niet erg origineel hequote:
echt kut hou nog ffe volquote:Op maandag 1 februari 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om een overdosis tictacs te nemen.
omdat ik je gehackt hebquote:Op maandag 1 februari 2016 13:31 schreef Catkiller het volgende:
WAAROM KAN IK OP YOUTUBE NIET OP MIJN ACCOUNT INLOGGEN
Meid, wat een dramaquote:Op maandag 1 februari 2016 13:31 schreef Catkiller het volgende:
WAAROM KAN IK OP YOUTUBE NIET OP MIJN ACCOUNT INLOGGEN
Ik zat eens te kijken op die fb van je, make up wizard ofzo. En die kat(?) die je op je gezicht had geschminkt. Indrukwekkend hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:29 schreef Crip het volgende:
kan ze niet schminken dit jaar tho, das wel jmmr.
Bambi. dnkjequote:Op maandag 1 februari 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zat eens te kijken op die fb van je, make up wizard ofzo. En die kat(?) die je op je gezicht had geschminkt. Indrukwekkend hoor.
ze maakt ook mannen op. Ik zeg doenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zat eens te kijken op die fb van je, make up wizard ofzo. En die kat(?) die je op je gezicht had geschminkt. Indrukwekkend hoor.
Kan er al weer op nu, lekker puh.quote:
Moet... volhouden....quote:
Jij bent zo iemand die ten tijde van huwelijk van die bloedpillen besteld via internet.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
[..]
mijne is nog gesloten modus, dit moest je weten
Maagddagmiddag.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een maagdgepraat op een maandagmiddag
Ik beweerde nergens het tegenovergestelde?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
[..]
mijne is nog gesloten modus, dit moest je weten
hardop gelachen wel, geef eens link wist nie dat dat bestond.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die ten tijde van huwelijk van die bloedpillen besteld via internet.
oke sorry. zou je 'm erin steken bij die chick? of niequote:Op maandag 1 februari 2016 13:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik beweerde nergens het tegenovergestelde?
Laatst ook pas geleerd. Heb nog geen linkjes voor je, sorry.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:36 schreef Crip het volgende:
[..]
hardop gelachen wel, geef eens link wist nie dat dat bestond.
chilisaus op een broodjequote:Op maandag 1 februari 2016 13:37 schreef Vanillekwark het volgende:
30 cm BMT met alles behalve ui en olijven, combinatie van chilisaus en pittige cocktailsaus. Suck on that![]()
Nee, hommo.quote:
Ben Nederlandse.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:37 schreef Crip het volgende:
[..]
chilisaus op een broodje
geen ui en olijven nemen, was met jou
K zat laatst in metro 51 in amsterdam he. Als jullie daar eens in zitten Moeten jullie eens naar het zit gedeelte van detweezits stoeltjes kijken en dan naar de scheidingslijn tussen de twee zitvlakken ..Net Een vaginaquote:
Lekker wollige muts wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:37 schreef Crip het volgende:
[..]
oke sorry. zou je 'm erin steken bij die chick? of nie
Ga ik meteen doen nuquote:Op maandag 1 februari 2016 13:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
K zat laatst in metro 51 in amsterdam he. Als jullie daar eens in zitten Moeten jullie eens kijken naar het zit gedeelte van dectweezits stoeltjes kijken en dan naar de scheidingslijn tussen de twee zitvlakken ..Net Een vagina
nee sry zou niet eten/10quote:Op maandag 1 februari 2016 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen hier is gewoon mad jelly.
Krabbenbosweg 90 in Hengeloquote:
K vind die broodjes wel okee maar niet super bijzonder. De sausjes zijn er t lekkerst.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
geen ui en olijven pakken maar wel augurkquote:Op maandag 1 februari 2016 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Subwayquote:Op maandag 1 februari 2016 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit 3x per week in de 51. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 1 februari 2016 13:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
K zat laatst in metro 51 in amsterdam he. Als jullie daar eens in zitten Moeten jullie eens naar het zit gedeelte van detweezits stoeltjes kijken en dan naar de scheidingslijn tussen de twee zitvlakken ..Net Een vagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |