Kan er ook niet tegen. Ga me een broodje Subways halen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een maagdgepraat op een maandagmiddag
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan er ook niet tegen. Ga me een broodje Subways halen.
/random
Dermals zijn vadsig. Jij bent dus een tokkiewijf, goed om te weten.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why
Nee maar ik denk dat ik het bij oor laat en heul maybe nog zo'n handdermal
omdatquote:Op maandag 1 februari 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why
Nee maar ik denk dat ik het bij oor laat en heul maybe nog zo'n handdermal
en ik hou gewoon niet van piercingsquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dermals zijn vadsig. Jij bent dus een tokkiewijf, goed om te weten.
Omdat het kanquote:Op maandag 1 februari 2016 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat
[..]
en ik hou gewoon niet van piercings
Dat is exact wat een tokkiewijf zou zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]een subtiel dermal op je hand valt mee
wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]een subtiel dermal op je hand valt mee
een tattoo kan ook..quote:
Ik hoop dat een tokkie jou eens gaat dermalpiercen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is exact wat een tokkiewijf zou zeggen.
schreeuw ff nietquote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat een tokkie jou eens gaat dermalpiercen.
WAAR IS MELOEWA ZIJ ZOU OOK EEN DERMAL WILLEN xd
Dat zegt toch genoeg...quote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja jezus het is maandag schreeuw niet zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
neuh. tis sg nietquote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maagddagmiddagquote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een maagdgepraat op een maandagmiddag
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
maagddagmiddag
hahahaheheheahha
Ik pak de rolschaatsen en kom NU naar je toe.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:13 schreef Oberkullie het volgende:
Heb alle meubels op het balkon gezet
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
maagddagmiddag
hahahaheheheahha
lijkt me niet handig met al die regen nuquote:Op maandag 1 februari 2016 13:13 schreef Oberkullie het volgende:
Bezorgen ze bij jou ook?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
BMT is vandaag sub of the day. Mooi, my favourite
Dikkequote:Op maandag 1 februari 2016 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
BMT is vandaag sub of the day. Mooi, my favourite
Voorjaarsschoonmaak?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:13 schreef Oberkullie het volgende:
Gvd manquote:Op maandag 1 februari 2016 13:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, ben er nu heen aan het lopen
[..]
Mad jelly jij.
Gewoon droog in Oostendequote:Op maandag 1 februari 2016 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me niet handig met al die regen nu
Piercing op...?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:18 schreef Crip het volgende:
piercings zijn alleen koel op de nipples of vajayjay
Ik vraag me af hoe je opeens erop komt om dit hier te posten?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:18 schreef Crip het volgende:
piercings zijn alleen koel op de nipples of vajayjay
gianni en opso hadden het over piercings, lees eens gped mee.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je opeens erop komt om dit hier te posten?
Gewoon uitlokking weer. En dan vragen we om pics in dm en dan gaat ze ons afwijzen en worden wij madquote:Op maandag 1 februari 2016 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je opeens erop komt om dit hier te posten?
Ja sry, heb niet ongelimiteerd tijd zoals jij om alles goed te lezenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:20 schreef Crip het volgende:
[..]
gianni en opso hadden het over piercings, lees eens gped mee.
ik ook niet, moet zo weer aan het werk.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sry, heb niet ongelimiteerd tijd zoals jij om alles goed te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |