Reclame maken voor je eigen bloggedoe mag eigenlijk al niet, maar nu geen onschuldige pervs gaan lokken hequote:
Gewoon zeggen dat je nog data moet uitwerken achter je pcquote:Op maandag 1 februari 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
drukte alom, heel niet leuk. kan zo niet fokken man
Awh bbyquote:Op maandag 1 februari 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
drukte alom, heel niet leuk. kan zo niet fokken man
ey luister mijn boobs mogen ook van vrijheid genietenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm, nee
[..]
Gvd crip ga 3 beha's dragen ofzooo
[..]
welwaar heb toestemming van Yvonnequote:Op maandag 1 februari 2016 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Reclame maken voor je eigen bloggedoe mag eigenlijk al niet, maar nu geen onschuldige pervs gaan lokken he
Doe maar, Yvonne heeft mn back.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het ook uitlokking hoor. Heb het aangekaart bij de leiding hier
Graag ontvang ik de documenten waarin de toestemming van Danny, niet Yvonne, duidelijk in vermeld staat. Anders ben ik helaas genoodzaakt stappen te ondernemen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:02 schreef Crip het volgende:
[..]
welwaar heb toestemming van Yvonnexoxoxoxo
ga nuquote:Op maandag 1 februari 2016 12:50 schreef Crip het volgende:
mijn sennheisers liggen klaar bij 't ophaal punt. zou ik nu gaan of straks in de avond. hm struggles
maagdje die maagdjes ophitst, prima toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
ah crip die alle maagdjes weer ophitst met tietenverhalen
Waar zijn hier maagdjes?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
ah crip die alle maagdjes weer ophitst met tietenverhalen
Ja, wel mooi gegeven. Soort maagdception.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:04 schreef Crip het volgende:
[..]
maagdje die maagdjes ophitst, prima toch?
Maagd gespot.quote:
haha ;p maar als je maagd in maagd bent ben je toch geen maagd meer ;p ;pquote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wel mooi gegeven. Soort maagdception.
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:
Wel, ultramaagd.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ;p maar als je maagd in maagd bent ben je toch geen maagd meer ;p ;p
Wel als een van die maagden een kannibaal is, en de ander heeft opgegeten.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dit is te moeilijkquote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij nog maagd?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een maagdgepraat op een maandagmiddag
Kan er ook niet tegen. Ga me een broodje Subways halen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan er ook niet tegen. Ga me een broodje Subways halen.
/random
Dermals zijn vadsig. Jij bent dus een tokkiewijf, goed om te weten.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why
Nee maar ik denk dat ik het bij oor laat en heul maybe nog zo'n handdermal
omdatquote:Op maandag 1 februari 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why
Nee maar ik denk dat ik het bij oor laat en heul maybe nog zo'n handdermal
en ik hou gewoon niet van piercingsquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dermals zijn vadsig. Jij bent dus een tokkiewijf, goed om te weten.
Omdat het kanquote:Op maandag 1 februari 2016 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat
[..]
en ik hou gewoon niet van piercings
Dat is exact wat een tokkiewijf zou zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]een subtiel dermal op je hand valt mee
wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]een subtiel dermal op je hand valt mee
een tattoo kan ook..quote:
Ik hoop dat een tokkie jou eens gaat dermalpiercen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is exact wat een tokkiewijf zou zeggen.
schreeuw ff nietquote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat een tokkie jou eens gaat dermalpiercen.
WAAR IS MELOEWA ZIJ ZOU OOK EEN DERMAL WILLEN xd
Dat zegt toch genoeg...quote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja jezus het is maandag schreeuw niet zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
neuh. tis sg nietquote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maagddagmiddagquote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |