Nou meid, wat een dramaquote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb even door pohi van PeZu gekeken, en hij is vooral druk bezig met 'het is wat meid'-achtige posts in KLB. (Niet letterlijk die zin, maar reacties in die vorm).
Verder dus niet al te serieus nemen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb even door pohi van PeZu gekeken, en hij is vooral druk bezig met 'het is wat meid'-achtige posts in KLB. (Niet letterlijk die zin, maar reacties in die vorm).
quote:
een pohi doornemen, kapot treurig heequote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
goeien grap hoor ha ha nee dat maakt je veel beter dan geit en calcio , niveautje hoorquote:
Nee ik open geen topics.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
een pohi doornemen, kapot treurig hee![]()
en dan ook nog dat eruit halen![]()
ik heb zeker een klacht van jou weggezet als aanstellerij? want laten we wel wezen de meeste klachten zijn om te huilen en die kun je het best laconiek wegzetten
wat jank je danquote:
ooh dan vergis ik me ik dacht dat jij hypocriet zat te huilen om gerard en calcio.... en mijn pohiquote:Op maandag 1 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier aan het janken, maar goed.
Ja hypocriet om overbodig gescheld met kanker storend te noemen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dan vergis ik me ik dacht dat jij hypocriet zat te huilen om gerard en calcio.... en mijn pohi
oh jee kanker, tis wat hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 11:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja hypocriet om overbodig gescheld met kanker storend te noemen.
Duidelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh jee kanker, tis wat hoor [ afbeelding ]
ja jij janktquote:
tong80quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
Wie heeft nou uiteindelijk de grootste epener?
TR gedaanquote:Op maandag 1 februari 2016 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh jee kanker, tis wat hoor [ afbeelding ]
Zeeman?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee met wie. Een veertiger uit Oostende, ik zie dan wel wie het is
hoink581, wat een droeftoeterquote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
Wie heeft nou uiteindelijk de grootste epener?
oeh beef beefquote:
Klopt, de mijne is de grootste.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hoink581, wat een droeftoeterdie user zouden ze een enkeltje banstille moeten geven
R&P is sowieso een wespennest waar je beter uit kunt blijven.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Van die R&P topics die verzanden in discussie tussen verschillende instabiele alleenstaande psychose moeders die het allemaal veel erger hebben gehad dan de ander![]()
![]()
R&P / Einde relatie en gezin, nu radeloos
Oh maar nutzy hoe durf je hierom te lachen die momma's hebben het zoooo zwaar !! #firstworldproblemsdeluxequote:Op maandag 1 februari 2016 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Van die R&P topics die verzanden in discussie tussen verschillende instabiele alleenstaande psychose moeders die het allemaal veel erger hebben gehad dan de ander![]()
![]()
R&P / Einde relatie en gezin, nu radeloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:
#nevarforgetEcht wat een lyrics. Ik ga zo aan riazop vragen hoeveel clicks het heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Riazop youtubeclicktopicsquote:Op maandag 1 februari 2016 11:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt wat een lyrics. Ik ga zo aan riazop vragen hoeveel clicks het heeft
ja echt. Dat leggen ze er zelf al te dik boven opquote:Op maandag 1 februari 2016 11:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh maar nutzy hoe durf je hierom te lachen die momma's hebben het zoooo zwaar !! #firstworldproblemsdeluxe
Vermaeck.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
R&P is sowieso een wespennest waar je beter uit kunt blijven.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:
#nevarforgetDe moeite die hier in heeft gezeten. Dit is mijn ode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fokmeet?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog 4 dagen en ik zie mn lekkertjes weer![]()
![]()
/dagboek
Had dat liedje toen moeten downloadenquote:Op maandag 1 februari 2016 11:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De moeite die hier in heeft gezeten. Dit is mijn ode.
Ik sprak ze zaterdag nog. Het gaat goed met ze.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fokkers meeten
Nee vriendinnen die ik al te lang niet heb geziennn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |