SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Danny op 01-02-2016 09:37:15 ]Permanent Verbannen
Voor wat?quote:Op maandag 1 februari 2016 04:36 schreef Viskarretje het volgende:
Je moest tegenover me staan. Kon je een tandartsafspraak maken morgen
geen niggaboy zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 04:38 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja dat is alsof je als blanke Mohammed heet
Grote bek op internet maar in rl een 13 jarig nerdje zijn die de hele dag RuneScape speeltquote:Op maandag 1 februari 2016 04:38 schreef Viskarretje het volgende:
Je moest tegenover me staan. Kon je een tandartsafspraak maken morgen
Nee 29 ben ikquote:Op maandag 1 februari 2016 04:39 schreef Calcio het volgende:
[..]
Grote bek op internet maar in rl een 13 jarig nerdje zijn die de hele dag RuneScape speelt________!
"Je moest tegenover me staan. Kon je een tandartsafspraak maken morgen"quote:Op maandag 1 februari 2016 04:40 schreef Viskarretje het volgende:
maak me wel zorgen om mezelf:::::
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 853 (gemiddeld 41 per dag)
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:40 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
"Je moest tegenover me staan. Kon je een tandartsafspraak maken morgen"
Ik denk er serieus over na om aangifte te doen van bedreiging. Gewoon om je te fucken.
Vanaf woensdag weerquote:Op maandag 1 februari 2016 04:41 schreef Calcio het volgende:
[..]En dan kansloos midden in de nacht op een forum zitten
Ga een baan zoeken man
Ik wilde je gratis je tanden laten bleken op mijn kosten. Ik zie het niet als een bedreiging.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:40 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
"Je moest tegenover me staan. Kon je een tandartsafspraak maken morgen"
Ik denk er serieus over na om aangifte te doen van bedreiging. Gewoon om je te fucken.
Ik ga zo online aangifte doenquote:Op maandag 1 februari 2016 04:42 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik wilde je gratis je tanden laten bleken op mijn kosten. Ik zie het niet als een bedreiging.
Ik wel, de politie wellicht ook.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:42 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik wilde je gratis je tanden laten bleken op mijn kosten. Ik zie het niet als een bedreiging.
In Purmerend wonenquote:Op maandag 1 februari 2016 04:44 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
dan doe ik aangifte voor het onverantwoord omgaan met desmilie.
Daar is niets strafbaars aanquote:Op maandag 1 februari 2016 04:44 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
dan doe ik aangifte voor het onverantwoord omgaan met desmilie.
Neem het lekker serieusquote:Op maandag 1 februari 2016 04:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Daar is niets strafbaars aan
Wat jij hebt gedaan wel, bedreigen is strafbaar, of dat nu via internet is of niet is niet relevant
Ja dat zeggen ze allemaal. Ik ben nu trouwens bezig met de aangifte. Mooi, dat online. Veel handigerquote:Op maandag 1 februari 2016 04:49 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Neem het lekker serieusIk trolll
Kusjequote:Op maandag 1 februari 2016 04:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal. Ik ben nu trouwens bezig met de aangifte. Mooi, dat online. Veel handiger
En je trolde ook door in een straat te wonen die is vernoemd naar een kunstenaar uit 1958 die in de grafstad Den Haag is overleden en 27 januari met W. K. samen te gaan eten?quote:Op maandag 1 februari 2016 04:49 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Neem het lekker serieusIk trolll
Dat weet ik, jij niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wij weten precies hoe jij heet en waar je woont
Wat doe jij voor de kost dan blaaskaak dat je je tijd zit te verkloten hier snachts.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:41 schreef Calcio het volgende:
[..]En dan kansloos midden in de nacht op een forum zitten
Ga een baan zoeken man
vanaf woensdag weer fulltimequote:Op maandag 1 februari 2016 05:11 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Wat doe jij voor de kost dan blaaskaak dat je je tijd zit te verkloten hier snachts.
Echte arbeiders staan nu alweer op.
ja ga huilen johquote:Op maandag 1 februari 2016 05:11 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Wat doe jij voor de kost dan blaaskaak dat je je tijd zit te verkloten hier snachts.
Je was in februari 2014 al bij FOK! bekend en hebt je pas in 2016 geregistreerdquote:Op maandag 1 februari 2016 05:08 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Klopt, was ook niet zo moeilijk! Maar ik heb geen geheimen
quote:Op maandag 1 februari 2016 05:11 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Niet een agent omkopenquote:Op maandag 1 februari 2016 05:43 schreef Calcio het volgende:
Eindelijk klaar met die aangifte. Wat duurt dat lang zeg
Geen auto hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 06:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
6:30 en eerste probleem van ns is een feit
Lekker man
niet om aan te horenquote:
waarom nou weer?quote:
gast stfu je bent zelf een minderjarige kneusquote:Op maandag 1 februari 2016 04:39 schreef Calcio het volgende:
[..]
Grote bek op internet maar in rl een 13 jarig nerdje zijn die de hele dag RuneScape speelt________!
stop gewoon met jezelf voor schut te zettenquote:Op maandag 1 februari 2016 03:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat snap jij niet als 14 jarige. Maar dat geeft niet hoor.
Wat scheelt eraan?quote:
Jij ook alquote:
Deze zijn niet van Geerd toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De kneuzen moeten perse gaan kloten in klb sc ipv in hun eigen geerd sc
quote:Op maandag 1 februari 2016 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vast wel gezien hun inteeltkoppen met bijbehorende IQ
de nachtcrew van tegenwoordigquote:Op maandag 1 februari 2016 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
faka met al die kneuzen op de 1e pagina?
Tering wat kansloosquote:
moeten echt toegang ontzegt worden uit klb en alleen toegang krijgen tot onz.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
faka met al die kneuzen op de 1e pagina?
Ach zelf weten waar ze posten allemaal, liever midden in de nacht met zijn 3en dan overdag. Maar het zijn wel echt een stel homodebielen zegquote:Op maandag 1 februari 2016 09:23 schreef Crip het volgende:
[..]
moeten echt toegang ontzegt worden uit klb en alleen toegang krijgen tot onz.
Ja da's wel zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach zelf weten waar ze posten allemaal, liever midden in de nacht met zijn 3en dan overdag. Maar het zijn wel echt een stel homodebielen zeg
Van die lui die hier al jaren zitten met minstens 10 kloontjes.
Moet je nog wel tot eind studiejaar andere zaken doen?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
Gaan ze nou gvd elke avond de OP weghalen? Kansloos man
Geen stage
Wat dat betreft vind ik iemand als Fylax dan weer wel cool, mag dan af en toe irritant overkomen, maar baggert niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja da's wel zo.
die calcio is sws 17 en die gerard ook vast.
Fylax is ook een aardige jongen hoor, post veel leuker mee.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik iemand als Fylax dan weer wel cool, mag dan af en toe irritant overkomen, maar baggert niet.
8 maart deadline scriptie en als ik die gehaald heb ben ik afgestudeerdquote:Op maandag 1 februari 2016 09:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet je nog wel tot eind studiejaar andere zaken doen?
zou eens tijd wordenquote:
Pedoquote:Op maandag 1 februari 2016 09:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Fylax is ook een aardige jongen hoor, post veel leuker mee.
Ook al pest ik Fylax altijd, doe ik uit liefde.
spannondquote:Op maandag 1 februari 2016 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
8 maart deadline scriptie en als ik die gehaald heb ben ik afgestudeerd
Wat doe je hier dan nogquote:Op maandag 1 februari 2016 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je werkt er niet naast toch. Tijd zat.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ze zijn gwn even oud hoorquote:
17?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja da's wel zo.
die calcio is sws 17 en die gerard ook vast.
Haha ja, gaan we doen. Hij krijgt een erevermelding. Hugecooll trouwens ook, die heeft het een paar keer gedaan toen MMG de OP weghaalde.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een baas, ik vind dat zijn UI er ook in moet in het volgende deel
Zou nog niet de tuba mogen stemmen.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet, maar zelfs de fanfare is nog te hoog gegrepen voor hem
De ene heeft de ander in zijn ondertitelquote:Op maandag 1 februari 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
Het is ook elke avond hetzelfde liedjeDie Calcio en die Gerard gaan tekeer met z'n tweeën en het enige wat ze doen is losse one-liners voorzien van
op elkaar afvuren.
quote:Op maandag 1 februari 2016 10:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 10:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar wat de neuk doen die dan in hun leven dat ze om 05:00 maandagochtend online kunnen spammen en zieken?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
Het is ook elke avond hetzelfde liedjeDie Calcio en die Gerard gaan tekeer met z'n tweeën en het enige wat ze doen is losse one-liners voorzien van
op elkaar afvuren.
De understudy van de droeftoeter.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou nog niet de tuba mogen stemmen.
Aangezien ze allebei vaak erg hoog staan in de dagelijkse post lijst moet je daar wel respect voor hebben. Ik kom met een dag echt actief FOK!ken nog niet aan de helft van hun postaantal.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De ene heeft de ander in zijn ondertiteldenk weer gewoon een knulletje met een psychose en meerdere accounts.
Die Calcio woont in Amerika zegt ie, die Gerard weet ik niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar wat de neuk doen die dan in hun leven dat ze om 05:00 maandagochtend online kunnen spammen en zieken?
Totaal geen respect voor. Medelijden eerder.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Aangezien ze allebei vaak erg hoog staan in de dagelijkse post lijst moet je daar wel respect voor hebben. Ik kom met een dag echt actief FOK!ken nog niet aan de helft van hun postaantal.
Amerika? 17 was ie? Oke, wat de neuk doet ie in z'n leven als hij rond 23 uur online kan spammen de dag voordat ie naar school moetquote:Op maandag 1 februari 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die Calcio woont in Amerika zegt ie, die Gerard weet ik niet.
Cavio woont in de VSquote:Op maandag 1 februari 2016 10:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar wat de neuk doen die dan in hun leven dat ze om 05:00 maandagochtend online kunnen spammen en zieken?
Dat was natuurlijk een geintje van mij.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Totaal geen respect voor. Medelijden eerder.
Op maandagochtend lach ik nooit...quote:Op maandag 1 februari 2016 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een geintje van mij.
Moest je lachen?
Beetje gehuildquote:
En zo is het.quote:
Zure onkruid idd.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:19 schreef remi1986 het volgende:
hey nutz, ook niet weg te krijgen zie ik wel weer
Je bent gewoon jaloers dat jij geen dick pics krijgt van onbekende mannen.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Een populair Australisch model dat in de Amerikaanse stad Los Angeles woont, ontvangt dagelijks van zeker één tot twee mannen naaktfoto's. Emily Sears was de seksuele beelden van vreemde kerels zo dat, dat ze begonnen is de 'dick pics' door te sturen naar de vrouwen en vriendinnen van de afzenders.
http://twitter.com/tweete(...)605318328320/photo/1
vieze ho heeft juist haar populariteit te danken aan die mannen
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
quote:Op maandag 1 februari 2016 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
Leuke spontane blonde jongen zoekt liefffde.
Altijd vrij op maandag. Lekker in bed liggen terwijl iedereen loopt te zeiken in de groepsappquote:Op maandag 1 februari 2016 10:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maandagochtend is voor mij altijd later beginnen
Ik speel liever white knight op een forum.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen dick pics krijgt van onbekende mannen.
nee zal ik jullie niet aan doenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:36 schreef madeliefff het volgende:
Oke laatste nmr weer jongens tenzij er een verzoekje is
Ik verzoek dat je geen muziek meer post.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:36 schreef madeliefff het volgende:
Oke laatste nmr weer jongens tenzij er een verzoekje is
K heb ineens zin om nog meer muziek te postenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik verzoek dat je geen muziek meer post.
Is dat nou zo erg dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
op elkaar afvuren.
Lekker rebelsquote:Op maandag 1 februari 2016 10:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
K heb ineens zin om nog meer muziek te posten
de la soulquote:
Nee, woon alleen samen.quote:
Nou ja ze komen hier wel om de OP te verwijderen en dergelijke, dus dat is wel een beetje flauw.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat nou zo erg dan?
Mij hoor je toch ook niet janken dat jullie in onze sc zitten?
Mja die OP kan ook zo weer terug. Geen big deal, wel kinderachtig en beetje van wij mogen er niet in dus slopen we alles... van die misgunners. Ook jammer.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja ze komen hier wel om de OP te verwijderen en dergelijke, dus dat is wel een beetje flauw.
Gaat er niet om dat ze in de SC zitten. Ze komen 's nachts, dan krijg je OP's alsquote:Op maandag 1 februari 2016 10:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat nou zo erg dan?
Mij hoor je toch ook niet janken dat jullie in onze sc zitten?
Er is nu consensus.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
Maar eerst werd de comeback van de OP telkens gehinderd door andere generaties, o.a. die van de verkiezingen, dus wel hypocriet van ze.
Stenig de user die die regel opgesteld heeft.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er is nu consensus.
Op regel 2 na dan.
IK MAAK JE KAPOTquote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stenig de user die die regel opgesteld heeft.
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 1 februari 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
Maar eerst werd de comeback van de OP telkens gehinderd door andere generaties, o.a. die van de verkiezingen, dus wel hypocriet van ze.
Ja, ok dus?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ze in de SC zitten. Ze komen 's nachts, dan krijg je OP's als
HAHAH KANKERHARDE KAAP DIT IS GERARD_GEIT HAHA CALCIO IS EEN SUKKEL HAHHA KANKERHARD DIT HAHAHAH.
En zo gaat dat dan ff door, en mja. Dat stoort vooral
Dat niet doenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ok dus?
Ga jij alles teruglezen wat er midden in de nacht gepost wordt ofzo?
hahaquote:Op maandag 1 februari 2016 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat niet doen
Je moet weten wat er gebeurt NG anders loop je achterrr
Tis gewoon beetje sneuzelachtig.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ok dus?
Ga jij alles teruglezen wat er midden in de nacht gepost wordt ofzo?
Dit past niet meer in mn sig, sorry.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
Vanillekwark heeft muzieksmaak en derhalve een toffe user
ha ha ja net zoals posts zoals ditquote:Op maandag 1 februari 2016 10:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ze in de SC zitten. Ze komen 's nachts, dan krijg je OP's als
HAHAH KANKERHARDE KAAP DIT IS GERARD_GEIT HAHA CALCIO IS EEN SUKKEL HAHHA KANKERHARD DIT HAHAHAH.
En zo gaat dat dan ff door, en mja. Dat stoort vooral
quote:
Voel je je buitengesloten?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ha ha ja net zoals posts zoals dit
[..]
wat een rare conclusie, en natuurlijk een kinderlijke zo opzichtige afleidingsmanoeuvre omdat je geconfronteerd wordt met je eigen baggerquote:
Ja, nu hoeft het niet meer met je plaatje. Ik ben nu #teamPeZuquote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien kunnen we 'm zelfs kapot maken!
Ik zal nooit en te nimmer ontkennen dat ik een baggeruser ben. Echter zijn er nog users die nog grotere bagger zijn dan ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een rare conclusie, en natuurlijk een kinderlijke zo opzichtige afleidingsmanoeuvre omdat je geconfronteerd wordt met je eigen bagger
Godverdomme emotionele achtbaan dit.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, nu hoeft het niet meer met je plaatje. Ik ben nu #teamPeZu
bagger = baggerquote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal nooit en te nimmer ontkennen dat ik een baggeruser ben. Echter zijn er nog users die nog grotere bagger zijn dan ik.
verkeerde account zeker....quote:Op maandag 1 februari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Jullie zijn allemaal baggerusers behalve ik, ik ben fantastisch en jullie niet.
Fu roestige afgeneukte tijdmachinequote:Op maandag 1 februari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Ik bagger, dus ik ben.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Heb even door pohi van PeZu gekeken, en hij is vooral druk bezig met 'het is wat meid'-achtige posts in KLB. (Niet letterlijk die zin, maar reacties in die vorm).quote:Op maandag 1 februari 2016 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou nou, zo zwart/wit is het allemaal niet
nee klopt, bagger is eerder bruinquote:Op maandag 1 februari 2016 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou nou, zo zwart/wit is het allemaal niet
Nou meid, wat een dramaquote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb even door pohi van PeZu gekeken, en hij is vooral druk bezig met 'het is wat meid'-achtige posts in KLB. (Niet letterlijk die zin, maar reacties in die vorm).
Verder dus niet al te serieus nemen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb even door pohi van PeZu gekeken, en hij is vooral druk bezig met 'het is wat meid'-achtige posts in KLB. (Niet letterlijk die zin, maar reacties in die vorm).
quote:
een pohi doornemen, kapot treurig heequote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
goeien grap hoor ha ha nee dat maakt je veel beter dan geit en calcio , niveautje hoorquote:
Nee ik open geen topics.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
een pohi doornemen, kapot treurig hee![]()
en dan ook nog dat eruit halen![]()
ik heb zeker een klacht van jou weggezet als aanstellerij? want laten we wel wezen de meeste klachten zijn om te huilen en die kun je het best laconiek wegzetten
wat jank je danquote:
ooh dan vergis ik me ik dacht dat jij hypocriet zat te huilen om gerard en calcio.... en mijn pohiquote:Op maandag 1 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier aan het janken, maar goed.
Ja hypocriet om overbodig gescheld met kanker storend te noemen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dan vergis ik me ik dacht dat jij hypocriet zat te huilen om gerard en calcio.... en mijn pohi
oh jee kanker, tis wat hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 11:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja hypocriet om overbodig gescheld met kanker storend te noemen.
Duidelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh jee kanker, tis wat hoor [ afbeelding ]
ja jij janktquote:
tong80quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
Wie heeft nou uiteindelijk de grootste epener?
TR gedaanquote:Op maandag 1 februari 2016 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh jee kanker, tis wat hoor [ afbeelding ]
Zeeman?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee met wie. Een veertiger uit Oostende, ik zie dan wel wie het is
hoink581, wat een droeftoeterquote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
Wie heeft nou uiteindelijk de grootste epener?
oeh beef beefquote:
Klopt, de mijne is de grootste.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hoink581, wat een droeftoeterdie user zouden ze een enkeltje banstille moeten geven
R&P is sowieso een wespennest waar je beter uit kunt blijven.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Van die R&P topics die verzanden in discussie tussen verschillende instabiele alleenstaande psychose moeders die het allemaal veel erger hebben gehad dan de ander![]()
![]()
R&P / Einde relatie en gezin, nu radeloos
Oh maar nutzy hoe durf je hierom te lachen die momma's hebben het zoooo zwaar !! #firstworldproblemsdeluxequote:Op maandag 1 februari 2016 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Van die R&P topics die verzanden in discussie tussen verschillende instabiele alleenstaande psychose moeders die het allemaal veel erger hebben gehad dan de ander![]()
![]()
R&P / Einde relatie en gezin, nu radeloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:
#nevarforgetEcht wat een lyrics. Ik ga zo aan riazop vragen hoeveel clicks het heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Riazop youtubeclicktopicsquote:Op maandag 1 februari 2016 11:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt wat een lyrics. Ik ga zo aan riazop vragen hoeveel clicks het heeft
ja echt. Dat leggen ze er zelf al te dik boven opquote:Op maandag 1 februari 2016 11:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh maar nutzy hoe durf je hierom te lachen die momma's hebben het zoooo zwaar !! #firstworldproblemsdeluxe
Vermaeck.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
R&P is sowieso een wespennest waar je beter uit kunt blijven.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:
#nevarforgetDe moeite die hier in heeft gezeten. Dit is mijn ode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fokmeet?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog 4 dagen en ik zie mn lekkertjes weer![]()
![]()
/dagboek
Had dat liedje toen moeten downloadenquote:Op maandag 1 februari 2016 11:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De moeite die hier in heeft gezeten. Dit is mijn ode.
Ik sprak ze zaterdag nog. Het gaat goed met ze.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fokkers meeten
Nee vriendinnen die ik al te lang niet heb geziennn
oke.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fokkers meeten
Nee vriendinnen die ik al te lang niet heb geziennn
quote:
Oh dus jij was die dikke waar ze het over haddenquote:Op maandag 1 februari 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik sprak ze zaterdag nog. Het gaat goed met ze.
Ja, ze vonden het gezellig met me.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh dus jij was die dikke waar ze het over hadden
duitse vluchtelingen?quote:
Je hebt mijn topic gemist joh. Ik allemaal aan de digitale noodbel klinkelen, jat onze blauwe huge de klepel!quote:
Hugecooll is leider van de nieuwe NSB.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt mijn topic gemist joh. Ik allemaal aan de digitale noodbel klinkelen, jat onze blauwe huge de klepel!
Held. Hoe gaat het met de auto?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Na wat gemail, post hier alweer een week op zoiets
Prima, niks op aan te merken. Deze week +- 1000 kilometer mee gereden en niks aan de handquote:Op maandag 1 februari 2016 12:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Held. Hoe gaat het met de auto?
Ook geen bijna-ongelukken?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Prima, niks op aan te merken. Deze week +- 1000 kilometer mee gereden en niks aan de hand
Niet eensquote:
Wat bezielt je dan om een twingo te kopen?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Afgelopen Zaterdag ochtend op de snelweg wel even zweten, 120 op de linkerbaan rijden is met harde wind geen pretje met zo`n autootje. Je vangt alle klappen van de wind en word haast van je rijbaan afgesodemietert man.
Ja dat had mn eerste autootje ook. Best grappigquote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Afgelopen Zaterdag ochtend op de snelweg wel even zweten, 120 op de linkerbaan rijden is met harde wind geen pretje met zo`n autootje. Je vangt alle klappen van de wind en word haast van je rijbaan afgesodemietert man.
Je Twingo kan max 120?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Zuinig.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat bezielt je dan om een twingo te kopen?
Nee, maar met harde windstoten + veel regen vond ik het niet verstandig om daar boven te komen.quote:
Maar waarom reed je dan links?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar met harde windstoten + veel regen vond ik het niet verstandig om daar boven te komen.
Terugweg constant 130-140 aangehouden als gemiddelde snelheid
Gister zei je nog dat je niet genoeg ruimte had voor de pakketten die je moest bezorgenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zuinig.
Voor z`n klasse heel ruim (Iedereen die tot nu toe met mij mee reist, of die ik moet helpen verhuizen vergist zich enorm)
Zelfs nog redelijk comfortabel.
EN als weinig/geen wind staat is een gemiddelde snelheid van 140 ook echt geen probleem om stabiel te blijven rijden
Het eerste autootje waarin ik reed had dat nóg erger (Fiat Seicento S is nog even 100 kilo lichter dan een Twingoquote:Op maandag 1 februari 2016 12:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat had mn eerste autootje ook. Best grappig
Je mocht er maar 100quote:Op maandag 1 februari 2016 12:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar waarom reed je dan links?
Met een grote auto vang je juist veel meer wind.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Oke, waarom rij je, terwijl je je eigen geschiedenis in de auto kent, en ook je eigen onkunde achter het stuur toegeeft, dan chronisch te hard?quote:
Ja maar die zijn vaak ook een stuk zwaarder.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Met een grote auto vang je juist veel meer wind.
Klopt, maar dat waren ook wel heel veel pakketten.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat je niet genoeg ruimte had voor de pakketten die je moest bezorgen
quote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Klopt, maar die zijn ook inderdaad zoals al aangegeven een heel stuk zwaarder dus die zijn wat stabieler over het algemeen.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Met een grote auto vang je juist veel meer wind.
Daarom gewoon altijd binnen blijven tochquote:Op maandag 1 februari 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Stel je voor dat de terroristen weten dat op eerste maandag van het maandje luchtalarm afgaat om 12:00 en ze dan een aanslag plegen. Dan gaat dus zo'n luchtalarm af denkende dat het een test is..?
Ik was aan't inhalen man. Dan rijd iedereen wel eens te hard.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke, waarom rij je, terwijl je je eigen geschiedenis in de auto kent, en ook je eigen onkunde achter het stuur toegeeft, dan chronisch te hard?
Toch denk ik dat Braddie meer van de wind merkt in een bestelbus waarvan hij de lading net heeft gelost dan in zijn Twingo.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar die zijn vaak ook een stuk zwaarder.
quote:Op maandag 1 februari 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Stel je voor dat de terroristen weten dat op eerste maandag van het maandje luchtalarm afgaat om 12:00 en ze dan een aanslag plegen. Dan gaat dus zo'n luchtalarm af denkende dat het een test is..?
Dat sowieso, maar dat zijn dan ook over het algemeen genomen vrij hoge auto's. En die vangen sowieso al veel wind neem ik aanquote:Op maandag 1 februari 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Braddie meer van de wind merkt in een bestelbus waarvan hij de lading net heeft gelost dan in zijn Twingo.
Bredere wielbasis helpt ook tegen het 'wiebelen'. Weinig ervaring in een bus, maar in een Caddy valt het reuze mee.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Braddie meer van de wind merkt in een bestelbus waarvan hij de lading net heeft gelost dan in zijn Twingo.
Volgens mij ligt bijvoorbeeld een grote Transit echt niet prettig op de weg zonder lading. Lang + hoog + smal.. (Relatief gezien smal dan)quote:Op maandag 1 februari 2016 12:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bredere wielbasis helpt ook tegen het 'wiebelen'. Weinig ervaring in een bus, maar in een Caddy valt het reuze mee.
Geen idee. Maar waarom rij je ook alweer chronisch te hard?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij ligt bijvoorbeeld een grote Transit echt niet prettig op de weg zonder lading. Lang + hoog + smal.. (Relatief gezien smal dan)
echt?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit was een serieuze vraag gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |