SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opsonisatie.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeg me jullie vorige usernames gvd
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeg me jullie vorige usernames gvd
ja ook inderdaad maar er waren er meerderen waarom is zij er tegenwoordig niet meer?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:21 schreef Chloroform het volgende:
Junami was die Iraanse chick volgens mij
to irani hastiquote:Op maandag 1 februari 2016 00:21 schreef Chloroform het volgende:
Ja of je moet mij bedoelen maar dat denk ik niet ;s
weggepest door FOK!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja ook inderdaad maar er waren er meerderen waarom is zij er tegenwoordig niet meer?
Ja weenie dood ofzoquote:Op maandag 1 februari 2016 00:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja ook inderdaad maar er waren er meerderen waarom is zij er tegenwoordig niet meer?
Arequote:
Bare chi migai bidoeniquote:
Dubbel leven gaat niet lang goedquote:Op maandag 1 februari 2016 00:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
fok of deze sc en waarom ze kwam tof op me over?
Jij bent wel een goeie hoor Chloro!!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:27 schreef Chloroform het volgende:
Nu is het wel klaar ja heb er ook altijd hekel aan als anderen in andere taal gaan zitten tikken
soz kan hier niet veel uithalen want ben gewent om Parsi (dus géén Farsi zoals onwetende het noemen) in het Iraanse alfabet te typenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lo bu tghu ashmali ghamali shoaremae
Oké hoor Catkiller!!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent wel een goeie hoor Chloro!!
Dubbel leven?! Dafuq ik dacht dat ik dr en Juminelle door de war haalde maar zij zijn dus wel dezelfde persoon?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dubbel leven gaat niet lang goed
Idk.. zat te eten en met mijn andere hand sloeg ik wat op het toetsenbordquote:Op maandag 1 februari 2016 00:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
soz kan hier niet veel uithalen want ben gewent om Parsi (dus géén Farsi zoals onwetende het noemen) in het Iraanse alfabet te typen. Wat moest er staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |