Wat bezielt je dan om een twingo te kopen?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Afgelopen Zaterdag ochtend op de snelweg wel even zweten, 120 op de linkerbaan rijden is met harde wind geen pretje met zo`n autootje. Je vangt alle klappen van de wind en word haast van je rijbaan afgesodemietert man.
Ja dat had mn eerste autootje ook. Best grappigquote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Afgelopen Zaterdag ochtend op de snelweg wel even zweten, 120 op de linkerbaan rijden is met harde wind geen pretje met zo`n autootje. Je vangt alle klappen van de wind en word haast van je rijbaan afgesodemietert man.
Je Twingo kan max 120?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Zuinig.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat bezielt je dan om een twingo te kopen?
Nee, maar met harde windstoten + veel regen vond ik het niet verstandig om daar boven te komen.quote:
Maar waarom reed je dan links?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar met harde windstoten + veel regen vond ik het niet verstandig om daar boven te komen.
Terugweg constant 130-140 aangehouden als gemiddelde snelheid
Gister zei je nog dat je niet genoeg ruimte had voor de pakketten die je moest bezorgenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zuinig.
Voor z`n klasse heel ruim (Iedereen die tot nu toe met mij mee reist, of die ik moet helpen verhuizen vergist zich enorm)
Zelfs nog redelijk comfortabel.
EN als weinig/geen wind staat is een gemiddelde snelheid van 140 ook echt geen probleem om stabiel te blijven rijden
Het eerste autootje waarin ik reed had dat nóg erger (Fiat Seicento S is nog even 100 kilo lichter dan een Twingoquote:Op maandag 1 februari 2016 12:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat had mn eerste autootje ook. Best grappig
Je mocht er maar 100quote:Op maandag 1 februari 2016 12:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar waarom reed je dan links?
Met een grote auto vang je juist veel meer wind.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Oke, waarom rij je, terwijl je je eigen geschiedenis in de auto kent, en ook je eigen onkunde achter het stuur toegeeft, dan chronisch te hard?quote:
Ja maar die zijn vaak ook een stuk zwaarder.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Met een grote auto vang je juist veel meer wind.
Klopt, maar dat waren ook wel heel veel pakketten.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat je niet genoeg ruimte had voor de pakketten die je moest bezorgen
quote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Klopt, maar die zijn ook inderdaad zoals al aangegeven een heel stuk zwaarder dus die zijn wat stabieler over het algemeen.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Met een grote auto vang je juist veel meer wind.
Daarom gewoon altijd binnen blijven tochquote:Op maandag 1 februari 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Stel je voor dat de terroristen weten dat op eerste maandag van het maandje luchtalarm afgaat om 12:00 en ze dan een aanslag plegen. Dan gaat dus zo'n luchtalarm af denkende dat het een test is..?
Ik was aan't inhalen man. Dan rijd iedereen wel eens te hard.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke, waarom rij je, terwijl je je eigen geschiedenis in de auto kent, en ook je eigen onkunde achter het stuur toegeeft, dan chronisch te hard?
Toch denk ik dat Braddie meer van de wind merkt in een bestelbus waarvan hij de lading net heeft gelost dan in zijn Twingo.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar die zijn vaak ook een stuk zwaarder.
quote:Op maandag 1 februari 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Stel je voor dat de terroristen weten dat op eerste maandag van het maandje luchtalarm afgaat om 12:00 en ze dan een aanslag plegen. Dan gaat dus zo'n luchtalarm af denkende dat het een test is..?
Dat sowieso, maar dat zijn dan ook over het algemeen genomen vrij hoge auto's. En die vangen sowieso al veel wind neem ik aanquote:Op maandag 1 februari 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Braddie meer van de wind merkt in een bestelbus waarvan hij de lading net heeft gelost dan in zijn Twingo.
Bredere wielbasis helpt ook tegen het 'wiebelen'. Weinig ervaring in een bus, maar in een Caddy valt het reuze mee.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Braddie meer van de wind merkt in een bestelbus waarvan hij de lading net heeft gelost dan in zijn Twingo.
Volgens mij ligt bijvoorbeeld een grote Transit echt niet prettig op de weg zonder lading. Lang + hoog + smal.. (Relatief gezien smal dan)quote:Op maandag 1 februari 2016 12:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bredere wielbasis helpt ook tegen het 'wiebelen'. Weinig ervaring in een bus, maar in een Caddy valt het reuze mee.
Geen idee. Maar waarom rij je ook alweer chronisch te hard?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij ligt bijvoorbeeld een grote Transit echt niet prettig op de weg zonder lading. Lang + hoog + smal.. (Relatief gezien smal dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |