Sanna? als in WD? nee toch hequote:Op maandag 1 februari 2016 00:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Madina/Sanaa ben jij het.
Te jong om Dexter te kennen dus btw.
Ja ik zei toch al achter z'n boekenkastquote:Op maandag 1 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niehieeet.
Zat toch op z'n slaapkamer, in z'n kledingkast?
Dat zeiden de Amerikanen ook over de Duitsers.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omelette du fromage
Kan trouwens nooit man, zo'n enorm lab in je slaapkamer. Zag je helemaal niks van, van buitenaf
Gozer wat lul je met je te jongquote:Op maandag 1 februari 2016 00:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Madina/Sanaa ben jij het.
Te jong om Dexter te kennen dus btw.
Jaaa, kwam deze post toch eerder tegen, dus reageer ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik zei toch al achter z'n boekenkast
WD?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sanna? als in WD? nee toch he
Gtfo als je wd niet kentquote:
wie ben jij dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik mis die shit wel man. Gouden tijden
Dexter begon in 2006 toen was je nog geen 8 alhoewel je het ook later hebt kunnen bekijken uiteraard.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer wat lul je met je te jong
Azpke oufe pgea?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lo bu tghu ashmali ghamali shoaremae
Ja gewoon chloro jezusquote:Op maandag 1 februari 2016 00:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie ben jij dan?
over hoelang geleden praten we dan?
oooh dacht dat je het over de sc hadquote:Op maandag 1 februari 2016 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gewoon chloro jezus
Over de tijd van johnny bravo, Dexter's lab, cow and chicken
Haha stonerquote:Op maandag 1 februari 2016 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oooh dacht dat je het over de sc had
Blame the haze
Ja ik kan dit dus wel lezen maar begrijp geen moer van wat er staat habibtiquote:Op maandag 1 februari 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
ما می توانیم با استفاده از یک زبان مسخره متوقف
Nu mis ik gridquote:Op maandag 1 februari 2016 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oooh dacht dat je het over de sc had
Blame the haze
We kunnen stoppen met het gebruik van een belachelijke taalquote:Op maandag 1 februari 2016 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik kan dit dus wel lezen maar begrijp geen moer van wat er staat habibti
WD40quote:Op maandag 1 februari 2016 00:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wellicht ken ik het wel maar dan moet ik eerst weten waar wd voor staat.
Dat hondje was ook baas! en edd edd en eddy!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gewoon chloro jezus
Over de tijd van johnny bravo, Dexter's lab, cow and chicken
Doe kalmquote:Op maandag 1 februari 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
ما می توانیم با استفاده از یک زبان مسخره متوقف
Jaquote:
Plankjequote:Op maandag 1 februari 2016 00:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat hondje was ook baas! en edd edd en eddy!
welke heb je zovaak gegeten dannnquote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil een maandlang geen pizza meer zien
Couragequote:Op maandag 1 februari 2016 00:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat hondje was ook baas! en edd edd en eddy!
vandaag 3 slices margeritha rip mijn koeienmaagquote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
welke heb je zovaak gegeten dannn
Nee hazequote:
en dbz?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Couragevond dat geen reet aan. Ed edd n eddy wel, met die jawbreakers. Nog steeds droom ik erover dat ik ook ooit zo'n grote jawbreaker vind
Ik heb er 2quote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Couragevond dat geen reet aan. Ed edd n eddy wel, met die jawbreakers. Nog steeds droom ik erover dat ik ook ooit zo'n grote jawbreaker vind
Fagboyquote:Op maandag 1 februari 2016 00:48 schreef Ashqelon het volgende:
Digimon > Pokemon. Schandelig btw dat alles word nagesynchroniseerd tegenwoordig.
Ja vroeger wel gekeken maar heb het verdrongen. Duurde 64 jaar voordat dat gevecht tussen goku en vegeta klaar wasquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |