Misschien moest ik ook geen gram opsnuiven icm 15 bierquote:Op maandag 1 februari 2016 02:27 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd genomen of slechte kwaliteit gehad.
jij 16?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat snap jij niet als 14 jarige. Maar dat geeft niet hoor.
teveel gedoe lieverd. Waarom ben jij altijd zo laat wakker?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:14 schreef Calcio het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon op z'n profiel waar 1995 staat
Ik bevind me niet in Nederland en heb een vroegere tijdzone. En jij?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:22 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
teveel gedoe lieverd. Waarom ben jij altijd zo laat wakker?
Ah zo. Ongeregeld ritme. Volgende week gelukkig weer aan het werk. Maar van de week zei je nog in den haag te zijn?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik bevind me niet in Nederland en heb een vroegere tijdzone. En jij?
nee dat was gerard_geit, die woont daarquote:Op maandag 1 februari 2016 03:27 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ah zo. Ongeregeld ritme. Volgende week gelukkig weer aan het werk. Maar van de week zei je nog in den haag te zijn?
quote:
welke opleidingquote:Op maandag 1 februari 2016 03:49 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
mijn nachtritme is zo fucked up dat ik niet kan slapen en morgen begint mijn "opleiding"
Ken m niet. Den haag is wel leuk. Soms kut. Op 4 plekken al gewoond. Op de hoefkade wil je iig niet dood gevonden worden.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee dat was gerard_geit, die woont daar
Haten op Den Haagquote:Op maandag 1 februari 2016 03:52 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Mij niet kennenx 999
[..]x 999
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |