SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Frozen-assassin op 01-02-2016 12:43:44 ]
Caddy zal qua hoogte vergelijkbaar zijn met een Kangoo? Daar viel het inderdaad wel mee als ik het vergelijk met een Vito. En die is nog relatief laag in vergelijking met echte bestelbusjes.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bredere wielbasis helpt ook tegen het 'wiebelen'. Weinig ervaring in een bus, maar in een Caddy valt het reuze mee.
Dan is't goed!quote:Op maandag 1 februari 2016 12:33 schreef Vanillekwark het volgende:
nvm Braddie, had je antwoord gemist.
nou, dan hebben ze door de verwarring wat extra tijd gewonnen. ik denk niet dat de uitkomst zo verschillend zal zijn met een aanslag op een dinsdagmiddag.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit was een serieuze vraag gvd
De nieuwere Caddy's zijn wel wat hoger dan de Kangoo.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Caddy zal qua hoogte vergelijkbaar zijn met een Kangoo? Daar viel het inderdaad wel mee als ik het vergelijk met een Vito. En die is nog relatief laag in vergelijking met echte bestelbusjes.![]()
Caddy is 1,84 hoog en een Kangoo 1,81 Dus ontloopt elkaar echt geen drol.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Caddy zal qua hoogte vergelijkbaar zijn met een Kangoo? Daar viel het inderdaad wel mee als ik het vergelijk met een Vito. En die is nog relatief laag in vergelijking met echte bestelbusjes.![]()
Ben alweer aan het rondneuzenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:37 schreef Chai het volgende:
Alweer op zoek naar een nieuwe koeriersbaan dan Braddie?
'Mijn' Caddy is 1856 mmquote:Op maandag 1 februari 2016 12:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Caddy is 1,84 hoog en een Kangoo 1,81 Dus ontloopt elkaar echt geen drol.
Ja sowieso! Die 4,6cm zijn heeeeel belangrijkquote:Op maandag 1 februari 2016 12:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'Mijn' Caddy is 1856 mm![]()
Die 4,6 CM doen 't!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |