SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opsonisatie.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeg me jullie vorige usernames gvd
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeg me jullie vorige usernames gvd
ja ook inderdaad maar er waren er meerderen waarom is zij er tegenwoordig niet meer?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:21 schreef Chloroform het volgende:
Junami was die Iraanse chick volgens mij
to irani hastiquote:Op maandag 1 februari 2016 00:21 schreef Chloroform het volgende:
Ja of je moet mij bedoelen maar dat denk ik niet ;s
weggepest door FOK!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja ook inderdaad maar er waren er meerderen waarom is zij er tegenwoordig niet meer?
Ja weenie dood ofzoquote:Op maandag 1 februari 2016 00:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja ook inderdaad maar er waren er meerderen waarom is zij er tegenwoordig niet meer?
Arequote:
Bare chi migai bidoeniquote:
Dubbel leven gaat niet lang goedquote:Op maandag 1 februari 2016 00:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
fok of deze sc en waarom ze kwam tof op me over?
Jij bent wel een goeie hoor Chloro!!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:27 schreef Chloroform het volgende:
Nu is het wel klaar ja heb er ook altijd hekel aan als anderen in andere taal gaan zitten tikken
soz kan hier niet veel uithalen want ben gewent om Parsi (dus géén Farsi zoals onwetende het noemen) in het Iraanse alfabet te typenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lo bu tghu ashmali ghamali shoaremae
Oké hoor Catkiller!!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent wel een goeie hoor Chloro!!
Dubbel leven?! Dafuq ik dacht dat ik dr en Juminelle door de war haalde maar zij zijn dus wel dezelfde persoon?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dubbel leven gaat niet lang goed
Idk.. zat te eten en met mijn andere hand sloeg ik wat op het toetsenbordquote:Op maandag 1 februari 2016 00:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
soz kan hier niet veel uithalen want ben gewent om Parsi (dus géén Farsi zoals onwetende het noemen) in het Iraanse alfabet te typen. Wat moest er staan?
wrmquote:
Nee maar ken wel z'n zusje DeeDeequote:
Geen Parsi betekend ook geen Engels!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent wel een goeie hoor Chloro!!
Allemaal leven gekregenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:32 schreef NoelGallagher het volgende:
hmmm, jullie hebben het over zusjes.
wedde, lakitu ofzo met zn kusje aan je zusje
Oh nvm je bent nog te jong zeker om dat te kennen gezien je referentiekader wat Dexter betreft.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar ken wel z'n zusje DeeDee
Kleine kinderen en bejaardenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:31 schreef Neverknown het volgende:
Wie is jullie pispaaltje in het leven
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk.. zat te eten en met mijn andere hand sloeg ik wat op het toetsenbord
Omelette du fromagequote:Op maandag 1 februari 2016 00:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh nvm je bent nog te jong zeker om dat te kennen gezien je referentiekader wat Dexter betreft.
Ben bijna 18quote:Op maandag 1 februari 2016 00:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh nvm je bent nog te jong zeker om dat te kennen gezien je referentiekader wat Dexter betreft.
Was toch ondergrondsquote:Op maandag 1 februari 2016 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omelette du fromage
Kan trouwens nooit man, zo'n enorm lab in je slaapkamer. Zag je helemaal niks van, van buitenaf
Guapo was toch die dude met zusjetopics?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:32 schreef NoelGallagher het volgende:
hmmm, jullie hebben het over zusjes.
wedde, lakitu ofzo met zn kusje aan je zusje
Frass plsquote:
Sanna? als in WD? nee toch hequote:Op maandag 1 februari 2016 00:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Madina/Sanaa ben jij het.
Te jong om Dexter te kennen dus btw.
Ja ik zei toch al achter z'n boekenkastquote:Op maandag 1 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niehieeet.
Zat toch op z'n slaapkamer, in z'n kledingkast?
Dat zeiden de Amerikanen ook over de Duitsers.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omelette du fromage
Kan trouwens nooit man, zo'n enorm lab in je slaapkamer. Zag je helemaal niks van, van buitenaf
Gozer wat lul je met je te jongquote:Op maandag 1 februari 2016 00:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Madina/Sanaa ben jij het.
Te jong om Dexter te kennen dus btw.
Jaaa, kwam deze post toch eerder tegen, dus reageer ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik zei toch al achter z'n boekenkast
WD?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sanna? als in WD? nee toch he
Gtfo als je wd niet kentquote:
wie ben jij dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik mis die shit wel man. Gouden tijden
Dexter begon in 2006 toen was je nog geen 8 alhoewel je het ook later hebt kunnen bekijken uiteraard.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer wat lul je met je te jong
Azpke oufe pgea?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lo bu tghu ashmali ghamali shoaremae
Ja gewoon chloro jezusquote:Op maandag 1 februari 2016 00:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie ben jij dan?
over hoelang geleden praten we dan?
oooh dacht dat je het over de sc hadquote:Op maandag 1 februari 2016 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gewoon chloro jezus
Over de tijd van johnny bravo, Dexter's lab, cow and chicken
Haha stonerquote:Op maandag 1 februari 2016 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oooh dacht dat je het over de sc had
Blame the haze
Ja ik kan dit dus wel lezen maar begrijp geen moer van wat er staat habibtiquote:Op maandag 1 februari 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
ما می توانیم با استفاده از یک زبان مسخره متوقف
Nu mis ik gridquote:Op maandag 1 februari 2016 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oooh dacht dat je het over de sc had
Blame the haze
We kunnen stoppen met het gebruik van een belachelijke taalquote:Op maandag 1 februari 2016 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik kan dit dus wel lezen maar begrijp geen moer van wat er staat habibti
WD40quote:Op maandag 1 februari 2016 00:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wellicht ken ik het wel maar dan moet ik eerst weten waar wd voor staat.
Dat hondje was ook baas! en edd edd en eddy!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gewoon chloro jezus
Over de tijd van johnny bravo, Dexter's lab, cow and chicken
Doe kalmquote:Op maandag 1 februari 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
ما می توانیم با استفاده از یک زبان مسخره متوقف
Jaquote:
Plankjequote:Op maandag 1 februari 2016 00:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat hondje was ook baas! en edd edd en eddy!
welke heb je zovaak gegeten dannnquote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil een maandlang geen pizza meer zien
Couragequote:Op maandag 1 februari 2016 00:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat hondje was ook baas! en edd edd en eddy!
vandaag 3 slices margeritha rip mijn koeienmaagquote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
welke heb je zovaak gegeten dannn
Nee hazequote:
en dbz?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Couragevond dat geen reet aan. Ed edd n eddy wel, met die jawbreakers. Nog steeds droom ik erover dat ik ook ooit zo'n grote jawbreaker vind
Ik heb er 2quote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Couragevond dat geen reet aan. Ed edd n eddy wel, met die jawbreakers. Nog steeds droom ik erover dat ik ook ooit zo'n grote jawbreaker vind
Fagboyquote:Op maandag 1 februari 2016 00:48 schreef Ashqelon het volgende:
Digimon > Pokemon. Schandelig btw dat alles word nagesynchroniseerd tegenwoordig.
Ja vroeger wel gekeken maar heb het verdrongen. Duurde 64 jaar voordat dat gevecht tussen goku en vegeta klaar wasquote:
quote:
quote:
Ja, in die ultramoderne geanimeerde tekenfilmsquote:Op maandag 1 februari 2016 00:48 schreef Ashqelon het volgende:
Digimon > Pokemon. Schandelig btw dat alles word nagesynchroniseerd tegenwoordig.
adhankelijk van het genre geef ik het een kans. welk genre?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie zijn natuurlijk eerst die banger van Peter Frampton aan het luisteren voordat jullie hem quoten om te zeggen hoe geweldig ie is
Zwarte tanden nuquote:Op maandag 1 februari 2016 00:51 schreef Neverknown het volgende:
Drinken jullie veel thee? en wat is de ervaring met aanslag op de tanden?
Groeten.
Noel is 48quote:Op maandag 1 februari 2016 00:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat een baas he! Hoe oud ben jij eigenlijk Noel?
Vandaag is Ash Ketchum in X oh nee team rocket, team rocket word verslagen en vliegen weg in hun luchtballon. einde.quote:
care, gewoon tanden poetsen tochquote:Op maandag 1 februari 2016 00:51 schreef Neverknown het volgende:
Groeten.
Kun jij wel waarderen. Zeg ik je zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
adhankelijk van het genre geef ik het een kans. welk genre?
zelfde gaat of voor het gevecht tussen goku en freeza en goku en cell en goku en buu. toch vond ik het toen tof.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja vroeger wel gekeken maar heb het verdrongen. Duurde 64 jaar voordat dat gevecht tussen goku en vegeta klaar was
Ik zou die Jessie van team rocket sws doenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vandaag is Ash Ketchum in X oh nee team rocket, team rocket word verslagen en vliegen weg in hun luchtballon. einde.
alleen de thee zelf of doe je er ook suiker in?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:51 schreef Neverknown het volgende:
Groeten.
klaargekomenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yu gi oh wat een bazenserie nog baziger dan beyblade zelfs al was het wel schandalig dat ze in nl op een gegeven moment gewoon op een random moment gestopt waren met uitzenden waardoor ik alles online moest kijken.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Geenr yugiohfan geweest zijn vroegah
Ash ketchumquote:Op maandag 1 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
wat was de naam van die gast met die dobbelsteenoorbellen in yu gi oh die zn eigen spel had gemaakt?
agent jennie > jessie.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou die Jessie van team rocket sws doen
gvd zin gekregen in pizzaquote:Op maandag 1 februari 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:
Wel legaal? Anders mis ik inkomsten.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb bijna hele avond naar Oasis/HFB geluisterd, ben ik nu je mattie?
Zekers legaal. Ik zou niet anders durven.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel legaal? Anders mis ik inkomsten.
Thanks voor de tip. moet nog ff fappen namelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Zayn heeft wel lkkre pillowtalk clip
Haha jezusquote:Op maandag 1 februari 2016 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. moet nog ff fappen namelijk
Of ga ik dat in het Feyenoord topic doen
gigi is wel fapwaardig inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. moet nog ff fappen namelijk
Of ga ik dat in het Feyenoord topic doen
Schandalig wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:27 schreef Toto69 het volgende:
Speler met dood bedreigd
door Marcel van der Kraan en Sieb Oostindie
Feyenoord-speler Marko Vejinovic is thuis met de dood bedreigd. De middenvelder, die eerder dit seizoen nog werd opgeroepen voor Oranje, heeft bij de politie aangifte gedaan.
De politie heeft na intensief onderzoek in de nacht van zaterdag op zondag zes vermoedelijke daders aangehouden en vastgezet. Mogelijk volgen er meer. Een dader heeft bekend.
De politie neemt de zaak zeer serieus en ook de club Feyenoord is zeer ontdaan door de zware bedreiging aan het adres van de speler die met een transfersom van 3,5 miljoen de duurste aankoop van dit seizoen is in Rotterdam. Temeer daar het bijna zeker is dat de daders aanhangers zijn van Feyenoord. „We zijn hier ziedend over. Je blijft uit het privédomein van spelers, hoe teleurstellend resultaten ook zijn”, zegt algemeen directeur Eric Gudde.
De doodsbedreiging, waarbij ook de vrouw van Vejinovic aanwezig was, heeft plaats in een periode van crisis bij Feyenoord. De club verloor gisteren voor de vijfde keer op rij en dat leidt tot grote frustraties bij de achterban. Vejinovic zou moeten verdwijnen.
Ook Michiel Kramer heeft bezoek gehad van supporters. De actie richting de spits, na een tegenvallende prestatie, was minder bedreigend dan bij Vejinovic. Kramer hoorde afgelopen week ’s avonds laat gerommel in zijn tuin en ging naar buiten. Vanuit een wegrijdende auto riepen mannen dat hij moest ’oprotten’ bij Feyenoord.
Overwogen wordt om een aantal spelers beveiliging te geven.
quote:Op maandag 1 februari 2016 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik "I took a pill in Ibiza" ga luisteren denk ik aan Noel #drugaddict #junkie #grapje
hoe dom ben je danquote:Op maandag 1 februari 2016 01:27 schreef Toto69 het volgende:
Speler met dood bedreigd
door Marcel van der Kraan en Sieb Oostindie
Feyenoord-speler Marko Vejinovic is thuis met de dood bedreigd. De middenvelder, die eerder dit seizoen nog werd opgeroepen voor Oranje, heeft bij de politie aangifte gedaan.
De politie heeft na intensief onderzoek in de nacht van zaterdag op zondag zes vermoedelijke daders aangehouden en vastgezet. Mogelijk volgen er meer. Een dader heeft bekend.
De politie neemt de zaak zeer serieus en ook de club Feyenoord is zeer ontdaan door de zware bedreiging aan het adres van de speler die met een transfersom van 3,5 miljoen de duurste aankoop van dit seizoen is in Rotterdam. Temeer daar het bijna zeker is dat de daders aanhangers zijn van Feyenoord. „We zijn hier ziedend over. Je blijft uit het privédomein van spelers, hoe teleurstellend resultaten ook zijn”, zegt algemeen directeur Eric Gudde.
De doodsbedreiging, waarbij ook de vrouw van Vejinovic aanwezig was, heeft plaats in een periode van crisis bij Feyenoord. De club verloor gisteren voor de vijfde keer op rij en dat leidt tot grote frustraties bij de achterban. Vejinovic zou moeten verdwijnen.
Ook Michiel Kramer heeft bezoek gehad van supporters. De actie richting de spits, na een tegenvallende prestatie, was minder bedreigend dan bij Vejinovic. Kramer hoorde afgelopen week ’s avonds laat gerommel in zijn tuin en ging naar buiten. Vanuit een wegrijdende auto riepen mannen dat hij moest ’oprotten’ bij Feyenoord.
Overwogen wordt om een aantal spelers beveiliging te geven.
Moeten ze zelf weten, al praat ik graag over de risico's ervan hhhh. Zolang ze mij maar niet gaan pushenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verstandig
Wat vind je van mensen die het wel doen?
waarom praat je graag over de risico's?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, al praat ik graag over de risico's ervan hhhh. Zolang ze mij maar niet gaan pushen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil nog wel een keer lsd doen
Okok.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, al praat ik graag over de risico's ervan hhhh. Zolang ze mij maar niet gaan pushen
Omdat vakgebiedquote:Op maandag 1 februari 2016 01:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom praat je graag over de risico's?
Ja sinds je zo smooth deed over anencefalie wil ik je graag vertellen over gevolgen van cokequote:Op maandag 1 februari 2016 01:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok.
Je mag me altijd over de risico's vertellen
waarom zo negatief praat liever over de geneugtenquote:
Kom maar op.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja sinds je zo smooth deed over anencefalie wil ik je graag vertellen over gevolgen van coke
Palate perforationquote:
Omdat ik pessimist benquote:Op maandag 1 februari 2016 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zo negatief praat liever over de geneugten
Welke vond je leukste om uit te proberen en waarom?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Tegenwoordig doe ik niet zoveel meer hoor. Zo nu en dan
Wtf.. Dat is bij extreem gebruik lijkt me?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Palate perforation
[..]
Omdat ik pessimist ben
Vroegste palate perforation heb ik gezien bij halfjaar coke gebruikquote:Op maandag 1 februari 2016 01:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wtf.. Dat is bij extreem gebruik lijkt me?
nogal een breed begripquote:Op maandag 1 februari 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vroegste palate perforation heb ik gezien bij halfjaar coke gebruik
quote:Op maandag 1 februari 2016 01:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]effect van paddo en lsd is toch hetzelfde? lsd lijkt me ook wel tof steve jobs zei dat zijn eerste keer lsd een levensveranderende ervaring was maar bang voor de risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil nog wel een keer lsd doen
wat is daar het risico van dan srs.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja sinds je zo smooth deed over anencefalie wil ik je graag vertellen over gevolgen van coke
^ palate perforation bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat is daar het risico van dan srs.
gelijkend niet hetzelfdequote:Op maandag 1 februari 2016 01:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
effect van paddo en lsd is toch hetzelfde? lsd lijkt me ook wel tof steve jobs zei dat zijn eerste keer lsd een levensveranderende ervaring was maar bang voor de risico.
2cb, in lage en hoge dosis. Kleuren veranderen, euforisch, lichte visuals, zieke seksquote:Op maandag 1 februari 2016 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Welke vond je leukste om uit te proberen en waarom?
jupsquote:
Heb ik met paddo's maar ik snap het wel ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
effect van paddo en lsd is toch hetzelfde? lsd lijkt me ook wel tof steve jobs zei dat zijn eerste keer lsd een levensveranderende ervaring was maar bang voor de risico.
Is dat nou erg, zo'n gat? vertel ff danquote:Op maandag 1 februari 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
^ palate perforation bijvoorbeeld.
Calcio wat praat je?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik ga hem maar niet luisteren maar gezien die foto geloof ik je wel ja
Pep, swsquote:Op maandag 1 februari 2016 01:56 schreef Ashqelon het volgende:
van welke drug kun je je heel lang en goed op iets focussen?
beide kunnen erg tof zijnquote:
moet je dat snuiven en zo ja is er ook iets dat je gewoon kan slikken waardoor je je heel lang en goed kunt focussen?quote:
Je drinken/eten komt je neus uit, je bloedvaten versmallen zich dus kans op hartfalen en enorm grote kans op infecties. Ik zag pic van zo'n gat wat vol zat met maden ew.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat nou erg, zo'n gat? vertel ff dan
wel eens iemand echt bad zien gaan daarop? enge verhalen daaromtrent.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
beide kunnen erg tof zijn![]()
maar het effect en de trip kunnen nogal verschillen per keer
ja vandaar dat ik je laatst bekend voor kwamquote:Op maandag 1 februari 2016 01:58 schreef NoelGallagher het volgende:
pezu jij hier ook al moeilijk lang joh
srs?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moet je dat snuiven en zo ja is er ook iets dat je gewoon kan slikken waardoor je je heel lang en goed kunt focussen?
quote:Op maandag 1 februari 2016 01:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je drinken/eten komt je neus uit, je bloedvaten versmallen zich dus kans op hartfalen en enorm grote kans op infecties. Ik zag pic van zo'n gat wat vol zat met maden ew.
En nu ga ik slapen slaaplekker allen xoxo
nope nog nooit en dat in 20 jaar tijdquote:Op maandag 1 februari 2016 01:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wel eens iemand echt bad zien gaan daarop? enge verhalen daaromtrent.
ritalin klappenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moet je dat snuiven en zo ja is er ook iets dat je gewoon kan slikken waardoor je je heel lang en goed kunt focussen?
ja geen ideequote:Op maandag 1 februari 2016 01:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
srs?
je kan het in een capsule doen
ik vind fok echt nog briljant hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 01:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik je laatst bekend voor kwam
werkt dat echt? ik hoor daar hele wisselende dingen over net als over melatonine als slaapmiddel, sommigen zeggen dat het een placebo is.quote:
het is wel anders maar nog steeds wel vermakelijk, briljant vond ik het vroeger wel meerquote:Op maandag 1 februari 2016 02:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind fok echt nog briljant hoor
mss ook maar ff abbo nemen, gun ik Danny wel
via je neus wordt het wel sneller opgenomen dan als je het sliktquote:Op maandag 1 februari 2016 02:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja geen ideehoe word het standaard gebruikt want ik neem aan dat als je het op een andere manier probeerd het effect ook minder kan zijn?
Dat sws.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is wel anders maar nog steeds wel vermakelijk, briljant vond ik het vroeger wel meer
zeker je moet wel een paar pilletjes tegeljjk doen qant de dosering is laagquote:Op maandag 1 februari 2016 02:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
werkt dat echt? ik hoor daar hele wisselende dingen over net als over melatonine als slaapmiddel, sommigen zeggen dat het een placebo is.
hoop kwaliteitsusers van vroeger die nu niet of nauwelijks meer actief zijn en het is in het algemeen minder druk op fok alhoewel ik het ook nog steeds vermakelijk vind hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is wel anders maar nog steeds wel vermakelijk, briljant vond ik het vroeger wel meer
nope niet dat ik weetquote:Op maandag 1 februari 2016 02:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat sws.
Was jij niet eens mod ofzo?
wat zijn de langdurige effecten als je het eens in de twee maanden ofzo gebruikt in flinke hoeveelheden?quote:Op maandag 1 februari 2016 02:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker je moet wel een paar pilletjes tegeljjk doen qant de dosering is laag
melotonine kan ook werken maar van de meeste hoor ik ook vaak niet maar dat is geen goed vergelijk eigelijk
met zijn zieke nep vriendinquote:Op maandag 1 februari 2016 02:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aah ok
Had jij dat toen meegekregen met Noorsbloed?![]()
hahahaha jaa Mirrequote:Op maandag 1 februari 2016 02:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
met zijn zieke nep vriendin![]()
mensen geld gevn en bloemen etc gore nepper
geen idee, zulk gebruik wordt ook weinig onderzocht en ik vind sowieso 3x niks dus echt onjectief over de naweeën van speed ben ik nietquote:Op maandag 1 februari 2016 02:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat zijn de langdurige effecten als je het eens in de twee maanden ofzo gebruikt in flinke hoeveelheden?
Nog nooit gehadquote:Op maandag 1 februari 2016 02:11 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Of ritalin fixen. Zelfs online verkrijgbaar.
Speed is rotzooi. Die kater daarvan, de tering.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, zulk gebruik wordt ook weinig onderzocht en ik vind sowieso 3x niks dus echt onjectief over de naweeën van speed ben ik niet
Maar het werkt wel, hahaquote:Op maandag 1 februari 2016 02:12 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Speed is rotzooi. Die kater daarvan, de tering.
ken je het 2x de helft topic?quote:Op maandag 1 februari 2016 02:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahaha jaa Mirre![]()
Wat was dat erg
Liever ritalin dan. Gewoon heel chill . Van speed ben ik 5 dagen erna nog brak. De eerste keer speed had ik een date de dag er naquote:Op maandag 1 februari 2016 02:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar het werkt wel, haha
Beste is wel punten, ipv dikke lijnen
ja en niet slapen en de kater, echt blerghquote:Op maandag 1 februari 2016 02:12 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Speed is rotzooi. Die kater daarvan, de tering.
Speed.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:56 schreef Ashqelon het volgende:
van welke drug kun je je heel lang en goed op iets focussen?
neequote:
ja prijs van een autoquote:Op maandag 1 februari 2016 02:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hele discussie over wat t was toch?
quote:Op maandag 1 februari 2016 02:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Over slapen gesproken
Wekker over 5 uur fml
Trusten allemaal
dafuq, heb je een link of naam van dat topicquote:Op maandag 1 februari 2016 02:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja prijs van een autode een dacht een kwart ipv gewoon helemaal
de meeste voorkomende bijwerkingen zijn oa enorme dufheid en coordinatie problemenquote:
Dan heb je het verkeerd genomen of slechte kwaliteit gehad.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
de meeste voorkomende bijwerkingen zijn oa enorme dufheid en coordinatie problemen_¡
je weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 1 februari 2016 02:27 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd genomen of slechte kwaliteit gehad.
zo 1 2 3 niet. remind me een andere keer dan zoek ikquote:Op maandag 1 februari 2016 02:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dafuq, heb je een link of naam van dat topic?
Misschien moest ik ook geen gram opsnuiven icm 15 bierquote:Op maandag 1 februari 2016 02:27 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd genomen of slechte kwaliteit gehad.
jij 16?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat snap jij niet als 14 jarige. Maar dat geeft niet hoor.
teveel gedoe lieverd. Waarom ben jij altijd zo laat wakker?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:14 schreef Calcio het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon op z'n profiel waar 1995 staat
Ik bevind me niet in Nederland en heb een vroegere tijdzone. En jij?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:22 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
teveel gedoe lieverd. Waarom ben jij altijd zo laat wakker?
Ah zo. Ongeregeld ritme. Volgende week gelukkig weer aan het werk. Maar van de week zei je nog in den haag te zijn?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik bevind me niet in Nederland en heb een vroegere tijdzone. En jij?
nee dat was gerard_geit, die woont daarquote:Op maandag 1 februari 2016 03:27 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ah zo. Ongeregeld ritme. Volgende week gelukkig weer aan het werk. Maar van de week zei je nog in den haag te zijn?
quote:
welke opleidingquote:Op maandag 1 februari 2016 03:49 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
mijn nachtritme is zo fucked up dat ik niet kan slapen en morgen begint mijn "opleiding"
Ken m niet. Den haag is wel leuk. Soms kut. Op 4 plekken al gewoond. Op de hoefkade wil je iig niet dood gevonden worden.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee dat was gerard_geit, die woont daar
Haten op Den Haagquote:Op maandag 1 februari 2016 03:52 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Mij niet kennenx 999
[..]x 999
In groningen wonen en dan een oordeel proberen te geven over den haagquote:
De truuk is juist om wel helemaal loesoe van de coke te zijn zodat je al je huiswerk snachts in 2 uurtjes maakt ipv 6 uur overdag. Veel betere focus. Bespaard je zo 4 uur.quote:
Vind jij den haag niet leuk?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:52 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Mij niet kennenx 999
[..]x 999
Denken dat ik nooit in Den Haag ben geweestquote:Op maandag 1 februari 2016 03:54 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
In groningen wonen en dan een oordeel proberen te geven over den haag
quote:kankerzika
oopsquote:Op maandag 1 februari 2016 03:55 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Maar het werkt niet als je Nederlands probeert te leren
mwoah. Ik woon er in de buurt en ik kom er bijna dagelijks maar verder vind ik t een kutstad. Maar dat komt ook omdat ik een auto bezit en wel eens met de auto in Den Haag kom.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:56 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Vind jij den haag niet leuk?
Enige plekke waar ik er wel zou willen wonen is tegen scheveningen aan of vogelwijk
Dat moet je niet doen. Je moet er gewoon wonen en alles met de fiets doen. En 's middags vooral even chuck daly bewonderen op t spuiquote:Op maandag 1 februari 2016 03:57 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
mwoah. Ik woon er in de buurt en ik kom er bijna dagelijks maar verder vind ik t een kutstad. Maar dat komt ook omdat ik een auto bezit en wel eens met de auto in Den Haag kom.
die gast zit er elke dag en is een heldquote:Op maandag 1 februari 2016 03:57 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
mwoah. Ik woon er in de buurt en ik kom er bijna dagelijks maar verder vind ik t een kutstad. Maar dat komt ook omdat ik een auto bezit en wel eens met de auto in Den Haag kom.
Ik woon nog als een luie lapzwans bij m'n moeder in. Gelukkig niet in Den Haag zelf.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:59 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen. Je moet er gewoon wonen en alles met de fiets doen. En 's middags vooral even chuck daly bewonderen op t spui
check video. je kent hem wel. legende van den haagquote:Op maandag 1 februari 2016 04:00 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Ik woon nog als een luie lapzwans bij m'n moeder in. Gelukkig niet in Den Haag zelf.
quote:Op maandag 1 februari 2016 03:57 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Nee hoor ik woon bij je moeder in. Ze ligt nu naast mequote:Op maandag 1 februari 2016 04:00 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Ik woon nog als een luie lapzwans bij m'n moeder in. Gelukkig niet in Den Haag zelf.
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:01 schreef Gerard_Geit het volgende:
Ik ga wel naar hetzelfde cafe waar Tom Beugelsdijk ook heengaat. Dat is het enige mooie uit Den Haag e.o.![]()
Dat is ook het deel waar ik alleen kom als ik iets moet kopen daar of als ik uitga.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:00 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
die gast zit er elke dag en is een held
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:02 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Dat is ook het deel waar ik alleen kom als ik iets moet kopen daar of als ik uitga.
En uitgaan doe ik nauwelijks
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:02 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Dat is ook het deel waar ik alleen kom als ik iets moet kopen daar of als ik uitga.
En uitgaan doe ik nauwelijks
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:04 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
check de heldik blijf altijd even 5 minuten staan daar en geef m vaak wel 2 euro.
Die gast is wel al achterhaald hoor. Hij schijnt miljonair te zijn en vanuit amerika hier zijn te gaan wonen. Muziek is zn passie, brengt hij zo graag ten gehore. Hij wil ook niet perse geld, maar mensen waarderen m waardoor ze wel geven.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:06 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Die gast is wel al achterhaald hoor. Hij schijnt miljonair te zijn en vanuit amerika hier zijn te gaan wonen. Muziek is zn passie, brengt hij zo graag ten gehore. Hij wil ook niet perse geld, maar mensen waarderen m waardoor ze wel geven.
Google het als je t niet geloofd. Er zijn veel mensen die hem graag zien. Bekijk dit maar eens.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:08 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Google het als je t niet geloofd. Er zijn veel mensen die hem graag zien. Bekijk dit maar eens.
Naar mijn inzien de beste straatmuzikant hier in nederland en niet vervelend. Zo tof.
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:10 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Waarom alleen maar huilsmilies? Vind jij straatartiesten irritant?
Zeg ff wat zinnigs man. Brand me desnoods af als je dit volstrekte onzin vind. Overigens vind ik chuck deely wel een topic waard.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:12 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Zeg ff wat zinnigs man. Brand me desnoods af als je dit volstrekte onzin vind. Overigens vind ik chuck deely wel een topic waard.
jij opent alleen naar aidstopicsquote:Op maandag 1 februari 2016 04:18 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je huilt maar. ik heb een topic geopend over deze held.
Mods sluiten jouw topics elke keerquote:Op maandag 1 februari 2016 04:19 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Zolang ze niet gesloten worden is het geen aids
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:26 schreef Gerard_Geit het volgende:
ewa zeg eerlijk deze pocoe is fking dope
denken dat ik niet zo zwart ben als roetquote:Op maandag 1 februari 2016 04:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
als een neger praten terwijl je blank bentx 999999
stoer doen als je nog geen 16 bentquote:Op maandag 1 februari 2016 04:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
als een neger praten terwijl je blank bentx 999999
Als neger Gerard hetenquote:Op maandag 1 februari 2016 04:36 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
denken dat ik niet zo zwart ben als roet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |