Neequote:
Wel legaal? Anders mis ik inkomsten.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb bijna hele avond naar Oasis/HFB geluisterd, ben ik nu je mattie?
Zekers legaal. Ik zou niet anders durven.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel legaal? Anders mis ik inkomsten.
Thanks voor de tip. moet nog ff fappen namelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Zayn heeft wel lkkre pillowtalk clip
Haha jezusquote:Op maandag 1 februari 2016 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. moet nog ff fappen namelijk
Of ga ik dat in het Feyenoord topic doen
gigi is wel fapwaardig inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. moet nog ff fappen namelijk
Of ga ik dat in het Feyenoord topic doen
Schandalig wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:27 schreef Toto69 het volgende:
Speler met dood bedreigd
door Marcel van der Kraan en Sieb Oostindie
Feyenoord-speler Marko Vejinovic is thuis met de dood bedreigd. De middenvelder, die eerder dit seizoen nog werd opgeroepen voor Oranje, heeft bij de politie aangifte gedaan.
De politie heeft na intensief onderzoek in de nacht van zaterdag op zondag zes vermoedelijke daders aangehouden en vastgezet. Mogelijk volgen er meer. Een dader heeft bekend.
De politie neemt de zaak zeer serieus en ook de club Feyenoord is zeer ontdaan door de zware bedreiging aan het adres van de speler die met een transfersom van 3,5 miljoen de duurste aankoop van dit seizoen is in Rotterdam. Temeer daar het bijna zeker is dat de daders aanhangers zijn van Feyenoord. „We zijn hier ziedend over. Je blijft uit het privédomein van spelers, hoe teleurstellend resultaten ook zijn”, zegt algemeen directeur Eric Gudde.
De doodsbedreiging, waarbij ook de vrouw van Vejinovic aanwezig was, heeft plaats in een periode van crisis bij Feyenoord. De club verloor gisteren voor de vijfde keer op rij en dat leidt tot grote frustraties bij de achterban. Vejinovic zou moeten verdwijnen.
Ook Michiel Kramer heeft bezoek gehad van supporters. De actie richting de spits, na een tegenvallende prestatie, was minder bedreigend dan bij Vejinovic. Kramer hoorde afgelopen week ’s avonds laat gerommel in zijn tuin en ging naar buiten. Vanuit een wegrijdende auto riepen mannen dat hij moest ’oprotten’ bij Feyenoord.
Overwogen wordt om een aantal spelers beveiliging te geven.
quote:Op maandag 1 februari 2016 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik "I took a pill in Ibiza" ga luisteren denk ik aan Noel #drugaddict #junkie #grapje
hoe dom ben je danquote:Op maandag 1 februari 2016 01:27 schreef Toto69 het volgende:
Speler met dood bedreigd
door Marcel van der Kraan en Sieb Oostindie
Feyenoord-speler Marko Vejinovic is thuis met de dood bedreigd. De middenvelder, die eerder dit seizoen nog werd opgeroepen voor Oranje, heeft bij de politie aangifte gedaan.
De politie heeft na intensief onderzoek in de nacht van zaterdag op zondag zes vermoedelijke daders aangehouden en vastgezet. Mogelijk volgen er meer. Een dader heeft bekend.
De politie neemt de zaak zeer serieus en ook de club Feyenoord is zeer ontdaan door de zware bedreiging aan het adres van de speler die met een transfersom van 3,5 miljoen de duurste aankoop van dit seizoen is in Rotterdam. Temeer daar het bijna zeker is dat de daders aanhangers zijn van Feyenoord. „We zijn hier ziedend over. Je blijft uit het privédomein van spelers, hoe teleurstellend resultaten ook zijn”, zegt algemeen directeur Eric Gudde.
De doodsbedreiging, waarbij ook de vrouw van Vejinovic aanwezig was, heeft plaats in een periode van crisis bij Feyenoord. De club verloor gisteren voor de vijfde keer op rij en dat leidt tot grote frustraties bij de achterban. Vejinovic zou moeten verdwijnen.
Ook Michiel Kramer heeft bezoek gehad van supporters. De actie richting de spits, na een tegenvallende prestatie, was minder bedreigend dan bij Vejinovic. Kramer hoorde afgelopen week ’s avonds laat gerommel in zijn tuin en ging naar buiten. Vanuit een wegrijdende auto riepen mannen dat hij moest ’oprotten’ bij Feyenoord.
Overwogen wordt om een aantal spelers beveiliging te geven.
Moeten ze zelf weten, al praat ik graag over de risico's ervan hhhh. Zolang ze mij maar niet gaan pushenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verstandig
Wat vind je van mensen die het wel doen?
waarom praat je graag over de risico's?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, al praat ik graag over de risico's ervan hhhh. Zolang ze mij maar niet gaan pushen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil nog wel een keer lsd doen
Okok.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, al praat ik graag over de risico's ervan hhhh. Zolang ze mij maar niet gaan pushen
Omdat vakgebiedquote:Op maandag 1 februari 2016 01:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom praat je graag over de risico's?
Ja sinds je zo smooth deed over anencefalie wil ik je graag vertellen over gevolgen van cokequote:Op maandag 1 februari 2016 01:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok.
Je mag me altijd over de risico's vertellen
waarom zo negatief praat liever over de geneugtenquote:
Kom maar op.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja sinds je zo smooth deed over anencefalie wil ik je graag vertellen over gevolgen van coke
Palate perforationquote:
Omdat ik pessimist benquote:Op maandag 1 februari 2016 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zo negatief praat liever over de geneugten
Welke vond je leukste om uit te proberen en waarom?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Tegenwoordig doe ik niet zoveel meer hoor. Zo nu en dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |