quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil nog wel een keer lsd doen
Okok.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, al praat ik graag over de risico's ervan hhhh. Zolang ze mij maar niet gaan pushen
Omdat vakgebiedquote:Op maandag 1 februari 2016 01:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom praat je graag over de risico's?
Ja sinds je zo smooth deed over anencefalie wil ik je graag vertellen over gevolgen van cokequote:Op maandag 1 februari 2016 01:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok.
Je mag me altijd over de risico's vertellen
waarom zo negatief praat liever over de geneugtenquote:
Kom maar op.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja sinds je zo smooth deed over anencefalie wil ik je graag vertellen over gevolgen van coke
Palate perforationquote:
Omdat ik pessimist benquote:Op maandag 1 februari 2016 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zo negatief praat liever over de geneugten
Welke vond je leukste om uit te proberen en waarom?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Tegenwoordig doe ik niet zoveel meer hoor. Zo nu en dan
Wtf.. Dat is bij extreem gebruik lijkt me?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Palate perforation
[..]
Omdat ik pessimist ben
Vroegste palate perforation heb ik gezien bij halfjaar coke gebruikquote:Op maandag 1 februari 2016 01:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wtf.. Dat is bij extreem gebruik lijkt me?
nogal een breed begripquote:Op maandag 1 februari 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vroegste palate perforation heb ik gezien bij halfjaar coke gebruik
quote:Op maandag 1 februari 2016 01:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]effect van paddo en lsd is toch hetzelfde? lsd lijkt me ook wel tof steve jobs zei dat zijn eerste keer lsd een levensveranderende ervaring was maar bang voor de risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil nog wel een keer lsd doen
wat is daar het risico van dan srs.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja sinds je zo smooth deed over anencefalie wil ik je graag vertellen over gevolgen van coke
^ palate perforation bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat is daar het risico van dan srs.
gelijkend niet hetzelfdequote:Op maandag 1 februari 2016 01:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
effect van paddo en lsd is toch hetzelfde? lsd lijkt me ook wel tof steve jobs zei dat zijn eerste keer lsd een levensveranderende ervaring was maar bang voor de risico.
2cb, in lage en hoge dosis. Kleuren veranderen, euforisch, lichte visuals, zieke seksquote:Op maandag 1 februari 2016 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Welke vond je leukste om uit te proberen en waarom?
jupsquote:
Heb ik met paddo's maar ik snap het wel ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
effect van paddo en lsd is toch hetzelfde? lsd lijkt me ook wel tof steve jobs zei dat zijn eerste keer lsd een levensveranderende ervaring was maar bang voor de risico.
Is dat nou erg, zo'n gat? vertel ff danquote:Op maandag 1 februari 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
^ palate perforation bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |