Ja, misschien boor ik wel iedere avond m'n hond uit, weten jullie veel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als mannensexNu ken ik Dven niet, maar misschien ligt zijn sexuele ervaring op een ander vlak..
Gek, jezelf voor één vrouw houdenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus wat. Alsof ik niet mag kiezen om maagd te blijven tot het huwelijk. Ga ergens anders bijdehant doen, kleuter.
Dierenbescherming gebeldquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, misschien boor ik wel iedere avond m'n hond uit, weten jullie veel.
Waar bevindt mijn seksuele centrum zich dan?quote:
het is bijdevoedquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Het volgende gedicht heet 'F1978'
F1978
35 jaar
Single en eerlijk
En sinds kort lid van FOK!
Met je warme reacties zorg je vaak voor plezier en gelach
Maar dat is omdat ik je graag mag
Je shinet altijd maar in je magazijn
En je leuter, nou die mag-a-zijn
Je reacties bezorgen jou de nodige faam
En F1978 is jouw naam
Misschien ben ik wel polygaam en doe ik uiteindelijk meer vrouwen dan jij. Punt blijft dat ik een keuze gemaakt heb en dat jij je totaal niet in de situatie bevindt om mij daarop te veroordelen. Jij doet jouw ding, ik het mijne. Val me daar niet op aan en laat me met rust.quote:
Op de maan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar bevindt mijn seksuele centrum zich dan?
Is normaal in Bulgarije dus er zal niks ondernomen worden, sorryquote:
Jij hebt de royal suite in mijn hart, A-J. Don't ya worryquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu is mijn gedicht van jou niet meer speciaal.
sgoed hoor maagdjequote:Op zaterdag 7 september 2013 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel polygaam en doe ik uiteindelijk meer vrouwen dan jij. Punt blijft dat ik een keuze gemaakt heb en dat jij je totaal niet in de situatie bevindt om mij daarop te veroordelen. Jij doet jouw ding, ik het mijne. Val me daar niet op aan en laat me met rust.
Koud en afstandelijk doch adembenemend. Dven in een notendop.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt de royal suite in mijn hart, A-J. Don't ya worry
Aldus FOK!'s meest befaamde penetreur die zijn zaterdagmiddagen op het internet slijt terwijl hij mensen aanvalt om hun keuzes. Uberseksueel hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Aldus FOK!'s meest befaamde penetreur die zijn zaterdagmiddagen op het internet slijt terwijl hij mensen aanvalt om hun keuzes. Uberseksueel hoor
Je hebt wel een punt, ik kan toch niet tegen zo'n vrouwenverslinder opquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Hey alpha's, ga ergens anders lopen bitchen
damn rightquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, ik kan toch niet tegen zo'n vrouwenverslinder op
Je hebt geen weet hèquote:
Ik opteer voor meer Blondje_93 topicsquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:19 schreef Blondje_93 het volgende:
Zo zielig dit. Wat dacht je ''een Braddie topic mag niet meer, tijd om de volgende user weg te pesten''? Gewoon zielig dit
Te random dit, opeens gaat het over jouw grootste liefde Braddiequote:Op zaterdag 7 september 2013 15:19 schreef Blondje_93 het volgende:
Zo zielig dit. Wat dacht je ''een Braddie topic mag niet meer, tijd om de volgende user weg te pesten''? Gewoon zielig dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |