Nou meid, wat een dramaquote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb even door pohi van PeZu gekeken, en hij is vooral druk bezig met 'het is wat meid'-achtige posts in KLB. (Niet letterlijk die zin, maar reacties in die vorm).
Verder dus niet al te serieus nemen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb even door pohi van PeZu gekeken, en hij is vooral druk bezig met 'het is wat meid'-achtige posts in KLB. (Niet letterlijk die zin, maar reacties in die vorm).
quote:
een pohi doornemen, kapot treurig heequote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
goeien grap hoor ha ha nee dat maakt je veel beter dan geit en calcio , niveautje hoorquote:
Nee ik open geen topics.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
een pohi doornemen, kapot treurig hee![]()
en dan ook nog dat eruit halen![]()
ik heb zeker een klacht van jou weggezet als aanstellerij? want laten we wel wezen de meeste klachten zijn om te huilen en die kun je het best laconiek wegzetten
wat jank je danquote:
ooh dan vergis ik me ik dacht dat jij hypocriet zat te huilen om gerard en calcio.... en mijn pohiquote:Op maandag 1 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier aan het janken, maar goed.
Ja hypocriet om overbodig gescheld met kanker storend te noemen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dan vergis ik me ik dacht dat jij hypocriet zat te huilen om gerard en calcio.... en mijn pohi
oh jee kanker, tis wat hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 11:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja hypocriet om overbodig gescheld met kanker storend te noemen.
Duidelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh jee kanker, tis wat hoor [ afbeelding ]
ja jij janktquote:
tong80quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
Wie heeft nou uiteindelijk de grootste epener?
TR gedaanquote:Op maandag 1 februari 2016 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh jee kanker, tis wat hoor [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |