Calcio wat praat je?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik ga hem maar niet luisteren maar gezien die foto geloof ik je wel ja
Pep, swsquote:Op maandag 1 februari 2016 01:56 schreef Ashqelon het volgende:
van welke drug kun je je heel lang en goed op iets focussen?
beide kunnen erg tof zijnquote:
moet je dat snuiven en zo ja is er ook iets dat je gewoon kan slikken waardoor je je heel lang en goed kunt focussen?quote:
Je drinken/eten komt je neus uit, je bloedvaten versmallen zich dus kans op hartfalen en enorm grote kans op infecties. Ik zag pic van zo'n gat wat vol zat met maden ew.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat nou erg, zo'n gat? vertel ff dan
wel eens iemand echt bad zien gaan daarop? enge verhalen daaromtrent.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
beide kunnen erg tof zijn![]()
maar het effect en de trip kunnen nogal verschillen per keer
ja vandaar dat ik je laatst bekend voor kwamquote:Op maandag 1 februari 2016 01:58 schreef NoelGallagher het volgende:
pezu jij hier ook al moeilijk lang joh
srs?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moet je dat snuiven en zo ja is er ook iets dat je gewoon kan slikken waardoor je je heel lang en goed kunt focussen?
quote:Op maandag 1 februari 2016 01:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je drinken/eten komt je neus uit, je bloedvaten versmallen zich dus kans op hartfalen en enorm grote kans op infecties. Ik zag pic van zo'n gat wat vol zat met maden ew.
En nu ga ik slapen slaaplekker allen xoxo
nope nog nooit en dat in 20 jaar tijdquote:Op maandag 1 februari 2016 01:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wel eens iemand echt bad zien gaan daarop? enge verhalen daaromtrent.
ritalin klappenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moet je dat snuiven en zo ja is er ook iets dat je gewoon kan slikken waardoor je je heel lang en goed kunt focussen?
ja geen ideequote:Op maandag 1 februari 2016 01:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
srs?
je kan het in een capsule doen
ik vind fok echt nog briljant hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 01:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik je laatst bekend voor kwam
werkt dat echt? ik hoor daar hele wisselende dingen over net als over melatonine als slaapmiddel, sommigen zeggen dat het een placebo is.quote:
het is wel anders maar nog steeds wel vermakelijk, briljant vond ik het vroeger wel meerquote:Op maandag 1 februari 2016 02:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind fok echt nog briljant hoor
mss ook maar ff abbo nemen, gun ik Danny wel
via je neus wordt het wel sneller opgenomen dan als je het sliktquote:Op maandag 1 februari 2016 02:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja geen ideehoe word het standaard gebruikt want ik neem aan dat als je het op een andere manier probeerd het effect ook minder kan zijn?
Dat sws.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is wel anders maar nog steeds wel vermakelijk, briljant vond ik het vroeger wel meer
zeker je moet wel een paar pilletjes tegeljjk doen qant de dosering is laagquote:Op maandag 1 februari 2016 02:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
werkt dat echt? ik hoor daar hele wisselende dingen over net als over melatonine als slaapmiddel, sommigen zeggen dat het een placebo is.
hoop kwaliteitsusers van vroeger die nu niet of nauwelijks meer actief zijn en het is in het algemeen minder druk op fok alhoewel ik het ook nog steeds vermakelijk vind hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is wel anders maar nog steeds wel vermakelijk, briljant vond ik het vroeger wel meer
nope niet dat ik weetquote:Op maandag 1 februari 2016 02:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat sws.
Was jij niet eens mod ofzo?
wat zijn de langdurige effecten als je het eens in de twee maanden ofzo gebruikt in flinke hoeveelheden?quote:Op maandag 1 februari 2016 02:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker je moet wel een paar pilletjes tegeljjk doen qant de dosering is laag
melotonine kan ook werken maar van de meeste hoor ik ook vaak niet maar dat is geen goed vergelijk eigelijk
met zijn zieke nep vriendinquote:Op maandag 1 februari 2016 02:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aah ok
Had jij dat toen meegekregen met Noorsbloed?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |