ik heb niet eens s een nipple of clit piercing ;s echt mad mcnulty ben jijquote:Op maandag 1 februari 2016 13:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon uitlokking weer. En dan vragen we om pics in dm en dan gaat ze ons afwijzen en worden wij mad
Als ik dat altijd zie... zo door een tepel.. echt.. auquote:
Echt he....quote:Op maandag 1 februari 2016 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je opeens erop komt om dit hier te posten?
Ze ovuleertquote:Op maandag 1 februari 2016 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je opeens erop komt om dit hier te posten?
Is denk ik gewoon even een scherpe pijn en daarna valt 't wel meequote:Op maandag 1 februari 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik dat altijd zie... zo door een tepel.. echt.. au
TR, wederom arrogantie van jequote:Op maandag 1 februari 2016 13:22 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb niet eens s een nipple of clit piercing ;s echt mad mcnulty ben jij
Tuuterende turken maybequote:Op maandag 1 februari 2016 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Help er is wat aan de hand in het centrum. Mensen, harde toeters, alles
bruiloftquote:Op maandag 1 februari 2016 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
De FOK!fanfarequote:Op maandag 1 februari 2016 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik haat scherpe pijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Is denk ik gewoon even een scherpe pijn en daarna valt 't wel mee
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh godverdomme carnavalsgezeik
Carnavalenige nadeel aan Limburg.
Je vergeet de inwoners, klein detailquote:Op maandag 1 februari 2016 13:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh godverdomme carnavalsgezeik
Carnavalenige nadeel aan Limburg.
als wat ga jij verkleed?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:28 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
![]()
gelukkig ben ik vrijdag niet aanwezig bij de viering van de kids
Pinguïnquote:
Kerkradequote:Op maandag 1 februari 2016 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toplui, op Kerkradenaren en Maastrichtenaren na.
Gutmenschbash, TRquote:Op maandag 1 februari 2016 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toplui, op Kerkradenaren en Maastrichtenaren na.
Nee, teringlui die de kogel voor een nekschot nog niet waard zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
KerkradeMaastricht zijn wel leuke mensen hoor
Ik sta op het punt om een overdosis tictacs te nemen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:30 schreef madeliefff het volgende:
Yoee lukt t hier een beetje zonder mijn muziek jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |