doe jij eens een vocaroo. Nog nooit je stem gehoordquote:Op maandag 1 februari 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben van alle markten thuis.
[..]
Dat maakt mij allemaal niet uit.
Heb wel eens vocaroo gemaakt. En ik was een keer op radio 3FM.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe jij eens een vocaroo. Nog nooit je stem gehoord
Oh dacht dat ik je vanochtend alweer zag zeveren over dat je weer ongesteld was... jij bent echt elke 11 dagen ongesteld of niet. De boel lijkt defect.quote:
linkje?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb wel eens vocaroo gemaakt. En ik was een keer op radio 3FM.
[..]
Oh dacht dat ik je vanochtend alweer zag zeveren over dat je weer ongesteld was... jij bent echt elke 11 dagen ongesteld of niet. De boel lijkt defect.
Moet je ze ook wel eens ontleden?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar gaat m'n opleiding over, had je wat.
Ik maak voor jou wel een keer een nieuwe. Wat moet ik zeggen?quote:
Jemig, deze gaat verquote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef Crip het volgende:
[..]
gaat je opleiding over misvormde baby's? had je net zo goed met je neef kunnen batsen als je dat interessant vind.
maakt niet uitquote:Op maandag 1 februari 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak voor jou wel een keer een nieuwe. Wat moet ik zeggen?
Ja hij, nou hij post overmatig in een bepaald subfora.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ven1972. Die topics. Lachen gegarandeerd
Valt ook weinig te beleven buiten KLB SCquote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef madeliefff het volgende:
Ik ken echt de meeste klb ers niet meer geloof ik doordat ik voornamelijk in sc zit
mijn pik word knoeihard van vrouwen met heerlijke dikke tieten. mmmquote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds zeker dat hij een kloon is van F1978. Kan niet anders.
4/10 sry bbyquote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft je neef micropener dat hij niet ver komt?
Ik ben bezig met enquêtes. Het krijgen van respons is wel lastig. Duurt echt langquote:Op maandag 1 februari 2016 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Stim hoe gaat het met je scriptie, bijna klaar?
heb je nog tips voor mij ?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben bezig met enquêtes. Het krijgen van respons is wel lastig. Duurt echt lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |