data moet uitwerken achter je pcquote:Op maandag 1 februari 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
drukte alom, heel niet leuk. kan zo niet fokken man
Awh bbyquote:Op maandag 1 februari 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
drukte alom, heel niet leuk. kan zo niet fokken man
ey luister mijn boobs mogen ook van vrijheid genietenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm, nee
[..]
Gvd crip ga 3 beha's dragen ofzooo
[..]
welwaar heb toestemming van Yvonnequote:Op maandag 1 februari 2016 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Reclame maken voor je eigen bloggedoe mag eigenlijk al niet, maar nu geen onschuldige pervs gaan lokken he
Doe maar, Yvonne heeft mn back.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het ook uitlokking hoor. Heb het aangekaart bij de leiding hier
Graag ontvang ik de documenten waarin de toestemming van Danny, niet Yvonne, duidelijk in vermeld staat. Anders ben ik helaas genoodzaakt stappen te ondernemen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:02 schreef Crip het volgende:
[..]
welwaar heb toestemming van Yvonnexoxoxoxo
ga nuquote:Op maandag 1 februari 2016 12:50 schreef Crip het volgende:
maagdje die maagdjes ophitst, prima toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
ah crip die alle maagdjes weer ophitst met tietenverhalen
Waar zijn hier maagdjes?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
ah crip die alle maagdjes weer ophitst met tietenverhalen
Ja, wel mooi gegeven. Soort maagdception.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:04 schreef Crip het volgende:
[..]
maagdje die maagdjes ophitst, prima toch?
Maagd gespot.quote:
haha ;p maar als je maagd in maagd bent ben je toch geen maagd meer ;p ;pquote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wel mooi gegeven. Soort maagdception.
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:
Wel, ultramaagd.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ;p maar als je maagd in maagd bent ben je toch geen maagd meer ;p ;p
Wel als een van die maagden een kannibaal is, en de ander heeft opgegeten.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dit is te moeilijkquote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij nog maagd?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een maagdgepraat op een maandagmiddag
Kan er ook niet tegen. Ga me een broodje Subways halen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan er ook niet tegen. Ga me een broodje Subways halen.
/random
Dermals zijn vadsig. Jij bent dus een tokkiewijf, goed om te weten.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why
Nee maar ik denk dat ik het bij oor laat en heul maybe nog zo'n handdermal
omdatquote:Op maandag 1 februari 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why
Nee maar ik denk dat ik het bij oor laat en heul maybe nog zo'n handdermal
en ik hou gewoon niet van piercingsquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dermals zijn vadsig. Jij bent dus een tokkiewijf, goed om te weten.
Omdat het kanquote:Op maandag 1 februari 2016 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat
[..]
en ik hou gewoon niet van piercings
Dat is exact wat een tokkiewijf zou zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]een subtiel dermal op je hand valt mee
wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]een subtiel dermal op je hand valt mee
een tattoo kan ook..quote:
Ik hoop dat een tokkie jou eens gaat dermalpiercen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is exact wat een tokkiewijf zou zeggen.
schreeuw ff nietquote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat een tokkie jou eens gaat dermalpiercen.
WAAR IS MELOEWA ZIJ ZOU OOK EEN DERMAL WILLEN xd
Dat zegt toch genoeg...quote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja jezus het is maandag schreeuw niet zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
neuh. tis sg nietquote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maagddagmiddagquote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
maagddagmiddag
hahahaheheheahha
Ik pak de rolschaatsen en kom NU naar je toe.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:13 schreef Oberkullie het volgende:
Heb alle meubels op het balkon gezet
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
maagddagmiddag
hahahaheheheahha
lijkt me niet handig met al die regen nuquote:Op maandag 1 februari 2016 13:13 schreef Oberkullie het volgende:
Bezorgen ze bij jou ook?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
BMT is vandaag sub of the day. Mooi, my favourite
Dikkequote:Op maandag 1 februari 2016 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
BMT is vandaag sub of the day. Mooi, my favourite
Voorjaarsschoonmaak?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:13 schreef Oberkullie het volgende:
Gvd manquote:Op maandag 1 februari 2016 13:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, ben er nu heen aan het lopen
[..]
Mad jelly jij.
Gewoon droog in Oostendequote:Op maandag 1 februari 2016 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me niet handig met al die regen nu
Piercing op...?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:18 schreef Crip het volgende:
piercings zijn alleen koel op de nipples of vajayjay
Ik vraag me af hoe je opeens erop komt om dit hier te posten?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:18 schreef Crip het volgende:
piercings zijn alleen koel op de nipples of vajayjay
gianni en opso hadden het over piercings, lees eens gped mee.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je opeens erop komt om dit hier te posten?
Gewoon uitlokking weer. En dan vragen we om pics in dm en dan gaat ze ons afwijzen en worden wij madquote:Op maandag 1 februari 2016 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sry, heb niet ongelimiteerd tijd zoals jij om alles goed te lezenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:20 schreef Crip het volgende:
[..]
gianni en opso hadden het over piercings, lees eens gped mee.
ik ook niet, moet zo weer aan het werk.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sry, heb niet ongelimiteerd tijd zoals jij om alles goed te lezen
ik heb niet eens s een nipple of clit piercing ;s echt mad mcnulty ben jijquote:Op maandag 1 februari 2016 13:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon uitlokking weer. En dan vragen we om pics in dm en dan gaat ze ons afwijzen en worden wij mad
Als ik dat altijd zie... zo door een tepel.. echt.. auquote:
Echt he....quote:Op maandag 1 februari 2016 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze ovuleertquote:Op maandag 1 februari 2016 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is denk ik gewoon even een scherpe pijn en daarna valt 't wel meequote:Op maandag 1 februari 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik dat altijd zie... zo door een tepel.. echt.. au
TR, wederom arrogantie van jequote:Op maandag 1 februari 2016 13:22 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb niet eens s een nipple of clit piercing ;s echt mad mcnulty ben jij
Tuuterende turken maybequote:Op maandag 1 februari 2016 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Help er is wat aan de hand in het centrum. Mensen, harde toeters, alles
bruiloftquote:Op maandag 1 februari 2016 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
De FOK!fanfarequote:Op maandag 1 februari 2016 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik haat scherpe pijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Is denk ik gewoon even een scherpe pijn en daarna valt 't wel mee
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh godverdomme carnavalsgezeik
Carnavalenige nadeel aan Limburg.
Je vergeet de inwoners, klein detailquote:Op maandag 1 februari 2016 13:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh godverdomme carnavalsgezeik
Carnavalenige nadeel aan Limburg.
als wat ga jij verkleed?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:28 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
![]()
gelukkig ben ik vrijdag niet aanwezig bij de viering van de kids
Pinguïnquote:
Kerkradequote:Op maandag 1 februari 2016 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toplui, op Kerkradenaren en Maastrichtenaren na.
Gutmenschbash, TRquote:Op maandag 1 februari 2016 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toplui, op Kerkradenaren en Maastrichtenaren na.
Nee, teringlui die de kogel voor een nekschot nog niet waard zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
KerkradeMaastricht zijn wel leuke mensen hoor
Ik sta op het punt om een overdosis tictacs te nemen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:30 schreef madeliefff het volgende:
Yoee lukt t hier een beetje zonder mijn muziek jongens
niet erg origineel hequote:
echt kut hou nog ffe volquote:Op maandag 1 februari 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om een overdosis tictacs te nemen.
omdat ik je gehackt hebquote:Op maandag 1 februari 2016 13:31 schreef Catkiller het volgende:
WAAROM KAN IK OP YOUTUBE NIET OP MIJN ACCOUNT INLOGGEN
Meid, wat een dramaquote:Op maandag 1 februari 2016 13:31 schreef Catkiller het volgende:
WAAROM KAN IK OP YOUTUBE NIET OP MIJN ACCOUNT INLOGGEN
Ik zat eens te kijken op die fb van je, make up wizard ofzo. En die kat(?) die je op je gezicht had geschminkt. Indrukwekkend hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:29 schreef Crip het volgende:
kan ze niet schminken dit jaar tho, das wel jmmr.
Bambi. dnkjequote:Op maandag 1 februari 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zat eens te kijken op die fb van je, make up wizard ofzo. En die kat(?) die je op je gezicht had geschminkt. Indrukwekkend hoor.
ze maakt ook mannen op. Ik zeg doenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zat eens te kijken op die fb van je, make up wizard ofzo. En die kat(?) die je op je gezicht had geschminkt. Indrukwekkend hoor.
Kan er al weer op nu, lekker puh.quote:
Moet... volhouden....quote:
Jij bent zo iemand die ten tijde van huwelijk van die bloedpillen besteld via internet.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
[..]
mijne is nog gesloten modus, dit moest je weten
Maagddagmiddag.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik beweerde nergens het tegenovergestelde?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
[..]
mijne is nog gesloten modus, dit moest je weten
hardop gelachen wel, geef eens link wist nie dat dat bestond.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die ten tijde van huwelijk van die bloedpillen besteld via internet.
oke sorry. zou je 'm erin steken bij die chick? of niequote:Op maandag 1 februari 2016 13:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik beweerde nergens het tegenovergestelde?
Laatst ook pas geleerd. Heb nog geen linkjes voor je, sorry.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:36 schreef Crip het volgende:
[..]
hardop gelachen wel, geef eens link wist nie dat dat bestond.
chilisaus op een broodjequote:Op maandag 1 februari 2016 13:37 schreef Vanillekwark het volgende:
30 cm BMT met alles behalve ui en olijven, combinatie van chilisaus en pittige cocktailsaus. Suck on that![]()
Nee, hommo.quote:
Ben Nederlandse.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:37 schreef Crip het volgende:
[..]
chilisaus op een broodje
geen ui en olijven nemen, was met jou
K zat laatst in metro 51 in amsterdam he. Als jullie daar eens in zitten Moeten jullie eens naar het zit gedeelte van detweezits stoeltjes kijken en dan naar de scheidingslijn tussen de twee zitvlakken ..Net Een vaginaquote:
Lekker wollige muts wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:37 schreef Crip het volgende:
[..]
oke sorry. zou je 'm erin steken bij die chick? of nie
Ga ik meteen doen nuquote:Op maandag 1 februari 2016 13:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
K zat laatst in metro 51 in amsterdam he. Als jullie daar eens in zitten Moeten jullie eens kijken naar het zit gedeelte van dectweezits stoeltjes kijken en dan naar de scheidingslijn tussen de twee zitvlakken ..Net Een vagina
nee sry zou niet eten/10quote:Op maandag 1 februari 2016 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen hier is gewoon mad jelly.
Krabbenbosweg 90 in Hengeloquote:
K vind die broodjes wel okee maar niet super bijzonder. De sausjes zijn er t lekkerst.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
geen ui en olijven pakken maar wel augurkquote:Op maandag 1 februari 2016 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Subwayquote:Op maandag 1 februari 2016 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit 3x per week in de 51. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 1 februari 2016 13:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
K zat laatst in metro 51 in amsterdam he. Als jullie daar eens in zitten Moeten jullie eens naar het zit gedeelte van detweezits stoeltjes kijken en dan naar de scheidingslijn tussen de twee zitvlakken ..Net Een vagina
Oh die mag je gewoon DM'en hoor, lekker modern is dat.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
prima dan stuur ik daar mijn naakt pics heen
je bent gewoon mad jelly/10quote:Op maandag 1 februari 2016 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat hele /10 van je slaat ook echt helemaal nergens op
Doe niet zo racistischquote:Op maandag 1 februari 2016 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zit 3x per week in de 51. Komt wel heel dichtbij zo
Daarmee geeft ze aan dat ze maar 10 porties ervan op zou eten, normaal meerquote:Op maandag 1 februari 2016 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Augurkquote:Op maandag 1 februari 2016 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen ui en olijven pakken maar wel augurk
Klinkt plausibel.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarmee geeft ze aan dat ze maar 10 porties ervan op zou eten, normaal meer
moet je maar normaal doenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ze haat op mn broodje Subway.
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had het fijn gevonden als je het wel deed bb
Daar gaat m'n opleiding over, had je wat.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
jij zoekt misvormde baby's op maar zegt hier bruh tegen
gaat je opleiding over misvormde baby's? had je net zo goed met je neef kunnen batsen als je dat interessant vind.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar gaat m'n opleiding over, had je wat.
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is nog niets wat Modus in een ander subfora plempt.
Joh. Ken modus al wel langer dan vandaag.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest lachenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef Crip het volgende:
[..]
gaat je opleiding over misvormde baby's? had je net zo goed met je neef kunnen batsen als je dat interessant vind.
Wowquote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef Crip het volgende:
[..]
gaat je opleiding over misvormde baby's? had je net zo goed met je neef kunnen batsen als je dat interessant vind.
Heb jij eigenlijk een mening over mensen die porno delen op online platformen?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
Joh. Ken modus al wel langer dan vandaag.
Heb jij wel ervaring mee blijkbaar, bedankt voor je waardeloze advies, we nemen het mee naar achter.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Een subfora? Srs?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb overal een mening over.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een mening over mensen die porno delen op online platformen?
Heheheh kaolo madquote:Op maandag 1 februari 2016 13:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij wel ervaring mee blijkbaar, bedankt voor je waardeloze advies, we nemen het mee naar achter.
Naar achter hhh
Sow koekoekquote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Snap ik. Vaak willen mensen mijn mening horen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In dit geval zou ik hem ook graag horen.
Waarom ga je nu weer helemaal overboord 2Nutz. Dat is toch niet wat ik impliceer of wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Snap ik. Vaak willen mensen mijn mening horen.
Wil hem liever lezenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik. Vaak willen mensen mijn mening horen.
Ben van alle markten thuis.quote:
Dat maakt mij allemaal niet uit.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom ga je nu weer helemaal overboord 2Nutz. Dat is toch niet wat ik impliceer of wel.
Ze ruiken gewoon je bloeddoorlopen slipje weer. Is natuur.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
Net toegefloten door hordes mannen.
Werken in een mannenbedrijf
Al menen ze er geen bal van. Leuk wel.
Nog niet ongiequote:Op maandag 1 februari 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze ruiken gewoon je bloeddoorlopen slipje weer. Is natuur.
doe jij eens een vocaroo. Nog nooit je stem gehoordquote:Op maandag 1 februari 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben van alle markten thuis.
[..]
Dat maakt mij allemaal niet uit.
Heb wel eens vocaroo gemaakt. En ik was een keer op radio 3FM.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe jij eens een vocaroo. Nog nooit je stem gehoord
Oh dacht dat ik je vanochtend alweer zag zeveren over dat je weer ongesteld was... jij bent echt elke 11 dagen ongesteld of niet. De boel lijkt defect.quote:
linkje?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb wel eens vocaroo gemaakt. En ik was een keer op radio 3FM.
[..]
Oh dacht dat ik je vanochtend alweer zag zeveren over dat je weer ongesteld was... jij bent echt elke 11 dagen ongesteld of niet. De boel lijkt defect.
Moet je ze ook wel eens ontleden?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar gaat m'n opleiding over, had je wat.
Ik maak voor jou wel een keer een nieuwe. Wat moet ik zeggen?quote:
Jemig, deze gaat verquote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef Crip het volgende:
[..]
maakt niet uitquote:Op maandag 1 februari 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak voor jou wel een keer een nieuwe. Wat moet ik zeggen?
Ja hij, nou hij post overmatig in een bepaald subfora.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ven1972. Die topics. Lachen gegarandeerd
Valt ook weinig te beleven buiten KLB SCquote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef madeliefff het volgende:
Ik ken echt de meeste klb ers niet meer geloof ik doordat ik voornamelijk in sc zit
mijn pik word knoeihard van vrouwen met heerlijke dikke tieten. mmmquote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds zeker dat hij een kloon is van F1978. Kan niet anders.
4/10 sry bbyquote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft je neef micropener dat hij niet ver komt?
Ik ben bezig met enquêtes. Het krijgen van respons is wel lastig. Duurt echt langquote:Op maandag 1 februari 2016 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Stim hoe gaat het met je scriptie, bijna klaar?
heb je nog tips voor mij ?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben bezig met enquêtes. Het krijgen van respons is wel lastig. Duurt echt lang
Gewoon een hit&run op FOK! doenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben bezig met enquêtes. Het krijgen van respons is wel lastig. Duurt echt lang
Lekker hoor seks doen met je bloot seks pik!quote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef Crip het volgende:
[..]
mijn pik word knoeihard van vrouwen met heerlijke dikke tieten. mmm
en dan komt nulty mee op de achtergrond en vraagt om nummers en noemt ze dan arrogante hoeren als ze niet willen gevenquote:
En dan tegen dima hele verhalen ophangen hoe hij gewoon uit interesse hun nummer vroeg. Wilde gewoon weten wat voor nummercombinatie het was. Meer niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:05 schreef Crip het volgende:
en dan komt nulty mee op de achtergrond en vraagt om nummers en noemt ze dan arrogante hoeren als ze niet willen geven
Ja same. Al zitten er veel bij met nieuwe namen (klonen).quote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef madeliefff het volgende:
Ik ken echt de meeste klb ers niet meer geloof ik doordat ik voornamelijk in sc zit
Wat een opwindende dikke pikken zeg!quote:Op maandag 1 februari 2016 14:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker hoor seks doen met je bloot seks pik!
nee joh, beetje gechargeerd miss maar scripties van mijn opleiding zijn sowieso anders dan al die scripties die ik hier lees enzoquote:Op maandag 1 februari 2016 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zei toch dat je het wel eventjes zou fiksen, paar weekjes max
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker hoor seks doen met je bloot seks pik!
zijn er dinfen waar je tegenaan bent gelopen en die je miss andrrs had kunnen doen tijdens schrijven scriptiequote:Op maandag 1 februari 2016 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik werk hier fulltime naast. Jij hebt het easy
Ik doe HRM.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee joh, beetje gechargeerd miss maar scripties van mijn opleiding zijn sowieso anders dan al die scripties die ik hier lees enzo
Geen enquetes en shit
Meer kostprijs berekeningen bedrijfsprocessen optimaliseren bij ons ofzo
Als je goeie theoretish kader hebt en onderzoeksmethode dan kan je het zo uitschrijven denk ik
Leave F1978 ALONE!quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:19 schreef Blondje_93 het volgende:
Zo zielig dit. Wat dacht je ''een Braddie topic mag niet meer, tijd om de volgende user weg te pesten''? Gewoon zielig dit
Zaten wel vaker pareltjes tussen de oneliners en vieze pics.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zo is hij wel legit, echt comedy om te lezen
Ja. Had wat realistischer kunnen zijn. In 4 maanden krijg je je scriptie niet af.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zijn er dinfen waar je tegenaan bent gelopen en die je miss andrrs had kunnen doen tijdens schrijven scriptie
HRMquote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe HRM.
Moet dus enquêtes en interviews doen.
Is dit een scriptie?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Kiz
Ik zie net khad een vak gehaald die ik niet dacht gehaald te hebben
Zou ik in april proberen te beginnen?
Heb nu maar 2 vakken openstaan en een essay maar kutte is ik mis 1 verplicht vak en die essay is ook verplicht
hoe kan iets in deze context legit zijn? explain plsquote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zo is hij wel legit, echt comedy om te lezen
Eigk MER bedrijfskunde. Kut opleidingquote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HRM
Sommige popiejopies die daarvandaan komenDenken dat ze alles weten
2Nutz staat bovenaan mij lijstje.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaan we vanavond weer lekker triest roddelen over de FOK!kers hier?
ja ik ben ook van de 6jequote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Had wat realistischer kunnen zijn. In 4 maanden krijg je je scriptie niet af.
Anders niets. T boeit me allemaal niet soooooo. 6 is voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |